Jaa en fijn want ik had nog een fashioncheque dus die bovenste broek koste me nog maar 19,95. En ik miste toch nog een mooie donkere broek. Dus is weer mooi opgelost. Volgens mij kom ik nu zo goed als de winter weer door qua broeken. Alleen nog 1 a 2 vesten/truienquote:
Het is een beetje een middenweg zoeken. Mijn werk gaat voor iig, ik kan slapen, eten en tv kijken de rest komt wel goed. Maar vandaag nog niet, maar zodra alles een plekje heeft laat ik het weten en dan houden we een fhf gourmet meet ipv een bbq meet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan wachten we gewoon even af, ontspanning is ook belangrijk.
Oh god, ik vraag me altijd af of dat wel goed is.quote:
Jaaa tuurlijk is dat goed! Het past gewoon bij jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oh god, ik vraag me altijd af of dat wel goed is.
Mijn schoonmoeder zegt dat vaak ook. :p
Lijkt me gezellig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is een beetje een middenweg zoeken. Mijn werk gaat voor iig, ik kan slapen, eten en tv kijken de rest komt wel goed. Maar vandaag nog niet, maar zodra alles een plekje heeft laat ik het weten en dan houden we een fhf gourmet meet ipv een bbq meet.
Je moet ook niet terug lezen.quote:
Ja, heeft iemand even een samenvatting dan ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet ook niet terug lezen.![]()
Het ging even de verkeerde kant op in de sc terwijl er een aantal mensen uit het fhf mij geholpen hebben met verhuizen.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja, heeft iemand even een samenvatting dan ofzo?
jij hebt een heerlijke smaak kleding, wat bij je past, wat je staat!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oh god, ik vraag me altijd af of dat wel goed is.
Mijn schoonmoeder zegt dat vaak ook. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:25 schreef billie1985 het volgende:
Zal ik dan eens met een originele reactie komen?
Yska, ik vind jouw kleren stomlaat me raden, jij zou het nooit dragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
HOVJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
Ik zou het jou laten dragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden, jij zou het nooit dragen
Ik ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden, jij zou het nooit dragen
Nou, kort samengevat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ja, heeft iemand even een samenvatting dan ofzo?
* Ireth vult aan: en ik heb geen (geaard) stopcontact bij mijn badkamerquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, kort samengevat.
Dolfi heeft een mening, pulver heeft een mening, vannelle heeft een mening, inlognaam heeft een mening, cv-boer heeft een mening en de rest van users ook. En dat botst soms.
Nee, lekker vergeten en niet over praten zodat ie met vraagtekens blijft zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We gaan het niet dunnetjes over doen dus ook niet bespreken hoe erg het dan wel of niet was.
Oh ja. Ireth heeft een badkamer zonder geaard stopcontact.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth vult aan: en ik heb geen (geaard) stopcontact bij mijn badkamer
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:30 schreef billie1985 het volgende:
Dolfi, zin om weer even voor mn secretaresse te spelen trouwens?
Als jij em de 10e meeneemt, zal ik em aantrekken aan t einde van de avondquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Okay stemmen.. Billie in een okergele chino broek...
Zal wel meevallen, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef billie1985 het volgende:
Van deze uitspraak ga ik spijt krijgen
Zolang ie niet gequote is kan je hem nog wijzigenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:01 schreef billie1985 het volgende:
Van deze uitspraak ga ik spijt krijgen
Mua, ik heb de ballen wel om het ten uitvoer te brengenquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ie niet gequote is kan je hem nog wijzigen
De vraag is alleen of die dan nog daar zitten waar ze behoren te zitten als je die broek aanhebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:05 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mua, ik heb de ballen wel om het ten uitvoer te brengen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang ie niet gequote is kan je hem nog wijzigen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Als jij em de 10e meeneemt, zal ik em aantrekken aan t einde van de avondbij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:58 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Als jij em de 10e meeneemt, zal ik em aantrekken aan t einde van de avondZo, dat is gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Griep?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef DJMO het volgende:
liefde is ...
samen ziek zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |