quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum springt boven op Damook en lebbert en zoent hem onder de verjaardagkusjes
quote:
quote:Wie jarig is, wordt weleens jarige job of jarige jet genoemd. De jongensnaam Job is oorspronkelijk met een b. Omdat de namen in deze uitdrukkingen niet meer als eigennamen gebruikt worden, vervallen de hoofdletters: job en jet zijn 'gewone' woorden geworden. Dit principe zien we ook bij een nieuwsgierig aagje en een brave hendrik.
Dat de namen Job en Jet in deze uitdrukking voorkomen, heeft waarschijnlijk te maken met alliteratie (of 'beginrijm'; in dit geval herhaling van de j). Waarom het niet jarige jan, jarige jaap, jarige jo of jarige jannie is geworden, is niet bekend.
Avrilquote:
Krijg je niet eens ontbijt op bed?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
Hmm bed ligt veelste lekker, wil niet opstaan.
Zou niet weten van wie ik dat zou moeten krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je niet eens ontbijt op bed?Schande.
Chickie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou niet weten van wie ik dat zou moeten krijgen.
ff onze "maandag ochtend meeting" afwachten, en dan gaan Kiss en Nonpoint aanquote:
Stuur er maar eenquote:
Waar dan? Kruip maar snel tegen me aan danquote:
* LovelyLady kruipt onder de dekensquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar dan? Kruip maar snel tegen me aan dan.
multitaskenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Zit iedereen hier op zijn werk achter de PC of ben ik de enige die werkt?
Hahahahahaha..
Kijk eens in de OP schat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef vanillaforlife het volgende:
Wordt er hier ook wel gemeet of praten jullie er alleen over?
Ik ben zit ook aan op t werk hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Hahahahahaha..
Oehquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt onder de dekens
quote:
Ik ben keihard aan het werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Hahahahahaha..
+1quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben zit ook aan op t werk hoor...
Ja hoor kijk maar in de OPquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef vanillaforlife het volgende:
Wordt er hier ook wel gemeet of praten jullie er alleen over?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
I LOL'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor kijk maar in de OP
[..]Ik moet alleen wel zo weg
Dat is zeker jammer...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, jammer, maar ik ook
. Zo bij de oma's op bezoek, want andersom lukt ze niet meer
.
Ik snap er geen hol vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
waar ik moet zijn voor meets he?
OP dus,maar hier is ook wel grappig denk ik zo maar...
Jup, hoort er allemaal bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer...
Verplichtingen enzo dan krijg je dat
Je hebt je net geregistreerd, en bent nu al op zoek naar meets?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
waar ik moet zijn voor meets he?
OP dus,maar hier is ook wel grappig denk ik zo maar...
Doegquote:
laatste keer dat ik in de spiegel keek niet iig...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt je net geregistreerd, en bent nu al op zoek naar meets?
Dat is bizar... ben je een kloon?
Oej, wat een rampquote:
En je bent nog thuis? Of al op je werk?quote:
Ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie is DaMook?
desondanks gefelicitaart
lol i second that....inderdaad wel ff bewijsmateriaal leveren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En je bent nog thuis? Of al op je werk?
En natuurlijk "pics or it didn't happen"![]()
Onee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Denk trouwens maar niet dat er seks zal plaatsvinden op die meet
uhmm was het de bedoeling dan?quote:
stuur ik jequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En je bent nog thuis? Of al op je werk?
En natuurlijk "pics or it didn't happen"![]()
Nee maar ik lees elke keer weer dingen die worden ingevuld.... Het zou al tot laat duren, aparte delen voor jong en oud, rare cafes. Laat het gewoon open want mensen begrijpen het anders niet meer.quote:
word ik meegenomen in de cc?quote:
OP is openingspost en dus de eerste post van een topic.quote:
Hmm dat is nieuw voor me dat dat ten sprake is geweest, maargoed gewoon open laten is het beste.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar ik lees elke keer weer dingen die worden ingevuld.... Het zou al tot laat duren, aparte delen voor jong en oud, rare cafes. Laat het gewoon open want mensen begrijpen het anders niet meer.
Vorig topic nog....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is nieuw voor me dat dat ten sprake is geweest, maargoed gewoon open laten is het beste.
Ja,dankjewel...ff niet begrepen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OP is openingspost en dus de eerste post van een topic.
Ja dat kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef vanillaforlife het volgende:
OK,de meet is dus voor een groep....can anyone join?
iedereen is welkom. het is geen besloten feest ofzo hehequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef vanillaforlife het volgende:
De meet is van deze slowchat. Iedereen die hier post is welkom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef vanillaforlife het volgende:
een buitenlandse FOK!?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef vanillaforlife het volgende:
heb net een tijd in buitenland gezeten en daar beetje begonnen met dit.....daar was het niet zo levendig als hier iig....
Een kroeg induiken oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef vanillaforlife het volgende:
Wat is de bedoeling om te gaan doen?
Ja,....die noemen ze daar FUCK!....Hahahahaha,nee hoor.....gewoon in het buitenland,maar daar doen ze niet zo snel meets organiseren als hier.quote:
ik ben ook nog nooit naar een meet ofzo geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:34 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ja,....die noemen ze daar FUCK!....Hahahahaha,nee hoor.....gewoon in het buitenland,maar daar doen ze niet zo snel meets organiseren als hier.
Ja. Dan moet je beter lezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik heb er niks van gezien in ieder geval.
Nee hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef vanillaforlife het volgende:
Maar wat is voor de as meet de bedoeling dan?Heb geen kont te doen dan dus lijkt me leuk om ook te komen.....is dat een probleem?
Sowieso een beetje raar dat mensen groepjes willen oidquote:
Mogge H.quote:
Gezelligquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef TheClown1 het volgende:
er is bommelding bij ons in het gebouw. wachten is op een expert van de politie. er staat een auto op het parkeerplaats met een verdacht pakje haha
Van de TNT zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:39 schreef TheClown1 het volgende:
er is bommelding bij ons in het gebouw. wachten is op een expert van de politie. er staat een auto op het parkeerplaats met een verdacht pakje haha
Meeten op arnhem station en zoeken een cafe/tentje waar we kunnen drinken, evt eten en kletsen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:36 schreef vanillaforlife het volgende:
Maar wat is voor de as meet de bedoeling dan?Heb geen kont te doen dan dus lijkt me leuk om ook te komen.....is dat een probleem?
Hahaquote:
espressobar in italiaquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:42 schreef DaMook het volgende:
Bed uit, nu maar eens op pad om een ontbijtje te scoren.
[..]
Haha
Tegen de tijd dat ik daar ben is het tijd voor avondetenquote:
Iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat de TNT daadwerkelijk iets bezorgt is sowieso verdacht.
Volgens TT ben jij jarig. Ik ken je niet dus;quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het tijd voor avondeten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het tijd voor avondeten.
Hoi, doe nog maar pas een beetje mee in deze scquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens TT ben jij jarig. Ik ken je niet dus;
Hoi!En gefeliciteerd!
Pizzaquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, doe nog maar pas een beetje mee in deze sc.
Dank je.
How are you?quote:
Gadverdamme, net had een collega datquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pizza, in een echte italiaanse pizzeria
.
Ok,klinkt goed....is altijd in arnhem?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meeten op arnhem station en zoeken een cafe/tentje waar we kunnen drinken, evt eten en kletsen!
veel plezier !!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef DaMook het volgende:
Ik ga op pad, eten, oma's, ouders enz
.
Succes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef DaMook het volgende:
.
Eten is wel een goed idee trouwens, ik kom uit mijn werk en er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die nog niet gegeten hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meeten op arnhem station en zoeken een cafe/tentje waar we kunnen drinken, evt eten en kletsen!
Bij een verjaardag is het toch de bedoeling dat ze bij jou langskomen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef DaMook het volgende:
.
Slecht geslapen, maar verder goed!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
How are you?
[..]
Gadverdamme, net had een collega dat![]()
Nee. Kan overal zijn. Beetje meeposten de komende dagen en je kan zo mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:48 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Ok,klinkt goed....is altijd in arnhem?
Ahwquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slecht geslapen, maar verder goed!
Met jou?
Dat wordt met de hand op papier overtrekkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
Tekeningen klaar![]()
Nu kan ik alleen niet printen
Motorquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef vanillaforlife het volgende:
Zijn er ook meets in de buurt van de randstad ? Heb geen auto...alleen motor,maar dat wordt langzaam aan beetje frisjes
Dat wordt me íets te veel werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wordt met de hand op papier overtrekken
wat rij je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwMooizo
Ik schrok vannacht wakker van muziek die ik had opgezet om in slaap te komen, en de wekker stond een half uur eerder dan normaal, en het was koud op de motor... maar verder wel goed
Westelijker dan Utrecht heb ik ze nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef vanillaforlife het volgende:
Zijn er ook meets in de buurt van de randstad ? Heb geen auto...alleen motor,maar dat wordt langzaam aan beetje frisjes
Ik rij een caferacerquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vroeg ik net aan jou
Een GS500
Hahaha, wakker schrikken van je eigen muziekquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwMooizo
Ik schrok vannacht wakker van muziek die ik had opgezet om in slaap te komen, en de wekker stond een half uur eerder dan normaal, en het was koud op de motor... maar verder wel goed
Ja ik zat rechtop in bedquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, wakker schrikken van je eigen muziek
Kom eens in PTA kijken, een motorclub topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef TheClown1 het volgende:
ohh nog meer motorrijders hier. altijd leuk. wellicht samen een keer touren mocht het weer het toelaten.
ik takel afquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is Rokje alweer een beetje opgeknapt?
[..]
De vraag is natuurlijk, welk type
Hulde voor deze manquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:57 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik rij een Honda CB 750 en heb nog twee CB500's staan...ook bijna omgebouwd..
gelukkigquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Véél te vroeg wakker voor mijn doen, maar verder wel goed.
met heel veel ananas en framboosjes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesZal ik een fruitmand komen brengen?
Nice.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:57 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik rij een Honda CB 750 en heb nog twee CB500's staan...ook bijna omgebouwd..
Dank aan papa...die 500's waren van hem en met de 750 heeft hij ook aardig geholpen...had voorheen ook nog een oude Suuz uit '69...een 650 drie cylinder tweetakt,geloof een GSR,kan dat?quote:
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkigdat hoor ik graag
[..]
met heel veel ananas en framboosjes?
Ja ik dacht echt: HUUUUUUUUUUUH, WTF IS DIT. Oh wacht mijn eigen muziekquote:
Wat rij jij voor een fiets dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:59 schreef TheClown1 het volgende:
alle bhv' ers moesten zich melden in de kantine. klinkt toch spannend op dit moment...
Nee, "boem" klinkt spannendquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:59 schreef TheClown1 het volgende:
alle bhv' ers moesten zich melden in de kantine. klinkt toch spannend op dit moment...
Toffe paquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:58 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Dank aan papa...die 500's waren van hem en met de 750 heeft hij ook aardig geholpen...had voorheen ook nog een oude Suuz uit '69...een 650 drie cylinder tweetakt,geloof een GSR,kan dat?
Respectquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef vanillaforlife het volgende:
De Suuz was maar voor even....paar maanden....wel een beest hoor!En helemaal origineel.Zelfs de lak
Moggequote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef vanillaforlife het volgende:
De Suuz was maar voor even....paar maanden....wel een beest hoor!En helemaal origineel.Zelfs de lak
Motorclub topic #1035: Regen, wind & nog meer van die onzinquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:01 schreef TheClown1 het volgende:
yamaha r1 maar amper van genoten afgelopen zomer. te weinig tijd gehad helaas.
ik ben er netquote:
Pfoe, sterktequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef TheClown1 het volgende:
we moeten ontruimen. mensen tot later!! knipperend iets onder een auto. toch erg spannend. ik mag naar huis!!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal jou eens hard....
Oh wacht..
Aardig heftig...succes met je vrije dag zou ik zeggen!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef TheClown1 het volgende:
we moeten ontruimen. mensen tot later!! knipperend iets onder een auto. toch erg spannend. ik mag naar huis!!
Hier welquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo hard is het allemaal niet op het moment.
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Motorclub topic #1035: Regen, wind & nog meer van die onzin
Dat mag zeker. Echter nogmaals, onderwerp mag hier ook besproken worden. Beter had je er dus een uitleg bij kunnen zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zijn motorrijders, mag ik niet eens erop wijzen dat er daar een topic voor is
Ja mag juist wel. Je mag hier over alles praten, dit is een slowchat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
zal hier niet meer over mijn motor praten ok?
;-)
quote:
Zal ik ze opwarmenquote:
Hmmz ok. Ben van mening dat jij dan gelijk ook wel iets duidelijker had mogen zijn ipv alleen 'Nee'.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Echter nogmaals, onderwerp mag hier ook besproken worden. Beter had je er dus een uitleg bij kunnen zetten.
Nee joh want dan krijg je hetzelfde gezeik als met dat politieke geneuzel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zijn motorrijders, mag ik niet eens erop wijzen dat er daar een topic voor is
Ik ben zelf ook een motorrijder hequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh want dan krijg je hetzelfde gezeik als met dat politieke geneuzel.
Dus misschien kan je dat soort dingen per Dm/pm er op wijzen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt. Dacht dat het duidelijk was omdat daar elke keer problemen mee zijn. Maar je het gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik ze opwarmen
[..]
Hmmz ok. Ben van mening dat jij dan gelijk ook wel iets duidelijker had mogen zijn ipv alleen 'Nee'.
goeiemorgenquote:
Klopt indeed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Mistress_X het volgende:
Ik zit even terug te lezen, dit is een slowchat, en volgens mij mag het dan over alles gaan
Ja, sinds vrijdag is hij weer terug. Nu is hij weer weg, maar gelukkig is hij tot op 2 weken weer elke avond thuis.quote:
Misschien moet je erbij zetten dat t niet serieus was?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is niet goed in jouw ogen dus nevermind
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Dacht dat het duidelijk was omdat daar elke keer problemen mee zijn. Maar je het gelijk.
Nee dit vind ik erg vreemd ja. Echter lijkt me dat persoonsgericht en wat ik net zei is modereren. Kan je dit evt pm-en?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is niet goed in jouw ogen dus nevermind
Het was toch al een spuit 11 opmerking dus laat maar johquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Misschien moet je erbij zetten dat t niet serieus was?
Oh dat is wel jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, sinds vrijdag is hij weer terug. Nu is hij weer weg, maar gelukkig is hij tot op 2 weken weer elke avond thuis.
Gisterenavond was inderdaad leuk, Seks SC en het gewoon over auto's hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Gisteravond ging het ook over auto's (en motoren), had er wel even meer bij kunnen zetten
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef vanillaforlife het volgende:
wanneer gaan Tamashii en LOLA trouwen,jullie lijken al wel getrouwd....net mijn ouders
Ja, en dan kan ik tenminste weer iets fatsoenlijks koken in plaats van voor mijzelf alleenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammerMaar gelukkig is ie 's avonds wel thuis
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gisterenavond was inderdaad leuk, Seks SC en het gewoon over auto's hebben
Heb al een relatie. Bovendien is er nou eenmaal onderscheid tussen wat ik als user of moderator zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef vanillaforlife het volgende:
wanneer gaan Tamashii en LOLA trouwen,jullie lijken al wel getrouwd....net mijn ouders
Ik ga niet meer trouwen, been there done that, got the tshirt....quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef vanillaforlife het volgende:
Altijd een ramp jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ik tenminste weer iets fatsoenlijks koken in plaats van voor mijzelf alleen
wat is de doorsnee leeftijd hier dan? Hoop lui getrouwd/relatie.....of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet meer trouwen, been there done that, got the tshirt....
Nogmaals Lola? Want ik vind dit niet heul tof.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dit vind ik erg vreemd ja. Echter lijkt me dat persoonsgericht en wat ik net zei is modereren. Kan je dit evt pm-en?
Mijn vriend gaat vanavond lekker mijn lasagne bolognese eten, zelf gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd een ramp jaZuurkool
daar heb ik zin in.
Tussen de 18 en 40 geloof ik?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wat is de doorsnee leeftijd hier dan? Hoop lui getrouwd/relatie.....of ligt dat aan mij?
Ik lust geen lasagnequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat vanavond lekker mijn lasagne bolognese eten, zelf gemaakt
je lijkt m'n vriend welquote:
samenwonend, en 27 jaar ben ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
wat is de doorsnee leeftijd hier dan? Hoop lui getrouwd/relatie.....of ligt dat aan mij?
quote:
Foei!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen lasagneMaar van wat ik gehoord heb is het lekker
Het is lastig te onderscheiden wat jij als mod zegt.of als user, mijn excusesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nogmaals Lola? Want ik vind dit niet heul tof.
nee, da's 85, maar toch voel ik me 86quote:
28 en singlequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Als we bezoek hebben doe ik niet uitgebreid Nelson Mandela op de trein zetten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
je lijkt m'n vriend wel![]()
Komt hij zo voldaan uit het toilet en zegt hij doodleuk als er ook bezoek bij is "hèhè, dat lucht op"
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Als we bezoek hebben doe ik niet uitgebreid Nelson Mandela op de treinboot zetten.
quote:
Snel beter worden danquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, da's 85, maar toch voel ik me 86
Mijn vriend doet waar hij zin in heeft, bezoek of nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Als we bezoek hebben doe ik niet uitgebreid Nelson Mandela op de trein zetten.
nah ik voel me sowieso bejaardquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef vanillaforlife het volgende:
Hier ook 27 en as single as can be....
Hoezo dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah ik voel me sowieso bejaard
ik denk dat ik binnenkort toch ff weer naar de fysio/hapto moet
Dat laatste vind ik dan weer wat anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend doet waar hij zin in heeft, bezoek of niet![]()
Die steekt dan ook gewoon een sigaar op in huis, of spuugt zijn pruimtabak in zijn spuugbakje, ook als er bezoek bij is
Oud maar niet versletenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent oud ja, maar jij bent onze uitzondering die de regel bevestigd.
rugproblemen, laatste tijd weer meer.. hatelijk welquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo dat?Stijve (hihi ik zei stijf
![]()
) spieren?
vanwege leeftijd inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Huh? Vanwege leeftijd of single zijn?
Ook alquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rugproblemen, laatste tijd weer meer.. hatelijk wel
Tip van een ervaringsdeskundige... loop er niet te lang mee doorquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
rugproblemen, laatste tijd weer meer.. hatelijk wel
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
Trouwens, 27 en samenwonend hier.
quote:
18 en singlequote:
Ook alquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
Trouwens, 27 en samenwonend hier.
doe ik ook niet.. maar thnxquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tip van een ervaringsdeskundige... loop er niet te lang mee door
lucht altijd wel heerlijk op daarnaquote:
Dat wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe ik ook niet.. maar thnx
[..]
lucht altijd wel heerlijk op daarna
zo ben ik nu welquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
Deze SC is veel leuker dan de SC in ABO![]()
Daar heb je echt kliekjes gedrag, hier is men toch wat "vrijer", met dank aan de gebruikers
Mijn vriendin is jonger, ruim 1,5 jaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahahaha
Mijn vriend is wel ouder dan ik, dat is dan wel weer een verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |