quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum springt boven op Damook en lebbert en zoent hem onder de verjaardagkusjes
quote:
quote:Wie jarig is, wordt weleens jarige job of jarige jet genoemd. De jongensnaam Job is oorspronkelijk met een b. Omdat de namen in deze uitdrukkingen niet meer als eigennamen gebruikt worden, vervallen de hoofdletters: job en jet zijn 'gewone' woorden geworden. Dit principe zien we ook bij een nieuwsgierig aagje en een brave hendrik.
Dat de namen Job en Jet in deze uitdrukking voorkomen, heeft waarschijnlijk te maken met alliteratie (of 'beginrijm'; in dit geval herhaling van de j). Waarom het niet jarige jan, jarige jaap, jarige jo of jarige jannie is geworden, is niet bekend.
Avrilquote:
Krijg je niet eens ontbijt op bed?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
Hmm bed ligt veelste lekker, wil niet opstaan.
Zou niet weten van wie ik dat zou moeten krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je niet eens ontbijt op bed?Schande.
Chickie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou niet weten van wie ik dat zou moeten krijgen.
ff onze "maandag ochtend meeting" afwachten, en dan gaan Kiss en Nonpoint aanquote:
Stuur er maar eenquote:
Waar dan? Kruip maar snel tegen me aan danquote:
* LovelyLady kruipt onder de dekensquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar dan? Kruip maar snel tegen me aan dan.
multitaskenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Zit iedereen hier op zijn werk achter de PC of ben ik de enige die werkt?
Hahahahahaha..
Kijk eens in de OP schat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef vanillaforlife het volgende:
Wordt er hier ook wel gemeet of praten jullie er alleen over?
Ik ben zit ook aan op t werk hoor...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Hahahahahaha..
Oehquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kruipt onder de dekens
quote:
Ik ben keihard aan het werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:04 schreef vanillaforlife het volgende:
Hahahahahaha..
+1quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben zit ook aan op t werk hoor...
Ja hoor kijk maar in de OPquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef vanillaforlife het volgende:
Wordt er hier ook wel gemeet of praten jullie er alleen over?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
I LOL'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor kijk maar in de OP
[..]Ik moet alleen wel zo weg
Dat is zeker jammer...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow, jammer, maar ik ook
. Zo bij de oma's op bezoek, want andersom lukt ze niet meer
.
Ik snap er geen hol vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
waar ik moet zijn voor meets he?
OP dus,maar hier is ook wel grappig denk ik zo maar...
Jup, hoort er allemaal bijquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer...
Verplichtingen enzo dan krijg je dat
Je hebt je net geregistreerd, en bent nu al op zoek naar meets?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:10 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
waar ik moet zijn voor meets he?
OP dus,maar hier is ook wel grappig denk ik zo maar...
Doegquote:
laatste keer dat ik in de spiegel keek niet iig...quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt je net geregistreerd, en bent nu al op zoek naar meets?
Dat is bizar... ben je een kloon?
Oej, wat een rampquote:
En je bent nog thuis? Of al op je werk?quote:
Ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie is DaMook?
desondanks gefelicitaart
lol i second that....inderdaad wel ff bewijsmateriaal leveren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En je bent nog thuis? Of al op je werk?
En natuurlijk "pics or it didn't happen"![]()
Onee?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
Denk trouwens maar niet dat er seks zal plaatsvinden op die meet
uhmm was het de bedoeling dan?quote:
stuur ik jequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En je bent nog thuis? Of al op je werk?
En natuurlijk "pics or it didn't happen"![]()
Nee maar ik lees elke keer weer dingen die worden ingevuld.... Het zou al tot laat duren, aparte delen voor jong en oud, rare cafes. Laat het gewoon open want mensen begrijpen het anders niet meer.quote:
word ik meegenomen in de cc?quote:
OP is openingspost en dus de eerste post van een topic.quote:
Hmm dat is nieuw voor me dat dat ten sprake is geweest, maargoed gewoon open laten is het beste.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar ik lees elke keer weer dingen die worden ingevuld.... Het zou al tot laat duren, aparte delen voor jong en oud, rare cafes. Laat het gewoon open want mensen begrijpen het anders niet meer.
Vorig topic nog....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is nieuw voor me dat dat ten sprake is geweest, maargoed gewoon open laten is het beste.
Ja,dankjewel...ff niet begrepen....quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OP is openingspost en dus de eerste post van een topic.
Ja dat kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef vanillaforlife het volgende:
OK,de meet is dus voor een groep....can anyone join?
iedereen is welkom. het is geen besloten feest ofzo hehequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef vanillaforlife het volgende:
De meet is van deze slowchat. Iedereen die hier post is welkom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef vanillaforlife het volgende:
een buitenlandse FOK!?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef vanillaforlife het volgende:
heb net een tijd in buitenland gezeten en daar beetje begonnen met dit.....daar was het niet zo levendig als hier iig....
Een kroeg induiken oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef vanillaforlife het volgende:
Wat is de bedoeling om te gaan doen?
Ja,....die noemen ze daar FUCK!....Hahahahaha,nee hoor.....gewoon in het buitenland,maar daar doen ze niet zo snel meets organiseren als hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |