abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117853655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bron?
Dat is al van jaren terug.
Mensen die 15 verzonnen kinderen in Turkije hadden enzo.
-link niet voorhanden-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:36:43 #277
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_117853707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

BV fraude

ja dat valt ook onder fraude, maar die wordt niet keihard aangepakt, want niemand interesseert dat. Terwijl het 10x zoveel kost voor de samenleving dan uitkeringsfraudeurs.
Dus als ik zeg dat alle fraude moet worden aangepakt......bedoel ik alle fraude. Geen uitzondering...bij mij staat de frauderende directeur op eenzelfde hoogte met elke andere fraudeur....Dat is het mooie aan mij. Ik ben niet subjectief, ik kijk niet naar de situatie en of ik iemand mag of niet. Ik kijk naar de feiten.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee Nederland moet zich ook houden aan regels, of mag Nederland wel de regels overtreden maar de inwoners niet ?????
Waar wil je heen met je verhaal jongen?
pi_117853719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:35 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is al van jaren terug.
Mensen die 15 verzonnen kinderen in Turkije hadden enzo.
-link niet voorhanden-
Duidelijk, so far for the "Plenty gevallen"... :')
pi_117853837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Duidelijk, so far for the "Plenty gevallen"... :')
Google anders zelf effe?

Voorbeeldje
http://www.parool.nl/paro(...)-in-buitenland.dhtml
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:41:27 #280
373754 mossad_agent
pi_117853892
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef lezzer het volgende:

[..]

Google anders zelf effe?

Voorbeeldje
http://www.parool.nl/paro(...)-in-buitenland.dhtml
Nu ga je ervan uit dat hij ook echt resultaat wou vinden......dit komt hem niet goed uit.
pi_117854000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tenminste enkele tientallen... :') Plenty, echt plenty!!!

Lees anders dit ook ff: http://www.journalistiekennieuwemedia.nl/NC/?p=742
Ja, wat jij wil hoor :')

Doet mij deugd dat je zelf toch ook de weg naar wat informatie hebt weten te vinden.
pi_117854018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mensen zoals jij, die blijkbaar wegens ziekte in de bijstand zitten, zijn volgens mij ontheven van de arbeidsverplichting. Dus met die onaangekondigde controle zal het wel meevallen.
Ik ben alleenstaand, dus ik val nou juist wel in de categorie waarin ik een controle kan verwachten.
En tja leuk dat ze het dan huisbezoek noemen, maar als er in mijn kasten en wasgoed gekeken moet worden om aan hand van de daar aanwezige kleding te kunnen constateren of ik wel echt alleen woon, en of ik niet ergens spullen van waarde heb verstopt, komt het in de praktijk wel neer op een huiszoeking, niet waar?
pleased to meet you
pi_117854045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik ben alleenstaand, dus ik val nou juist wel in de categorie waarin ik een controle kan verwachten.
En tja leuk dat ze het dan huisbezoek noemen, maar als er in mijn kasten en wasgoed gekeken moet worden om aan hand van de daar aanwezige kleding te kunnen constateren of ik wel echt alleen woon, en of ik niet ergens spullen van waarde heb verstopt, komt het in de praktijk wel neer op een huiszoeking, niet waar?
Nee, een huiszoeking is iets totaal anders.
Dan ramt een swatteam je voordeur in en haalt alles overhoop.
Daar mag je trouwens niet bij kijken.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:46:08 #285
373754 mossad_agent
pi_117854088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is intimideren idd,...zo'n klop klop mag ik een kopje koffie stelt geen fuck voor natuurlijk.
pi_117854150
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Dat is intimideren idd,...zo'n klop klop mag ik een kopje koffie stelt geen fuck voor natuurlijk.
Dat is evengoed intimiderend.
pi_117854174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, wat jij wil hoor :')

Doet mij deugd dat je zelf toch ook de weg naar wat informatie hebt weten te vinden.
Als je een punt wil maken zul je ook met bronnen moeten komen, tenminste dat was altijd de normale gang van zaken hier. Of ik moet iets gemist hebben.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:24 #288
373754 mossad_agent
pi_117854226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is evengoed intimiderend.
Mwa, ik krijg wel vaker bezoek van mensen die interesse in mij hebben en koffie drinken. Ik vind dat niet intimiderend, immers heb ik niets te verbergen. Zoals ook al diverse malen is gezegd, krijg je niet zomaar controle maar pas bij afwijkingen, dat wil er maar niet in bij sommige mensen.
pi_117854235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als je een punt wil maken zul je ook met bronnen moeten komen, tenminste dat was altijd de normale gang van zaken hier. Of ik moet iets gemist hebben.
Ga je gang :)
pi_117854509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef lezzer het volgende:

[..]

Je moet eens minder TV kijken en meer kranten lezen.

Ze bellen bij je aan en mogen bij jou in de kasten kijken, in de kelder, overal. Want je zou eens een uitwonend kind thuis verbergen of i.d.

Deze wet geeft de overheid het recht om bij iedereen zonder reden dit te doen.
pi_117854585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Mwa, ik krijg wel vaker bezoek van mensen die interesse in mij hebben en koffie drinken. Ik vind dat niet intimiderend, immers heb ik niets te verbergen. Zoals ook al diverse malen is gezegd, krijg je niet zomaar controle maar pas bij afwijkingen, dat wil er maar niet in bij sommige mensen.
_O- Daar is ie weer...
pi_117854609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je moet eens minder TV kijken en meer kranten lezen.
Ik lees het al. Jij weet het beter ^O^
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:00:27 #293
373754 mossad_agent
pi_117854687
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

_O- Daar is ie weer...
Kan er ook niets aan doen dat het zo is. Blijkbaar zijn er een heleboel angsthazen en aluhoedjes hier op fok...boehoe de boze overheid komt bij me langs. Dat ze in de praktijk nooit controle zullen krijgen simpelweg omdat er geen mensen voor zijn vinden ze niet belangrijk. Nee...het kan dus het is eng. Die mensen hebben gewoon wat te verbergen, hetgeen ik wel begrijp ...ze pakken die groep niet voor niets aan he, dat komt na jarenlange ervaring met oplichters.
pi_117854883
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:00 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Kan er ook niets aan doen dat het zo is. Blijkbaar zijn er een heleboel angsthazen en aluhoedjes hier op fok...boehoe de boze overheid komt bij me langs. Dat ze in de praktijk nooit controle zullen krijgen simpelweg omdat er geen mensen voor zijn vinden ze niet belangrijk. Nee...het kan dus het is eng. Die mensen hebben gewoon wat te verbergen, hetgeen ik wel begrijp ...ze pakken die groep niet voor niets aan he, dat komt na jarenlange ervaring met oplichters.
Jarenlange ervaring nog wel... _O-
pi_117854912
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:58 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik lees het al. Jij weet het beter ^O^
Ja blijkbaar wel.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:09:04 #296
373754 mossad_agent
pi_117854995
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, jij denkt dat fraude sinds kort bestaat?
pi_117855047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Het blijft je maar ontgaan dat het om het principe gaat, om de mogelijkheden die deze wet bied. Het gaat niet om wat er nu mee gaat gebeuren, maar wat er in de toekomst mogelijk is. Dat ze nu niet jan en alleman kunnen gaan controleren weet ik zelf ook wel, daarvoor ontbreekt de mankracht.
Maar niet getreurd, werklozen zat, gooi er een cursusje overheen en ze kunnen op pad .. Zijn er toch weer een hoop uit de uitkering en de rest wordt tenminste goed gecontroleerd. Dat je daarmee ook de meest kwetsbare groep in de samenleving, de ouden en de zieken, hun recht op privacy in eigen huis ontneemt, so what ..
pleased to meet you
pi_117855049
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jarenlange ervaring dat hij geen controle krijgt bij zijn bijstand :)
pi_117855249
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ja, jij denkt dat fraude sinds kort bestaat?
Het blijkt anders nergens uit dat jij daar ervaring mee zou hebben... Behalve dom blaten over "ik heb niets te verbergen" kom je niet veel verder.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:18:54 #300
373754 mossad_agent
pi_117855362
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het blijkt anders nergens uit dat jij daar ervaring mee zou hebben... Behalve dom blaten over "ik heb niets te verbergen" kom je niet veel verder.
Pikkie, waar zeg ik dat IK jarenlange ervaring heb met bijstandsfraude?? Lees het bericht nou nog eens terug... ik zeg: "ze pakken die groep niet voor niets aan he, dat komt na jarenlange ervaring met oplichters."

Hoe lees jij dit als: ik heb jarenlange ervaring......

Die bezuinigingen op defensie snap ik direct, dit soort mensen zouden het land moeten verdedigen. Lezen is al te lastig.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:10 schreef moussie het volgende:

[..]

Maar niet getreurd, werklozen zat, gooi er een cursusje overheen en ze kunnen op pad .. Zijn er toch weer een hoop uit de uitkering en de rest wordt tenminste goed gecontroleerd. Dat je daarmee ook de meest kwetsbare groep in de samenleving, de ouden en de zieken, hun recht op privacy in eigen huis ontneemt, so what ..
Wat een idee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')