Ik kom oorspronkelijk uit Borger, ben geboren in Emmen, heb in Valthe gewoond en woon nu in Groningen. Leer mij de Hondsrug kennen :pquote:
Ik denk het ook, weg anonimiteit.quote:
quote:
Ik heb een fotografisch geheugen en praat te veel..quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]![]()
Ik heb een selectief beresterk geheugen
Dat valt wel mee toch? Van teveel praten?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en praat te veel..
wij hebben elkaar gemeet, dat weet je toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en praat te veel..
Daar ben ik mij van bewust, kan mij alleen niet herinneren dat ik mijn woonplaats heb verteld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
wij hebben elkaar gemeet, dat weet je toch?
Zo'n half jaar geleden in een pm stond alleen een tijdsaanduiding.. Maar de rest is puur toevalquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust, kan mij alleen niet herinneren dat ik mijn woonplaats heb verteld.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo'n half jaar geleden in een pm stond alleen een tijdsaanduiding.. Maar de rest is puur toeval
Hahaha, geen wonder dat je misselijk bent.. Je hebt hem verkeerd om gegetenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een vies bordGewoon uit het bakje lepelen
heb je geen kinderen voor nodig hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Geen koters, dus dat gaat hem niet worden hier.
dan trek je een trui aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hond uitlaten, kind naar school brengen, naar het werk, kind uit school halen, kind naar school brengen, boodschappen, hond uitlaten, kind uit school halen, vergeten boodschappen halen, hond uitlaten, hond uitlaten en mijn bed in... en de volgende dag opnieuw...
En als er sneeuw ligt krijg ik ook nog "mama gaan we naar het park om te sleeen!!!" te horen...
Ik haat winter!!! [ afbeelding ]
Anders kom ik wel helpen monteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Argh ik zoek een kast. Ideale afmeting: 200 cm breed 120 cm hoog. Lades en planken. Liefst in het wit.
De breedte is variabel alles tussen de 180 en 210 cm is acceptabel. De hoogte is ook variabel alles tussen de 95 en 135 cm is acceptabel.
Nou ik heb hem nog niet gevonden :s
en na mijn klaagzang vind ik dit: http://www.wehkamp.nl/won(...)8KA_512852/?AAPP=200
komt nog het meeste in de buurt
al voldoet het dus aan geeneen van de punten :p
Oja nog een ander punt, ik moet het ding zelf kunnen monteren. Ik krijg m anders het trapgat niet door :p
Oja 2 ik verwacht van jullie geen hulp maar moest ff mn ei kwijt.
Er zijn hier 4 kasten in huis die door onszelf zijn gemonteerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Anders kom ik wel helpen monteren.
Ga alleen niet helpen zoeken, woninginrichting en goede smaak zijn niet mijn sterkste punten.
hahaha ach heb je het iig aangeboden :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:31 schreef vannelle het volgende:
Graag gedaan Yska, de afstand is het niet en helpen doe ik graag.
Al ben ik ook blij dat je het aanbod afslaat, scheelt weer moeite.
Ik heb die kast nodig om rommel op te bergen :p tis nu nog een zooitje dus ik hoef niemand nu boven te hebben. :p Deadline: dit weekend want DJMO komt logeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:38 schreef vannelle het volgende:
Vind die wel leuk maar zoals gezegd: Ik heb geen smaak.
Aanbod blijft gelden trouwens hoor.
Ik ben hard aan het denken welk type ik boven heb staan met lades. Of dat nou ook een besta is of iets anders. Ik wil gewoon zo'n folder waar alle opties duidelijk, overzichtelijk op een rij staan. Veel makkelijker :pquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:45 schreef vannelle het volgende:
Ziet er solide uit, deuren zou ik niet al te zeker van zijn. Scharnieren infrezen is ook lastig.
Als je persé deuren wil kun je beter verder zoeken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |