je chargeren overstijgt je punt...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De anti's als in: 'boehoe deze wet is zo erg, we gaan er aan onderdoor door alle controles".. de anti's. (als in anti controle)
Tsja, dat Jan en Alleman bij jou meer dan welkom is wil nog niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De anti's als in: 'boehoe deze wet is zo erg, we gaan er aan onderdoor door alle controles".. de anti's. (als in anti controle)
Nou ik ben niet in de veronderstelling dat bepaalde mensen ook maar enigszins openstaan voor mijn punt. Die hebben hun standpunt ingenomen en zullen daar niet van afwijken. Derhalve blijft het een herhaling van zetten.quote:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, als je je er maar aan houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, dat Jan en Alleman bij jou meer dan welkom is wil nog niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.
Mwah, ik ben het per definitie niet snel met Moussie eens, al was het alleen maar vanwege de manier waarop ze in discussies vaak post, hetzelfde geldt voor Gia.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:22 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Nou ik ben niet in de veronderstelling dat bepaalde mensen ook maar enigszins openstaan voor mijn punt. Die hebben hun standpunt ingenomen en zullen daar niet van afwijken. Derhalve blijft het een herhaling van zetten.
En waar zou ik me precies aan moeten houden dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:22 schreef mossad_agent het volgende:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, als je je er maar aan houdt.
Ik ben tegen een snelheidsbeperking...toch heb ik mij er aan te houden.
Ik denk meer dat er van een mug een olifant wordt gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ben het per definitie niet snel met Moussie eens, al was het alleen maar vanwege de manier waarop ze in discussies vaak post, hetzelfde geldt voor Gia.
Maar in deze hebben Moussie en ik wel grotendeels dezelfde mening, niet omdat het Moussie is, maar omdat die wet absurd veel mensen mogelijk hun privacy ontneemt, dit is echt met een tank op een mug schieten.
Op het moment dat je een uitkering trekt....dat je ook controle kunt verwachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waar zou ik me precies aan moeten houden dan?
Duh, dat zeg ik toch ook? Mossad zei 'Jullie doen net alsof er geen aankondiging of iets dergelijks zal zijn' .. nou die was er dus al, je weet alleen niet wanneer. Het kan vandaag zijn, of morgen, of volgende maand, of volgend jaar .. mensen zoals ik, die door leeftijd en/of ziekte nooit meer aan de bak zullen komen en afhankelijk zijn van die uitkering (of je moet dik winnen in een loterij), zullen de rest van hun leven in onzekerheid verkeren, zij kunnen die klop op de deur iedere dag verwachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat is er zinvol aan een aangekondigd huisbezoek eigenlijk?
Men wil graag de situatie beoordelen zoals die is, en niet "zoals die is nadat Moussie even de boel op orde gebracht heeft".
please..... en dan nog...klop klop; 'hallo kom binnen ,...koffie'?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Duh, dat zeg ik toch ook? Mossad zei 'Jullie doen net alsof er geen aankondiging of iets dergelijks zal zijn' .. nou die was er dus al, je weet alleen niet wanneer. Het kan vandaag zijn, of morgen, of volgende maand, of volgend jaar .. mensen zoals ik, die door leeftijd en/of ziekte nooit meer aan de bak zullen komen en afhankelijk zijn van die uitkering (of je moet dik winnen in een loterij), zullen de rest van hun leven in onzekerheid verkeren, zij kunnen die klop op de deur iedere dag verwachten.
Nee er wordt met een olifant op een mug geschoten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik denk meer dat er van een mug een olifant wordt gemaakt.
En waarom zou je thuis moeten zijn ? Een bijstandstekker heeft toch ook vrijheid of niet ? Moet die 365 dagen per jaar thuis zijn ? En nee dat staat niet in de voorwaarden voor de uitkering, dus je bent niet in overtreding.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
please..... en dan nog...klop klop; 'hallo kom binnen ,...koffie'?
Als jij de juiste gegevens opgeeft en er geen reden tot twijfel is dan komen ze niet. Wat snap jij daar niet aan?? Pas als je onder de radar komt, dan krijg je bezoek én dan nog...als je er een keer niet bent, dan komen ze gewoon een andere keer terug. Ben je nooit thuis, dan heb je een probleem.
Mensen zoals jij, die blijkbaar wegens ziekte in de bijstand zitten, zijn volgens mij ontheven van de arbeidsverplichting. Dus met die onaangekondigde controle zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Duh, dat zeg ik toch ook? Mossad zei 'Jullie doen net alsof er geen aankondiging of iets dergelijks zal zijn' .. nou die was er dus al, je weet alleen niet wanneer. Het kan vandaag zijn, of morgen, of volgende maand, of volgend jaar .. mensen zoals ik, die door leeftijd en/of ziekte nooit meer aan de bak zullen komen en afhankelijk zijn van die uitkering (of je moet dik winnen in een loterij), zullen de rest van hun leven in onzekerheid verkeren, zij kunnen die klop op de deur iedere dag verwachten.
Kom maar op met je materie... kijken wie deze wel of niet snapt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee er wordt met een olifant op een mug geschoten.
Maar waarvoor niet al deze middelen inzetten voor BV fraude ? Daar heb je geen bezwaar tegen dat mensen effe een BVtje oprichten,. die binnen 1 jaar failliet laten gaan of is deze materie te ingewikkeld ?
Kost de maatschappij 10x zoveel als bijstandsfraude en is nog makkelijker op te sporen ook.
Dat gelul over die BV fraude elke keerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee er wordt met een olifant op een mug geschoten.
Maar waarvoor niet al deze middelen inzetten voor BV fraude ? Daar heb je geen bezwaar tegen dat mensen effe een BVtje oprichten,. die binnen 1 jaar failliet laten gaan of is deze materie te ingewikkeld ?
Kost de maatschappij 10x zoveel als bijstandsfraude en is nog makkelijker op te sporen ook.
WW, kinderbijslag, AOW...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef mossad_agent het volgende:
Op het moment dat je een uitkering trekt....dat je ook controle kunt verwachten.
Ze zal nog steeds een aanvulling krijgen voor het zelfstandig wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, die blijkbaar wegens ziekte in de bijstand zitten, zijn volgens mij ontheven van de arbeidsverplichting. Dus met die onaangekondigde controle zal het wel meevallen.
Plenty gevallen bekend van mensen met 10 verzonnen kinderen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
WW, kinderbijslag, AOW...
Echt uitkeringen om daar maar eens wat controle tegenaan te gooien in de vorm van onaagekondigde huisbezoeken.
Ja maar dit is de afschuifmethode; "ja maar zij....."quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat gelul over die BV fraude elke keer
Daar gáát het topic niet over. Dat moet óók aangepakt worden, maar niet in plaats van. Maak een nieuw topic...
Doe jij toch ook met je bonuskaart circus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Kom maar op met je materie... kijken wie deze wel of niet snapt.
Maar wel leuk dit antwoord..immers is het er weer een in de vorm van ; " ja maar hunnie...ja maar hunnie...ja maar hunnie zijn veeeeeeel erger"
"ja maar jij"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe jij toch ook met je bonuskaart circus?
Is dat mijn probleem? Laat ze dat bedenken voordat ze gaan frauderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef macca728 het volgende:
En wat ga je doen met mensen die fraude hebben gepleegd en 0% uitkering over houden ?
Wie gaat ze te eten geven of lapt Nederland in dit opzicht de Europese regels van de rechten van de mens aan zijn laars ?
BV fraudequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ja maar dit is de afschuifmethode; "ja maar zij....."
Wordt meestal gebruikt als ze het niet meer weten......ik heb al 10.000x aangegeven dat ik tegen alle fraude ben. Blijkbaar snapt macca728 niet dat faillissementsfraude ook onder fraude valt.
Bron?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Plenty gevallen bekend van mensen met 10 verzonnen kinderen...
Ja ja,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
BV fraude
ja dat valt ook onder fraude, maar die wordt niet keihard aangepakt, want niemand interesseert dat. Terwijl het 10x zoveel kost voor de samenleving dan uitkeringsfraudeurs.
Nee Nederland moet zich ook houden aan regels, of mag Nederland wel de regels overtreden maar de inwoners niet ?????quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:33 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
"ja maar jij"
[..]
Is dat mijn probleem? Laat ze dat bedenken voordat ze gaan frauderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |