quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ga een dag demonstratief álles hardop zeggen.
Dit dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ga een dag demonstratief álles hardop zeggen.
Natuurlijk vind ik het leuk om bij d'r te zijn, immers als ik het niet leuk had gevonden had ik er überhaupt niet gezeten, maar om dat nou expliciet te gaan zeggen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je niet ook gewoon een beetje kil?
En als je dit tegen haar zegt? Wat is dan haar antwoord?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het leuk om bij d'r te zijn, immers als ik het niet leuk had gevonden had ik er überhaupt niet gezeten, maar om dat nou expliciet te gaan zeggen..
"als je onze relatie wil redden zul je meer emoties moeten gaan tonen want ik wil zo niet verder".quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En als je dit tegen haar zegt? Wat is dan haar antwoord?
eindelijk iemand die het snapt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreselijk van die mensen die elke keer met woorden bevestigd willen krijgen dat alles nog okee is want anders gaan ze zich onzeker voelen. Ik zou daar ook niet tegen kunnen bovendien als je elke week dit moet blijven herhalen haalt het de specialiteit en de waarde van deze woorden weg.
Idd. Meer een term voor je maitresse.quote:
zeg haar dat het voor jou belangrijker is eerlijk te zijn in een relatie. dat zal haar lerenquote:oftewel ik moet zeggen dat ik het léuk vind om bij d'r te zijn, het fíjn vind om bij d'r te liggen, het gezéllig vind om met haar dingen te doen, etc etc etc.
Dat is best kansloos. Als ze dat "argument" al zo snel gaat gebruiken zou ik er zelf niet veel zin meer in hebben. Dat zou ik ook zeggen gok ik. Beetje wederzijds begrip hoort erbij in een relatie. Jij zegt dat soort dingen niet makkelijk, zo ben je blijkbaar, daar zal ze aan moeten wennen. Jij weet nu dat het mokkeltje er blijkbaar behoefte aan heeft en kan dus ook best eens wat bevestiging geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef MrKikker het volgende:
[..]
"als je onze relatie wil redden zul je meer emoties moeten gaan tonen want ik wil zo niet verder".
Emotionele chantage, -1.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef MrKikker het volgende:
[..]
"als je onze relatie wil redden zul je meer emoties moeten gaan tonen want ik wil zo niet verder".
"ik word niet echt geil van zo'n kleine tieten icm dikke kont"quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:10 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon tijdens de sex een keer alles hardop uiten, kijken of ze het dan nog steeds wilt.
Dat ja, wedden dat het zo klaar is? "Godverdomme weer met die tanden, kan dat stomme wijf nou niets goed?"quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"ik word niet echt geil van zo'n kleine tieten icm dikke kont"
"de manier waarom je pijpt voelt al jaren niet fijn"
klopt, ze kwam er zaterdag ook al mee dat ze eraan zat te denken om het uit te maken want ze kreeg niet meer het gevoel speciaal te zijn etc etc.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is best kansloos. Als ze dat "argument" al zo snel gaat gebruiken zou ik er zelf niet veel zin meer in hebben. Dat zou ik ook zeggen gok ik. Beetje wederzijds begrip hoort erbij in een relatie. Jij zegt dat soort dingen niet makkelijk, zo ben je blijkbaar, daar zal ze aan moeten wennen. Jij weet nu dat het mokkeltje er blijkbaar behoefte aan heeft en kan dus ook best eens wat bevestiging geven.
Ditch the bitch. Of zeg haar dat ze aan haar zelfverzekerdheid moet werken omdat jij zo niet verder kan met de relatie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Hahaha, huldequote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"ik word niet echt geil van zo'n kleine tieten icm dikke kont"
"de manier waarom je pijpt voelt al jaren niet fijn"
Ja eigen schuld dus, toen je aan deze relatie begon wist je toch al dat ze labiel en onzeker is?quote:
dat niet maar dat werd al snel duidelijk. inderdaad eigen schuld dat ik het heb doorgezet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eigen schuld dus, toen je aan deze relatie begon wist je toch al dat ze labiel en onzeker is?
"Poets je tanden eens fatsoenlijk, ik word er misselijk vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ja, wedden dat het zo klaar is? "Godverdomme weer met die tanden, kan dat stomme wijf nou niets goed?"
Heb je haar actief geholpen om stappen te zetten daar aan te gaan werken? Dit is nu geen gezonde relatie... met die emotionele chantage.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:16 schreef MrKikker het volgende:
[..]
dat niet maar dat werd al snel duidelijk. inderdaad eigen schuld dat ik het heb doorgezet.
een labiel en onzeker persoon ervan overtuigen dat ze onzeker is. het is nog makkelijker om naar Amerika te zwemmen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je haar actief geholpen om stappen te zetten daar aan te gaan werken? Dit is nu geen gezonde relatie... met die emotionele chantage.
WTF... Die is je aan het manipuleren..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef MrKikker het volgende:
[..]
klopt, ze kwam er zaterdag ook al mee dat ze eraan zat te denken om het uit te maken want ze kreeg niet meer het gevoel speciaal te zijn etc etc.
Haha, dumpen die trut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef MrKikker het volgende:
[..]
klopt, ze kwam er zaterdag ook al mee dat ze eraan zat te denken om het uit te maken want ze kreeg niet meer het gevoel speciaal te zijn etc etc.
veelgebruikte term inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WTF... Die is je aan het manipuleren..Ze wil dat je beter je best doet..
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef MrKikker het volgende:
[..]
een labiel en onzeker persoon ervan overtuigen dat ze onzeker is. het is nog makkelijker om naar Amerika te zwemmen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef Potloodvis het volgende:
Ze is niet meer te redden. Zet een punt achter de relatie voordat jij jezelf schuldig voelt.
Ooit, llaaangg geleden, was ik ook zo'n labiele vage persoon binnen de relatie.quote:
De eerste heeft zich al aangemeld..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Nou, nu jullie toch al zo'n beetje uit elkaar zijn... pics van het wijf in kwestie? Misschien is er een net zo labiele FOK!ker die zich er wel mee kan vermaken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef Potloodvis het volgende:
DM trouwens haar nummer en naam. Als ze labiel is wil ik haar wel een keer neuken; easy catch.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De eerste heeft zich al aangemeld..
[..]
moet lukkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Nou, nu jullie toch al zo'n beetje uit elkaar zijn... pics van het wijf in kwestie? Misschien is er een net zo labiele FOK!ker die zich er wel mee kan vermaken.
Ben je zelf zo lelijk en labiel dat je gaat voor de easy catch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef Potloodvis het volgende:
DM trouwens haar nummer en naam. Als ze labiel is wil ik haar wel een keer neuken; easy catch.
YOLO.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je zelf zo lelijk en labiel dat je gaat voor de easy catch?
Wrom moeilijk doen met zeevishengels als je ze gewoon met een schepnetje vangen kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je zelf zo lelijk en labiel dat je gaat voor de easy catch?
quote:
Omdat je na een neukpartij vastzit aan haar! Ben jij de volgende die een topic kan starten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrom moeilijk doen met zeevishengels als je ze gewoon met een schepnetje vangen kan.
Dan zijn, op hoeren na, alle vrouwen labiel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Omdat je na een neukpartij vastzit aan haar! Ben jij de volgende die een topic kan starten.
Duidelijk benoemen, "bedankt voor het neukpartijtje, maar heb je ook een zusje?"quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Omdat je na een neukpartij vastzit aan haar! Ben jij de volgende die een topic kan starten.
Neuh, die chick maakt het niet uit.. Daar is te ze onzeker voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou het met die meid uitmaken dan ben je haar nog even lekker voor ook voordat ze jou dumpt. Als ze zo graag alles met woorden bevestigd wilt hebben dan zoekt ze maar een of andere emo-dude-geitenwollensok als haar vriendje.
De meeste vrouwen kunnen geen onderscheid maken in puur seks en in vrijen.. Dus wees gewaarschuwd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zijn, op hoeren na, alle vrouwen labiel.
Wil je haar dood hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Duidelijk benoemen, "bedankt voor het neukpartijtje, maar heb je ook een zusje?"
Doe er zelf je voordeel mee. Ik ben een man zonder hart, mij interesseert het allemaal niets.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De meeste vrouwen kunnen geen onderscheid maken in puur seks en in vrijen.. Dus wees gewaarschuwd.
Je moet dat soort types niet aan het lijntje zien te houden, vangen en terugwerpen, als je er een maal aan vast zit dan word je net zo iemand als TS.quote:
Wow. Casanova?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe er zelf je voordeel mee. Ik ben een man zonder hart, mij interesseert het allemaal niets.
Zet dat op een kaartje en geef die aan haar met een mooie bos bloemen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het leuk om bij d'r te zijn, immers als ik het niet leuk had gevonden had ik er überhaupt niet gezeten, maar om dat nou expliciet te gaan zeggen..
Godverdomme.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef wise het volgende:
ts moet deze gast zijn van zn vriendin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha dan is het meteen klaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:30 schreef wise het volgende:
ts moet deze gast zijn van zn vriendin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Die hoer' is meestal beter op zijn plaats inderdaad.quote:
;')))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
Goed, net even gebeld, onderwerp van gesprek was dat ik het enigzins raar vond dat ze zoveel herkenning nodig had.
Na wat gescheurde kleren en losse plukken haar heb ik maar ingestemd
God wat voel ik me zwak.
Tja dan heeft ze je al goed onder plak.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
Goed, net even gebeld, onderwerp van gesprek was dat ik het enigzins raar vond dat ze zoveel herkenning nodig had.
God wat voel ik me zwak.
Mag ik iets vragen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
God wat voel ik me zwak.
Wat zo'n homo die in-touch is met z'n gevoelens? Nou kennelijk niet als ik haar zo hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mag ik iets vragen?
Ben jij wat ze noemen een "metroman"?
Mwaaaaaah, je stemt toch wel makkelijk in, voor een tweede keer zelfs, ik weet het nog net zo niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Wat zo'n homo die in-touch is met z'n gevoelens? Nou kennelijk niet als ik haar zo hoor.
Dat ben je ook, en niet zo'n klein beetje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
God wat voel ik me zwak.
Voor de zoveelste keer. Dat heet pleasen, omdat ik voordelen uit onze relatie behaal in de vorm van connecties en vriendschappen van gezamelijke vrienden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwaaaaaah, je stemt toch wel makkelijk in, voor een tweede keer zelfs, ik weet het nog net zo niet.
in opleidingquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mag ik iets vragen?
Ben jij wat ze noemen een "metroman"?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
God wat voel ik me zwak.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Dat heet pleasen, omdat ik voordelen uit onze relatie behaal in de vorm van connecties en vriendschappen van gezamelijke vrienden.
Wat een onzin dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
God wat voel ik me zwak.
Wat lief..... Je bent verliefd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:39 schreef MrKikker het volgende:
God wat voel ik me zwak.
Gelul. Je hebt gewoon zin om haar in tweeën te splijten vanavond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:43 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Dat heet pleasen, omdat ik voordelen uit onze relatie behaal in de vorm van connecties en vriendschappen van gezamelijke vrienden.
En dit ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gelul. Je hebt gewoon zin om haar in tweeën te splijten vanavond.
Kan gebeuren, maar wees dan een kerel en zeg gewoon "Schat, ik wil nog even m'n mijnkar door je schacht heen laten razen en daarna krijg je een antwoord".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |