Zuunigerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:45 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb al 1 bakje op maar dat vind ik ook wel ff genoeg voor nu. Vanmiddag weer
Je moet niks forceren Mo, als je ziek bent, ben je ziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:11 schreef DJMO het volgende:
bweuh, verhoging enzulks. hoop niet dat het op koorts gaat uitdraaien, want dan kán ik zondag niet lopen ...en heb me er zo op verheugd
ik forceer het ook niet hoor lieverd, maar k hoop dat het hierbij blijft en dat ik gewoon gezellig het weekend naar jou toe kanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je moet niks forceren Mo, als je ziek bent, ben je ziek.
klinkt als uitdaging!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:45 schreef maffemuts het volgende:
Zo heb weer even terug gelezen... Was ff wat draden kwijt, nu he'k er zoveel dat ik een winterjurk kan breien
Mogguh, tijd voor koffie, en me mentaal voorbereiden op het 'normale' leven dat volgende week weer start('normale' leven als in fulltime baan in onregelmatige tijden, een studie, 3 kinderen en een huishouding combinatie, waarin je geacht wordt ook nog wat aan je sociale leven te doen...)
Moet eerlijk bekennen als ik t zo zie staan, meer als een mission impossiblequote:
dat kan ik me indenken..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen als ik t zo zie staan, meer als een mission impossible![]()
Al denk ik dat het wel goed gaat komen, is gewoon weer even wennen... maar na ruim 4,5 maand thuis gezeten te hebben... levert het best wat klamme handjes op.
zal ook wel los lopen, en ik weet als ik eenmaal bezig ben dat het goed gaat, mja een mens moet toch wat hebben om over te zeuren toch ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan ik me indenken..
maar tis geen impossible mission hoor
inderdaad!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
zal ook wel los lopen, en ik weet als ik eenmaal bezig ben dat het goed gaat, mja een mens moet toch wat hebben om over te zeuren toch ?
* Inlognaam haalt er wat diertjes bij zodat er wat meer gekakeld kan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
* vannelle zwaait even in een schijnbaar lege chat
* Merlijn zwaait vanaf de andere kant van de kamerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef vannelle het volgende:
* vannelle zwaait even in een schijnbaar lege chat
Die kamer is wel erg rood. Ik krijg er rare gedachten bij nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zwaait vanaf de andere kant van de kamer
rood?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die kamer is wel erg rood. Ik krijg er rare gedachten bij nu.
quote:
* Inlognaam is ook rood gekleurd nuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die kamer is wel erg rood. Ik krijg er rare gedachten bij nu.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam is ook rood gekleurd nu
Daar ben ik bij geweest in het gelredomequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar ben ik bij geweest in het gelredome
En heb ik een wijze les geleerd die ik graag in FHF deel. Koop gewoon lekker de goedkoopste kaartjes en wandel eenmaal binnen in dat vak gewoon naar een ander beter en duurder vak. Kan ook bij concerten in de A'dam Arena. Altijd wel een paar stoelen beschikbaarWel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar ben ik bij geweest in het gelredome
En heb ik een wijze les geleerd die ik graag in FHF deel. Koop gewoon lekker de goedkoopste kaartjes en wandel eenmaal binnen in dat vak gewoon naar een ander beter en duurder vak. Kan ook bij concerten in de A'dam Arena. Altijd wel een paar stoelen beschikbaarConcerten waar ze stoelen hebben staan , waren niet de concerten waar Pulver heengingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |