Ja, het zal wel. Het verbaast me ietwat dat een KLB-moderator zoveel aanstoot neemt aan een opsomming. Prima werk verder, ik zal opsommingen in de toekomst vermijden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, nu is de klacht dat boek. Tevens staat er de mening over mannen en seks bij. Maar dat is nu niet meer een onderdeel van de klacht, of althans, niet meer zo expliciet. Dat leidt namelijk af van de originele klacht.
Dus je mag je OP gewoon indelen naar behoeven, zorg alleen dat er maar 1 expliciete klacht staat.
Uit de algemene voorwaarden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:22 schreef haan33 het volgende:
Ik zou dus heel graag willen weten:
Kunnen admins nou wel of niet DM's lezen?
Want waarom heb je anders buiten de DM ook de PM?
gr gr een nieuwsgierige haan
Dus ja. Het is technisch mogelijk en dan alleen voor de admins. Maar het gebeurt alleen maar in hele uitzonderlijke gevallen.quote:9. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, de ontvanger en sitebeheerders.
Thanks,quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uit de algemene voorwaarden.
[..]
Dus ja. Het is technisch mogelijk en dan alleen voor de admins. Maar het gebeurt alleen maar in hele uitzonderlijke gevallen.
Beiden zijn tegenwoordig FOK! wide systemen. Als jij iemand een DM stuurt, dan krijgt hij die ook als hij op de FP of een andere subsite zit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Thanks,
dus PM is voor heel FOK! en DM alleen voor het forum als ik het goed begrijp?
Waarom zijn er dan 2 verschillende systemen om iemand een bericht te sturen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beiden zijn tegenwoordig FOK! wide systemen. Als jij iemand een DM stuurt, dan krijgt hij die ook als hij op de FP of een andere subsite zit.
Kun je denk ik zelf ook wel verzinnen als je naar de systemen kijkt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan 2 verschillende systemen om iemand een bericht te sturen?
Waarom kan je dan op de BB geen DM's lezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je denk ik zelf ook wel verzinnen als je naar de systemen kijkt.
DM zijn directe berichten met een gelimiteerd aantal tekens en dus meer geschikt voor snelle chat. PM zijn berichten die je wat langer kunt maken, naar meer mensen tegelijk kunt sturen, dingen kan toevoegen en lijken dus wat dat betreft wat meer op een mail. Dus PM voor hele verhalen en DM voor snelle berichtjes en chat.
Geen idee, op mijn android kan het wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom kan je dan op de BB geen DM's lezen
Moet je even instellen, klikken op je naam haan33 en dan staat er pm dm etc. Vaak staat standaard de pm aan en moet je even schakelen naar dm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom kan je dan op de BB geen DM's lezen
Nee, wij hebben er ook al 1quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef He-man- het volgende:
Waarom moeten al die voetbal topics in KLB.
Kunnen die niet naar VBL?
Voorbeeld, Strootman
Eerder was er ook al z'n zelfde klacht over die vent. Ik kan het niet meer handelen.
Laten we gewoon een centraal Anti-Strootmantopic openen. Problem solved.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef He-man- het volgende:
Waarom moeten al die voetbal topics in KLB.
Kunnen die niet naar VBL?
Voorbeeld, Strootman
Eerder was er ook al z'n zelfde klacht over die vent. Ik kan het niet meer handelen.
Waarom dan ook nog een in KLB als jullie er al een hebben.quote:
Omdat mensen blijkbaar willen klagenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef He-man- het volgende:
[..]
Waarom dan ook nog een in KLB als jullie er al een hebben.
Maar voetbal klachten kunnen prima in een voetbal forum.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat mensen blijkbaar willen klagen
En klachten over een auto in PTA en klagen over een show in SHOquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef He-man- het volgende:
[..]
Maar voetbal klachten kunnen prima in een voetbal forum.
Voetbal is specifieker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En klachten over een auto in PTA en klagen over een show in SHO
Doei
En zeuren over een sbs programma niet?quote:
En slecht weer topics in het woei.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En klachten over een auto in PTA en klagen over een show in SHO
Doei
Erg plaatselijk dan, hier regent het klachtenquote:
Eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
turken die willen dat er Turkse les moet worden gegeven
Turken is altijd nog met een hoofdletter, dat niet doen is alle Turken over de hele wereld inclusief Legoland en Slagharen beledigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |