SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Nee nee, je bent dom en kortzichtig en je snapt het gewoon niet.quote:
houd eens op met een punt te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, je bent dom en kortzichtig en je snapt het gewoon niet.
[ afbeelding ]
Welnee, ik ben gewoon een snob. Als het niet minstens 25k aan eutjes kost mot ik het nie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat die pindakaasvloer??quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kost vast wel een hoop dit.
Dit laat de mensheid zien, en het scala aan emoties.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit laat de mensheid zien, en het scala aan emoties.
Dat we maar heel af en toe kalm zijn (blauw) en voor de rest vaak piswoest (rood).
Kalmte is links, dat is nl je hart-kant. Je moet kalm zijn in je hart. Mara dan ineens BAM rood!!!
Agressie, horror, de overname van je menselijke kalmte door dierlijke woede!!!!!!!!!
En het feit dat het niet wild geschilderd is maar juist erg gestructureerd dat wil zeggen dat die dierlijke woede in onze structuur zit. In de kern van de mensheid.
Jeeeeeeezus! Dat je dat sniet SNAPT zeg!!!!![]()
Dat. Of het is het nieuwe kleurenstaaltje van de gamma.
Ik kan overal wel wat bijverzinnen hoorquote:
Gelukkig heb je krullen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend voor het eerst op. Vond er weinig boeiends aan.
ja, tuurlijk, maar JUIST over dit soort crap doen "ze" lekker denigrerend als je het niets vindt. En dat is nou juist het nalullen en dan is het zo, gedrag wat ik zo haat in de kunst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
En ik snap DAT punt van kunst wel hoor, maar er is echt nog wel zoveel meer dan deze crap
In MoMa lag zo'n houten plank op de vloer. Wij erop staan. Om ons heen kijken. Bleek dat het kunstwerk te zijn. Gewoon een stuk laminaat van de Praxisquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet bij die pindakaasvloer denken ana de "takjesvloer' in hey Van Abbe.
Daar wil ik zo graag eens doorheen rennen
[ afbeelding ]
Wat een takkewerk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet bij die pindakaasvloer denken ana de "takjesvloer' in hey Van Abbe.
Daar wil ik zo graag eens doorheen rennen
[ afbeelding ]
Terwijl wellicht de helft er ook geen hol van snapt, maar het alleen maar veinst om niet af te willen gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, maar JUIST over dit soort crap doen "ze" lekker denigrerend als je het niets vindt. En dat is nou juist het nalullen en dan is het zo, gedrag wat ik zo haat in de kunst.
quote:NU ook weer, Warhol, het laatste avondmaal, pink.
En dat is dus precies dat het, schilderij van daVinci en dan met een roze laag eroverheen. En dan is het kunst. NEE NEE NEE!!!
maar ja, hoor, miljoenen waard.
In het Moma staat ook mijn IKEA gietertje van 2.50quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In MoMa lag zo'n houten plank op de vloer. Wij erop staan. Om ons heen kijken. Bleek dat het kunstwerk te zijn. Gewoon een stuk laminaat van de Praxis
Voor jou wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die M&M's over?
Nee die hebben we opgegeten en daarna in een mooi patroon uitgekotst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die M&M's over?
Ooh daar zou ik echt rijk mee kunnen worden!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die hebben we opgegeten en daarna in een mooi patroon uitgekotst.
Staat nu in het museum onder het kopje "Vraatzucht anno 2012".
Of misschien moeten we van een kat een tasje maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh daar zou ik echt rijk mee kunnen worden!
Ik hoop op nachtworstquote:
Op de slakkenhuisjes of op de slakken zelf? Op de slakkenhuisjes zou nog wel grappig zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien moeten we van een kat een tasje maken.
Dat is ook kunst EN fok gerelateerd!"
Ze was nu weer in het nieuws omdat ze kralen op slakken had geplakt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
TVPmooie reeks is! hij bestaat al jaren en is al jaren mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow wacht nee... die samenvoeging he... nou ja er is niks veranderd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Formaatje Amerigo?quote:
Mensen met een zodanig klein brein dat ze zulke dingen niet snappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
waar ik niet echt niet tegen kan is die wazige 'peformance art'
dat ze dingen gaan besmeren met nageboorte en zo en dat dat dan kunst is
Huisjes jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de slakkenhuisjes of op de slakken zelf? Op de slakkenhuisjes zou nog wel grappig zijn
M&M Crispyquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Tegan het volgende:
Door CL ben ik nu M&M Crispy aan het etenipv te koken.
"Subsidy isn't for what the people want. If people want something, they'll pay for it themselves. Subsidy is for what the people don't want but ought to have." - Sir Humphrey Applebyquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige dingen zijn goed voor de bevolking, of daar nou markt voor is of niet
Mooi!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Litpho het volgende:
"Subsidy isn't for what the people want. If people want something, they'll pay for it themselves. Subsidy is for what the people don't want but ought to have." - Sir Humphrey Appleby
Respect dat je dat eruit hebt gekregen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn vriendje kan dat, hier gebruikt hij niet meer zoveel woorden.
Same here. Zullen we elkaar entertainen?quote:
Alleen als hij met mij alleen is he, ik heb soms niet het geduld hem helemaal te laten uitpraten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect dat je dat eruit hebt gekregen.
oeps, maakt dat ze wegkomt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Zullen we elkaar entertainen?
Zijn vrouwelijke genen domineren duidelijk op het gebied van spraak ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Alleen als hij met mij alleen is he, ik heb soms niet het geduld hem helemaal te laten uitpraten.
Dat is toch wel zijn ding, iets erg uitgebreid uitleggen.
Nou, volgens mij kon jij daar ook wel wat van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn vrouwelijke genen domineren duidelijk op het gebied van spraak ja.
Ik kan goed spiegelen. Blijkbaar heb je mij vooral in actie gezien in het bijzijn van je echtgenoot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
Nou, volgens mij kon jij daar ook wel wat van.
Het scheelt ook dat Humphrey en ik het 100% eens zijn over voetbalsubsidiesquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn vriendje kan dat, hier gebruikt hij niet meer zoveel woorden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Love is ... comfortably sharing a silence".
Zelfde laken een pak wat mij betreft. Maar wij delen dan ook genen als het gaat om onze afkeur van voetbal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Litpho het volgende:
Het scheelt ook dat Humphrey en ik het 100% eens zijn over voetbalsubsidies.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Zullen we elkaar entertainen?
quote:
Ik zie dat je een keus hebt gemaakt.quote:
Jij bent gewoon een iets minder vreemde dan hiergaanwedan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je een keus hebt gemaakt.
Recht in mijn gezicht, bam!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je een keus hebt gemaakt.
Air heeft zijn best al gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een iets minder vreemde dan hiergaanwedan.
Het maakt de uitkomst er niet minder gunstig om.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
Jij bent gewoon een iets minder vreemde dan hiergaanwedan.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.quote:
Vrouwen krijgen zachte vloeistof, niet te vergelijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En vrouwen moeten dat wel lekker vinden.
Om mij te versieren jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, er gaan wat jaartjes inzitten.
Klopt, het ene is smerig het andere is gemeen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen zachte vloeistof, niet te vergelijken
* bus kunstsneeuw aan Hiergaanwedan aangeeft *quote:
Dank je voor je bemoedigende woordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
* spuit bus met kunstsneeuw over Tega en ze is versiertquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
* bus kunstsneeuw aan Hiergaanwedan aangeeft *
Echte mannen kunnen het alleen af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Litpho kan je een nieuwe manier voor me verzinnen om Tegan te versieren?
Echte mannen vragen om hulp en tonen hun emoties als dat nodig isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen het alleen af.
Ow?quote:
no offence Aquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Echte mannen homo's vragen om hulp en tonen hun emoties als dat nodig is
Dat is een aanname en ik kan je vertellen dat ik val op tieten en prammen en tetters en ik ben geen homo en je kan me dat ook niet aanpratenquote:
Ik betwijfel of zelfs Tegan dat zou kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Litpho kan je een nieuwe manier voor me verzinnen om Tegan te versieren?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
Jij hebt me al versierd dus geen zorgen.
Ik meen dat de truuk is dat je je emoties niet toont aan de hulpquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Echte mannen vragen om hulp en tonen hun emoties als dat nodig is
Die is ook niet meer versierbaarquote:
Ik doe niet aan rebounds.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kunnen wij reboundsex hebben want Tegan gaat al met airwin
Jij hebt niets met T. gedeeld, dus hoeft niet te rebounden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kunnen wij reboundsex hebben want Tegan gaat al met airwin
Ach is nog maar een maand uit met mijn ex, dus in feite kan je het wel zo zien. Maar niet vanwege tegan dan neequote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt niets met T. gedeeld, dus hoeft niet te rebounden.
Het is hier een grote uhm.. Familie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mismessy had date? of waarom arme zij?
Die wil er best een T. bij hoor.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zelfs Tegan dat zou kunnen.
quote:
Nee dit werkt als versiertruukquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah je bent als een 10 jaar oude kerstboom, niet meer mooi te maken?
quote:
We hebben een match!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is hier een grote uhm.. Familie.
Perfektie valt niet te verbeteren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooie reeks is! hij bestaat al jaren en is al jaren mooi
ow wacht nee... die samenvoeging he... nou ja er is niks veranderd
Raar ik dacht juist dat die niet zou werken..quote:
Je ex als rebound?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Raar ik dacht juist dat die niet zou werken..
Hoe dan ook ik ga even weerfilm kijken bij mijn ex, geen goede film op tv maar ja dvd genoeg
tot morgen allemaal
Ik wil Miss wel erbij. En Air alleen als Miss dood isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan, dat eerst Miss "weg" moest zijn. Of was dat bij iemand anders.
Protip: rebounden doe je eldersquote:
Rare mannen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil Miss wel erbij. En Air alleen als Miss dood is. Maar goed, dan moet eerst date ook nog dood zijn, want ik mag er geen tweede man bij van hem
. Wel een Miss
.
Haha wie zij dat we sex gaan hebben?quote:
Jawelquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Haha wie zij dat we sex gaan hebben?dat het uit is betekent niet dat je direct helemaal niet meer met elkaar overweg kan toch
Mits blijvend is dat best okayquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, hij mag er van mij wel een vrouw bij. Wel maar één keer.
Uiteindelijk wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Haha wie zij dat we sex gaan hebben?dat het uit is betekent niet dat je direct helemaal niet meer met elkaar overweg kan toch
Nou nee, maar als je zelfs op Fok! al op zoek gaat naar de rebounds geeft wel aan dat het je hoog zitquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik bij de meeste van mijn exen ook ja maar ja dit blijkbaar wel uitzondering, gaat wel leuk zo weer na een 2 week van ruzie en gedoequote:
Dat is ex-afhankelijk. Alhoewel de "geen seks"-regel een goede is.quote:
Ik wil er juist geen vrouw bij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, hij mag er van mij wel een vrouw bij. Wel maar één keer.
Oef, beledig je nu alle mannen die mij gingen versieren hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je zelfs op Fok! al op zoek gaat naar de rebounds geeft wel aan dat het je hoog zit.
Date gaat voor mij? Veel plezier met Hiergaanwedan hoor ik net.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wil Miss wel erbij. En Air alleen als Miss dood is. Maar goed, dan moet eerst date ook nog dood zijn, want ik mag er geen tweede man bij van hem
. Wel een Miss
.
Ja maar. Ik ken date al veel langer dan ik jou kenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Date gaat voor mij? Veel plezier met Hiergaanwedan hoor ik net.
Nee. Alleen de mannen die je niet kennen en alleen maar "profiel: vrouw" zien staan. Die zijn fair game.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oef, beledig je nu alle mannen die mij gingen versieren hier.
Dus?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Tegan het volgende:
Ja maar. Ik ken date al veel langer dan ik jou ken.
Zie je wel air, nog een paar jaren volhouden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar. Ik ken date al veel langer dan ik jou ken.
Aka, alle mannen dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Alleen de mannen die je niet kennen en alleen maar "profiel: vrouw" zien staan. Die zijn fair game.
Had ik al gezegd dat je erquote:
Ik heb nog nooit bij je profiel gekeken, dus neequote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie je wel air, nog een paar jaren volhouden.
Het zal hier ook altijd een fantasie blijven, veel te vermoeiend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil er niets bij, alleen in gedachten. Lekker saai en burgerlijk.
Air kan dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie je wel air, nóg een paar jaren volhouden.
Jij hebt me ook nooit proberen te versierenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij je profiel gekeken, dus nee.
Amper atmquote:
Krullen, krullen en meer krullen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]. En daarna ergens is KT aan de beurt
.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je eruit zag vandaag? Zo niet, bij deze!
True, that.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt me ook nooit proberen te versieren.
Sla mij maar over. Ik ben het eindstation. Take it or leave it.quote:
YW!quote:
Ok, dan valt KT gewoon af. Jou moet ik hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sla mij maar over. Ik ben het eindstation. Take it or leave it.
Eerder het rangeerterrein zo te lezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sla mij maar over. Ik ben het eindstation. Take it or leave it.
Hiergaanwedan heeft het al verpest for life.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Krullen, krullen en meer krullen.
Is Hiergaanwedan al ondervraagd op dat punt?
Ik wil heul niet douchen, zit nog met mijn haren mooi op de bankquote:
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil heul niet douchen, zit nog met mijn haren mooi op de bank
Hoho. Je mag d'r hebben, da's heul wat anders.quote:
Kloon van KT?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hiergaanwedan heeft het al verpest for life.
Zo wil ik het horen, en niet anders!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:56 schreef Tegan het volgende:
Ok, dan valt KT gewoon af. Jou moet ik hebben.
Ook nog met de jurk of zit je nu al in je joggingpak?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil heul niet douchen, zit nog met mijn haren mooi op de bank
Door die ene opmerking van net?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hiergaanwedan heeft het al verpest for life.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Wel een Miss
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee door al zijn opmerkingen in deze reeks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Door die ene opmerking van net?Jij bent hard.
Mijn kapperscongres was vandaag en een van de kappers had mijn haar mooi opgestokenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
Had ik al gezegd dat date leuk is![]()
.
Laatst waren we drie dagen apart van elkaar en toen die dag daarna waren we het erover eens dat we nooit meer zo lang zonder elkaar moesten zijn.
Je doet mij denken aan ene Spirit82 die hier ook post. Die wilde geen relatie, zeker niet samenwonen en al helemaal geen kinderen. Drie keer raden wie ruim een jaar later zwanger is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
.
Laatst waren we drie dagen apart van elkaar en toen die dag daarna waren we het erover eens dat we nooit meer zo lang zonder elkaar moesten zijn.
Ieuw, kalverliefde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
.
Foto?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn kapperscongres was vandaag en een van de kappers had mijn haar mooi opgestoken
Oh... mijn... god...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
.
Typfout verbeterd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan ene Spirit82 die hier ook post. Die wilde geen relatie, zeker niet samenwonen en al helemaal geen kinderen. Drie keer raden wie ruim een jaar later vindt dat ze een walrus is?
Nee in joggingpakquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook nog met de jurk of zit je nu al in je joggingpak?
Ben je eindelijk van je koudwater-"ik weet niet of ik wel verliefd-verliefd-verliefd ben"-vrees af?quote:
Ik ben 'te ver' en kots zodoende op alles dat met liefde te maken heeft.quote:
T. gaat zeker wel aan de koters, roep het al even.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan ene Spirit82 die hier ook post. Die wilde geen relatie, zeker niet samenwonen en al helemaal geen kinderen. Drie keer raden wie ruim een jaar later zwanger is?
Nee, we gaan niet samenwonen de komende jaren. Promise. We gaan wel een chocoladebruine labrador nemen 'later'quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan ene Spirit82 die hier ook post. Die wilde geen relatie, zeker niet samenwonen en al helemaal geen kinderen. Drie keer raden wie ruim een jaar later zwanger is?
Zou ze nu ook in Ma Flodder jurken rondwaggelen?quote:
quote:
* Alles is Liefde scandeert *quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 'te ver' en kots zodoende op alles dat met liefde te maken heeft.
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
T. gaat zeker wel aan de koters, roep het al even.
Spirit, ben jij het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Tegan het volgende:
Nee, we gaan niet samenwonen de komende jaren. Promise. We gaan wel een chocoladebruine labrador nemen 'later'. Met bruine ogen
.
Dat is meer des pinguins, niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze nu ook in Ma Flodder jurken rondwaggelen?
Ik had laatst een hele lieve "Liefde is" bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 'te ver' en kots zodoende op alles dat met liefde te maken heeft.
Labjes zijn lief. Alhoewel een blonde met een voorliefde voor modderpoelen me al vaak genoeg "chocoladebruin" isquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet samenwonen de komende jaren. Promise. We gaan wel een chocoladebruine labrador nemen 'later'. Met bruine ogen
.
quote:
We zijn geloof ik sinds onze eerste date, op de vakanties na, nooit meer dan drie dagen alleen geweestquote:
Denk het welquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben je eindelijk van je koudwater-"ik weet niet of ik wel verliefd-verliefd-verliefd ben"-vrees af?
Mini'squote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T. gaat zeker wel aan de koters, roep het al even.
Je bent te goed voor mequote:
wie ben jij en wat heb je met teegje gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Als date en ik een mini zouden maken zou die ook bruin haar krijgen met bruine ogen. Dus dan zou onze lab gewoon onze liefdesbaby zijnquote:
Bah.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele lieve "Liefde is" bijop zijn fb gepost.
Nee, nee. Niet naar Miss luisteren. Altijd naar Miss luisteren, behalve hieroverquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
Denk het wel. Stomme ik, gevoelloos zijn was toch lekkerder.
Die met die komkommer?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had laatst een hele lieve "Liefde is" bijop zijn fb gepost.
Ik ben nog steeds hetzelfde. Date is gewoon soms een uitzondering.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
wie ben jij en wat heb je met teegje gedaan?
Als je misselijk bent, moet het er uit. BLØF zou wonderen moeten doen in dat opzicht.quote:
Welke was het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Air zei al dat ik die niet aan jou moest laten zien. Was niet goed voor hem.
Je realiseert je hopelijk wel dat je alle geloofwaardigheid kwijt bent he? Dus ook op het vlak van kinderen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..].
[..]
We zijn geloof ik sinds onze eerste date, op de vakanties na, nooit meer dan drie dagen alleen geweest.
.
[..]
Denk het wel. Stomme ik, gevoelloos zijn was toch lekkerder.
[..]
Mini's. Dacht er vandaag nog aan om me te laten steriliseren.
Ik had haar al ingelicht. Ik weet hoe dat gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
Neehee. Een "Liefde is...". Je hebt er nog commentaar op geleverdquote:
Laat mij haar nou ff uit de tent lokken joh...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Litpho het volgende:
Neehee. Een "Liefde is...". Je hebt er nog commentaar op geleverd.
Ik zie de relatie nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet lezenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat op zijn fb pagina. Als ik het hier post is Air niet blij.
Leugens. Still the same person.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk wel dat je alle geloofwaardigheid kwijt bent he? Dus ook op het vlak van kinderen.
O, das flauw..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had haar al ingelicht. Ik weet hoe dat gaat.
Die is er ook niet, ging alleen over liefde.quote:
Ik spreek je over 4 jaar wel weerquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet naar Miss luisteren. Altijd naar Miss luisteren, behalve hierover.
Ik voel een stroomstoring aankomen dus als wij niet meer reageren weet je hoe het komt...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef Bengeltje het volgende:
Staat op zijn fb pagina. Als ik het hier post is Air niet blij.
De schijn van geloofwaardigheid dan.quote:
Ik ga maar naar bed en dromen over platonische relatiesquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je misselijk bent, moet het er uit. BLØF zou wonderen moeten doen in dat opzicht.
Hey, ik weet beter. Het was advies voor T.quote:
eens met deze user.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk wel dat je alle geloofwaardigheid kwijt bent he? Dus ook op het vlak van kinderen.
Ik ga ook naar bed, dromen is goed, de rest vind ik minder belangrijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed en dromen over platonische relaties
Ja, hoe zou het met Plato zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga maar naar bed en dromen over platonische relaties
"Ik wil geen relatie." en "Ik ga ervoor." zijn hetzelfde?quote:
Dat had ik getypt, maar toch weer verwijderdquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
De schijn van geloofwaardigheid dan.
Als je de persoonlijkheid hebt om elke relatie direkt te saboteren? Wellicht wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ik wil geen relatie." en "Ik ga ervoor." zijn hetzelfde?
Bedrieg je dan jezelf met een ander?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik getypt, maar toch weer verwijderd
Getrouwd en twee kinderen.quote:
Zou hij een walrus van Spirit hebben gemaakt?quote:
T is een bordeliner?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je de persoonlijkheid hebt om elke relatie direkt te saboteren? Wellicht wel.
Door date ben ik niet ineens van mening veranderd. Ookal daten we best wel vaak enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vorige maand aangenomen als politieke liaison voor Groen Links?quote:
Stranger things have happened...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij een walrus van Spirit hebben gemaakt?
Hij had wel wat linkse trekjes, maar of ze ook groen waren...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Litpho het volgende:
Vorige maand aangenomen als politieke liaison voor Groen Links?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Weet niet of ie het doet hoor..
http://www.facebook.com/p(...)66436&type=3&theater
Je wil zeggen dat je altijd al een relatie wilde, maar niet met date?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Door date ben ik niet ineens van mening veranderd. Ookal daten we best wel vaak enzo.
Kan ik niet zien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet niet of ie het doet hoor..
Het commentaar van Van Gent over de forenzentaks paste wel naadloos bij Plaatjes commentaar over het rookverbod. Ik zie mogelijkheden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij had wel wat linkse trekjes, maar of ze ook groen waren...
Welke kleur krijg je als je groen met rood mengt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij had wel wat linkse trekjes, maar of ze ook groen waren...
Nee, dat ik nog steeds niet graag een relatie heb, ookal kan ik het wel verdomd goed vinden met date.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je altijd al een relatie wilde, maar niet met date?
Dezelfde als het combineren van MissMSX met "Alles is Liefde"?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke kleur krijg je als je groen met rood mengt?
Owh, dat heb ik gemist. Vertelquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het commentaar van Van Gent over de forenzentaks paste wel naadloos bij Plaatjes commentaar over het rookverbod. Ik zie mogelijkheden.
Bruinquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke kleur krijg je als je groen met rood mengt?
It's beyond your controlquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat ik nog steeds niet graag een relatie heb, ookal kan ik het wel verdomd goed vinden met date.
Je noemt het ondertussen wel al een relatie of zit je nog in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat ik nog steeds niet graag een relatie heb, ookal kan ik het wel verdomd goed vinden met date.
De kleur 'ondefinieerbaar'. Prachtigquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dezelfde als het combineren van MissMSX met "Alles is Liefde"?
"Well, here's another clue for you allquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij een walrus van Spirit hebben gemaakt?
Ze heeft een verstandhouding, da's wat anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je noemt het ondertussen wel al een relatie of zit je nog in de ontkenningsfase?
We hebben nog niets. Ookal zei hij laatst aan de telefoon tegen *iemand* dat hij "bij zijn vriendin was". Ik wil er niet over beginnen, want zodra ik dat doe is het officieel denk ik, en dat wil ik niet. Dus ik negeer zulke dingen gewoonquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je noemt het ondertussen wel al een relatie of zit je nog in de ontkenningsfase?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben nog niets. Ookal zei hij laatst aan de telefoon tegen *iemand* dat hij "bij zijn vriendin was". Ik wil er niet over beginnen, want zodra ik dat doe is het officieel denk ik, en dat wil ik niet. Dus ik negeer zulke dingen gewoon. Huuuu, relaties.
Blijf je nou bezig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef missbehavin het volgende:
Nu wel als het goed is
Was je jurk van de Zeeman?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu wel als het goed is
Voor Tegan, alles voor Tegan!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben nog niets. Ookal zei hij laatst aan de telefoon tegen *iemand* dat hij "bij zijn vriendin was". Ik wil er niet over beginnen, want zodra ik dat doe is het officieel denk ik, en dat wil ik niet. Dus ik negeer zulke dingen gewoon. Huuuu, relaties.
Ja zoietsquote:
Leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu wel als het goed is
Ze heeft twaalf jaar in de Kamer gezeten en in die tijd haar woning in Friesland aangehouden. Maar mensen met een reiskostenvergoeding waren allemaal rijkeluistypes met nog net geen privéchauffeur.quote:
Doet het goed voor je Lourdesgevoel he; er is altijd iemand die nóg erger is.quote:
Thanksquote:
Niet letterlijk wat ik in de mond wilde nemen, maar het moet de lading maar dekken.quote:
Ik krijg al helemaal zin in Awakefest 2013. Maar nu zonder S. als spelbreker.quote:
Dit is redeneren in de trant van "Als ik hen niet zie dan zien zij mij niet."quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet het goed voor je Lourdesgevoel he; er is altijd iemand die nóg erger is.
ik moest lachen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In hetzelfde land wonen als Youp doet ook al wonderen op dat punt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
mwhahaha jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg al helemaal zin in Awakefest 2013. Maar nu zonder S. als spelbreker.
Zonder kano?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg al helemaal zin in Awakefest 2013. Maar nu zonder S. als spelbreker.
Als je haar maar goed zitquote:
Ik weet niks van haar kano.quote:
Dat verdient wel het label 'epic'quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze heeft twaalf jaar in de Kamer gezeten en in die tijd haar woning in Friesland aangehouden. Maar mensen met een reiskostenvergoeding waren allemaal rijkeluistypes met nog net geen privéchauffeur.
Ik kreeg bijna heimwee naar de grachtengordeltypes.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is redeneren in de trant van "Als ik hen niet zie dan zien zij mij niet."
Ik had beter van je verwacht
Laatst zei hij iets van "Na een maand ..." (met mij daten dus), en toen moest ik echt onderdrukken om te vragen vanaf wanneer hij dan in godsnaam teltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is een D&Gquote:
quote:
Dat zeg ik, als je haar maar goed zitquote:
Al heb ik wel een vermoeden hoe hij er ongeveer uitziet.quote:
Gelukkig deed dat het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als je haar maar goed zit
Je verdient wel een aai over je bolletje hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatst zei hij iets van "Na een maand ..." (met mij daten dus), en toen moest ik echt onderdrukken om te vragen vanaf wanneer hij dan in godsnaam telt.
Tja, moeder he, dus 4 persoons kanoquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al heb ik wel een vermoeden hoe hij er ongeveer uitziet.
Het heeft wel iets schattigs he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Je verdient wel een aai over je bolletje hoor
Als 'ie maar kaal is. Of hebben we het over een andere kano?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Tja, moeder he, dus 4 persoons kano
nogal he!quote:
Mutsende vrouwen.quote:
Echt, wat een onderwerp weer..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie maar kaal is. Of hebben we het over een andere kano?
Altijd als jij er bent...quote:
quote:
Jij moet véél vaker hier zijn vind ik.quote:
Is dat zo? Ben wel wat minder aanwezig ja, dat krijg je he, als je onder de plak zitquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet véél vaker hier zijn vind ik.
Dat gaat vanzelf over.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef missbehavin het volgende:
Is dat zo? Ben wel wat minder aanwezig ja, dat krijg je he, als je onder de plak zit
Het is wachten tot hij mijn hart breektquote:
Pessimistquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is wachten tot hij mijn hart breekt. Dan is het het allemaal waard geweest om afstand te houden
.
Je zit er al tot je nek in. Beter geniet je er dan ook optimaal van in plaats van je zo in te houden. Gekwetst voel je je toch wel uiteindelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef Tegan het volgende:
Het is wachten tot hij mijn hart breekt. Dan is het het allemaal waard geweest om afstand te houden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |