quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum springt boven op Damook en lebbert en zoent hem onder de verjaardagkusjes
quote:
quote:Wie jarig is, wordt weleens jarige job of jarige jet genoemd. De jongensnaam Job is oorspronkelijk met een b. Omdat de namen in deze uitdrukkingen niet meer als eigennamen gebruikt worden, vervallen de hoofdletters: job en jet zijn 'gewone' woorden geworden. Dit principe zien we ook bij een nieuwsgierig aagje en een brave hendrik.
Dat de namen Job en Jet in deze uitdrukking voorkomen, heeft waarschijnlijk te maken met alliteratie (of 'beginrijm'; in dit geval herhaling van de j). Waarom het niet jarige jan, jarige jaap, jarige jo of jarige jannie is geworden, is niet bekend.
Avrilquote:
Krijg je niet eens ontbijt op bed?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
Hmm bed ligt veelste lekker, wil niet opstaan.
Zou niet weten van wie ik dat zou moeten krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je niet eens ontbijt op bed?Schande.
Chickie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou niet weten van wie ik dat zou moeten krijgen.
ff onze "maandag ochtend meeting" afwachten, en dan gaan Kiss en Nonpoint aanquote:
Stuur er maar eenquote:
Waar dan? Kruip maar snel tegen me aan danquote:
* LovelyLady kruipt onder de dekensquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar dan? Kruip maar snel tegen me aan dan.
multitaskenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Zit iedereen hier op zijn werk achter de PC of ben ik de enige die werkt?
Hahahahahaha..
Kijk eens in de OP schat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef vanillaforlife het volgende:
Wordt er hier ook wel gemeet of praten jullie er alleen over?
Ik ben zit ook aan op t werk hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Hahahahahaha..
Oehquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt onder de dekens
quote:
Ik ben keihard aan het werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Hahahahahaha..
+1quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben zit ook aan op t werk hoor...
Ja hoor kijk maar in de OPquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef vanillaforlife het volgende:
Wordt er hier ook wel gemeet of praten jullie er alleen over?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
I LOL'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |