Je had hem gehosseld, ja?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Evie het volgende:
[..]knappe vrouw was weggeweest en die kerel het eea gaan uitleggen als ze dat had geweten
En dan heb je Flips en Silk nog niet eens ontmoet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen ik zat naast jou ... Oh, wacht.![]()
(nee, grapje dames, jullie zijn allemaal keilekker.)
Goed verhaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter kerel zat in dezelfde kroeg als wij. Hij was omgeven door andere kerels, dus echt succes heeft hij niet geboekt in dat programma. Sint kreeg er een klein stijfje van.
Natuurlijk zaten alle knappe vrouwen achterin naast mij.
Nee had m wel ff geleerd hoe hij dat wel moet doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had hem gehosseld, ja?
[..]
En dan heb je Flips en Silk nog niet eens ontmoet.
Ik ben niet goed in verhalen vertellen. Dat moet Heloef eigenlijk doen, dat is een van zijn specialiteiten.quote:
Dat had ik gaarne willen zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee had m wel ff geleerd hoe hij dat wel moet doen
Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had hem gehosseld, ja?
[..]
En dan heb je Flips en Silk nog niet eens ontmoet.
Ok, wanneer?quote:
Wanneer jij beschikbaar bent.quote:
Volgens mij verwissel je maag met darmquote:
Paar goede boeren danquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je maag met darm.
Je bent je condooms niet vergeten, hequote:
It's a date.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam.
We hebben afgesproken
Like duhquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent je condooms niet vergeten, he.
Ik zag de foto's in KPD, lucky bastardquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam.
We hebben afgesproken
Eigenlijk moeten we een pool houden over hoe het af zal lopen.quote:
Das snel gehosseld.quote:
He, zo'n gekke vraag is het nietquote:
Doe maarquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een pool houden over hoe het af zal lopen.
In bed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een pool houden over hoe het af zal lopen.
Daar zet ik ook op in.quote:
Vertel wel nog even je hosselgeheim hequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja zo snel kan ik niet reageren op mobiel. Danku mensen
Hier zet ik ook op in.quote:
Ik heb niks speciaals gezegd ofzo hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vertel wel nog even je hosselgeheim he
Bood ze zich vrijwillig aan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niks speciaals gezegd ofzo hoor
God, I love that.quote:
Ik zou niet eens kunnen beginnen op de keukentafel.quote:
Ik heb geen eens een keukentafelquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet eens kunnen beginnen op de keukentafel.
Dat ding wankelt nog meer dan Griekenland.
Mijn keukentafel is ook niet zo stevig, maar gelukkig heb ik een biljartquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet eens kunnen beginnen op de keukentafel.
Dat ding wankelt nog meer dan Griekenland.
Arme Feraquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een keukentafel
Mensen met een biljartquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn keukentafel is ook niet zo stevig, maar gelukkig heb ik een biljart
Je doet je ondertitel eer aan mijn vriend.quote:
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan mijn vriend.
Is een date daar niet voor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat leuke gesprekken met elkaar hebben
Maar ik zou niet weten waarom ik het aan de keukentafel zou willen doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een keukentafel
Je PI past niet bij je uitspraak... *confused...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
South Park is toch wel een pak minder geworden...
Standaardpiquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je PI past niet bij je uitspraak... *confused...
Zonde. Nog andere opties?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
Huisje was overigens erg mooi!
Maar stonden nog 10 mensen op de lijst van kijkers, dus denk niet dat wij het krijgen.
Nogal veel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
Maar stonden nog 10 mensen op de lijst van kijkers, dus denk niet dat wij het krijgen.
Dat kan ja, maar je zou het eerst ook via DM/PM kunnen doen natuurlijkquote:
Jammer... Ga je samen wonenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
5 cent meer biedenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
er gebeurt veel op de achtergrond jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe iedereen elkaar hier hosselt via DM, het lijkt net een show van Hans Klok. Even wapperen met een doekje en mensen gaan op date, Wacht wat?
Ik snap er ook niks van heloefquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoe iedereen elkaar hier hosselt via DM, het lijkt net een show van Hans Klok. Even wapperen met een doekje en mensen gaan op date, Wacht wat?
I knowquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat zijn je dagcijfers hoog, maat.
Post eens in KPDquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Zo lijkt het wel af en toe jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Vergeet het wapperende haar nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Herkenbaar ja. Ik word haast nooit geDMt, en al helemaal niet op die manier. En ik ben nog wel een meisjequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik voel me net KT wat dat betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er gebeurt veel op de achtergrond ja
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me net KT wat dat betreft.
Echt van "HOE HEEFT IE DAT NOU WEER GEDAAN? IK SNAP HET NIET"
Jij hebt een Mod aan de haak geslagen, niemand durft jou meer iets te sturenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Ik word haast nooit geDMt, en al helemaal niet op die manier. En ik ben nog wel een meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |