SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Nee nee, je bent dom en kortzichtig en je snapt het gewoon niet.quote:
houd eens op met een punt te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, je bent dom en kortzichtig en je snapt het gewoon niet.
[ afbeelding ]
Welnee, ik ben gewoon een snob. Als het niet minstens 25k aan eutjes kost mot ik het nie!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat die pindakaasvloer??quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Kost vast wel een hoop dit.
Dit laat de mensheid zien, en het scala aan emoties.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit laat de mensheid zien, en het scala aan emoties.
Dat we maar heel af en toe kalm zijn (blauw) en voor de rest vaak piswoest (rood).
Kalmte is links, dat is nl je hart-kant. Je moet kalm zijn in je hart. Mara dan ineens BAM rood!!!
Agressie, horror, de overname van je menselijke kalmte door dierlijke woede!!!!!!!!!
En het feit dat het niet wild geschilderd is maar juist erg gestructureerd dat wil zeggen dat die dierlijke woede in onze structuur zit. In de kern van de mensheid.
Jeeeeeeezus! Dat je dat sniet SNAPT zeg!!!!![]()
Dat. Of het is het nieuwe kleurenstaaltje van de gamma.
Ik kan overal wel wat bijverzinnen hoorquote:
Gelukkig heb je krullen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend voor het eerst op. Vond er weinig boeiends aan.
ja, tuurlijk, maar JUIST over dit soort crap doen "ze" lekker denigrerend als je het niets vindt. En dat is nou juist het nalullen en dan is het zo, gedrag wat ik zo haat in de kunst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
En ik snap DAT punt van kunst wel hoor, maar er is echt nog wel zoveel meer dan deze crap
In MoMa lag zo'n houten plank op de vloer. Wij erop staan. Om ons heen kijken. Bleek dat het kunstwerk te zijn. Gewoon een stuk laminaat van de Praxisquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet bij die pindakaasvloer denken ana de "takjesvloer' in hey Van Abbe.
Daar wil ik zo graag eens doorheen rennen
[ afbeelding ]
Wat een takkewerk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet bij die pindakaasvloer denken ana de "takjesvloer' in hey Van Abbe.
Daar wil ik zo graag eens doorheen rennen
[ afbeelding ]
Terwijl wellicht de helft er ook geen hol van snapt, maar het alleen maar veinst om niet af te willen gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, maar JUIST over dit soort crap doen "ze" lekker denigrerend als je het niets vindt. En dat is nou juist het nalullen en dan is het zo, gedrag wat ik zo haat in de kunst.
quote:NU ook weer, Warhol, het laatste avondmaal, pink.
En dat is dus precies dat het, schilderij van daVinci en dan met een roze laag eroverheen. En dan is het kunst. NEE NEE NEE!!!
maar ja, hoor, miljoenen waard.
In het Moma staat ook mijn IKEA gietertje van 2.50quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In MoMa lag zo'n houten plank op de vloer. Wij erop staan. Om ons heen kijken. Bleek dat het kunstwerk te zijn. Gewoon een stuk laminaat van de Praxis
Voor jou wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die M&M's over?
Nee die hebben we opgegeten en daarna in een mooi patroon uitgekotst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog wat van die M&M's over?
Ooh daar zou ik echt rijk mee kunnen worden!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die hebben we opgegeten en daarna in een mooi patroon uitgekotst.
Staat nu in het museum onder het kopje "Vraatzucht anno 2012".
Of misschien moeten we van een kat een tasje maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooh daar zou ik echt rijk mee kunnen worden!
Ik hoop op nachtworstquote:
Op de slakkenhuisjes of op de slakken zelf? Op de slakkenhuisjes zou nog wel grappig zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien moeten we van een kat een tasje maken.
Dat is ook kunst EN fok gerelateerd!"
Ze was nu weer in het nieuws omdat ze kralen op slakken had geplakt
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
TVPmooie reeks is! hij bestaat al jaren en is al jaren mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow wacht nee... die samenvoeging he... nou ja er is niks veranderd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Formaatje Amerigo?quote:
Mensen met een zodanig klein brein dat ze zulke dingen niet snappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
waar ik niet echt niet tegen kan is die wazige 'peformance art'
dat ze dingen gaan besmeren met nageboorte en zo en dat dat dan kunst is
Huisjes jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de slakkenhuisjes of op de slakken zelf? Op de slakkenhuisjes zou nog wel grappig zijn
M&M Crispyquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Tegan het volgende:
Door CL ben ik nu M&M Crispy aan het etenipv te koken.
"Subsidy isn't for what the people want. If people want something, they'll pay for it themselves. Subsidy is for what the people don't want but ought to have." - Sir Humphrey Applebyquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige dingen zijn goed voor de bevolking, of daar nou markt voor is of niet
Mooi!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Litpho het volgende:
"Subsidy isn't for what the people want. If people want something, they'll pay for it themselves. Subsidy is for what the people don't want but ought to have." - Sir Humphrey Appleby
Respect dat je dat eruit hebt gekregen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn vriendje kan dat, hier gebruikt hij niet meer zoveel woorden.
Same here. Zullen we elkaar entertainen?quote:
Alleen als hij met mij alleen is he, ik heb soms niet het geduld hem helemaal te laten uitpraten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect dat je dat eruit hebt gekregen.
oeps, maakt dat ze wegkomt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Zullen we elkaar entertainen?
Zijn vrouwelijke genen domineren duidelijk op het gebied van spraak ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
Alleen als hij met mij alleen is he, ik heb soms niet het geduld hem helemaal te laten uitpraten.
Dat is toch wel zijn ding, iets erg uitgebreid uitleggen.
Nou, volgens mij kon jij daar ook wel wat van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn vrouwelijke genen domineren duidelijk op het gebied van spraak ja.
Ik kan goed spiegelen. Blijkbaar heb je mij vooral in actie gezien in het bijzijn van je echtgenoot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
Nou, volgens mij kon jij daar ook wel wat van.
Het scheelt ook dat Humphrey en ik het 100% eens zijn over voetbalsubsidiesquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn vriendje kan dat, hier gebruikt hij niet meer zoveel woorden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Love is ... comfortably sharing a silence".
Zelfde laken een pak wat mij betreft. Maar wij delen dan ook genen als het gaat om onze afkeur van voetbal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Litpho het volgende:
Het scheelt ook dat Humphrey en ik het 100% eens zijn over voetbalsubsidies.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Zullen we elkaar entertainen?
quote:
Ik zie dat je een keus hebt gemaakt.quote:
Jij bent gewoon een iets minder vreemde dan hiergaanwedan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je een keus hebt gemaakt.
Recht in mijn gezicht, bam!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je een keus hebt gemaakt.
Air heeft zijn best al gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een iets minder vreemde dan hiergaanwedan.
Het maakt de uitkomst er niet minder gunstig om.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
Jij bent gewoon een iets minder vreemde dan hiergaanwedan.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.quote:
Vrouwen krijgen zachte vloeistof, niet te vergelijkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En vrouwen moeten dat wel lekker vinden.
Om mij te versieren jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, er gaan wat jaartjes inzitten.
Klopt, het ene is smerig het andere is gemeen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen zachte vloeistof, niet te vergelijken
* bus kunstsneeuw aan Hiergaanwedan aangeeft *quote:
Dank je voor je bemoedigende woordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
* spuit bus met kunstsneeuw over Tega en ze is versiertquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
* bus kunstsneeuw aan Hiergaanwedan aangeeft *
Echte mannen kunnen het alleen af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Litpho kan je een nieuwe manier voor me verzinnen om Tegan te versieren?
Echte mannen vragen om hulp en tonen hun emoties als dat nodig isquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen het alleen af.
Ow?quote:
no offence Aquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Echte mannen homo's vragen om hulp en tonen hun emoties als dat nodig is
Dat is een aanname en ik kan je vertellen dat ik val op tieten en prammen en tetters en ik ben geen homo en je kan me dat ook niet aanpratenquote:
Ik betwijfel of zelfs Tegan dat zou kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Litpho kan je een nieuwe manier voor me verzinnen om Tegan te versieren?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Tegan het volgende:
Jij hebt me al versierd dus geen zorgen.
Ik meen dat de truuk is dat je je emoties niet toont aan de hulpquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Echte mannen vragen om hulp en tonen hun emoties als dat nodig is
Die is ook niet meer versierbaarquote:
Ik doe niet aan rebounds.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kunnen wij reboundsex hebben want Tegan gaat al met airwin
Jij hebt niets met T. gedeeld, dus hoeft niet te rebounden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kunnen wij reboundsex hebben want Tegan gaat al met airwin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |