quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ga een dag demonstratief álles hardop zeggen.
Dit dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ga een dag demonstratief álles hardop zeggen.
Natuurlijk vind ik het leuk om bij d'r te zijn, immers als ik het niet leuk had gevonden had ik er überhaupt niet gezeten, maar om dat nou expliciet te gaan zeggen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je niet ook gewoon een beetje kil?
En als je dit tegen haar zegt? Wat is dan haar antwoord?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het leuk om bij d'r te zijn, immers als ik het niet leuk had gevonden had ik er überhaupt niet gezeten, maar om dat nou expliciet te gaan zeggen..
"als je onze relatie wil redden zul je meer emoties moeten gaan tonen want ik wil zo niet verder".quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En als je dit tegen haar zegt? Wat is dan haar antwoord?
eindelijk iemand die het snapt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Vreselijk van die mensen die elke keer met woorden bevestigd willen krijgen dat alles nog okee is want anders gaan ze zich onzeker voelen. Ik zou daar ook niet tegen kunnen bovendien als je elke week dit moet blijven herhalen haalt het de specialiteit en de waarde van deze woorden weg.
Idd. Meer een term voor je maitresse.quote:
zeg haar dat het voor jou belangrijker is eerlijk te zijn in een relatie. dat zal haar lerenquote:oftewel ik moet zeggen dat ik het léuk vind om bij d'r te zijn, het fíjn vind om bij d'r te liggen, het gezéllig vind om met haar dingen te doen, etc etc etc.
Dat is best kansloos. Als ze dat "argument" al zo snel gaat gebruiken zou ik er zelf niet veel zin meer in hebben. Dat zou ik ook zeggen gok ik. Beetje wederzijds begrip hoort erbij in een relatie. Jij zegt dat soort dingen niet makkelijk, zo ben je blijkbaar, daar zal ze aan moeten wennen. Jij weet nu dat het mokkeltje er blijkbaar behoefte aan heeft en kan dus ook best eens wat bevestiging geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:09 schreef MrKikker het volgende:
[..]
"als je onze relatie wil redden zul je meer emoties moeten gaan tonen want ik wil zo niet verder".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |