Wel op je stembiljet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:39 schreef Re het volgende:
[..]
ja die zie je overal idd, of juist niet onder die burka
Of een regel alle gezichtsbedekkende kleding verbieden. Lees, petjes, hoeden, hoofdoekjes, burka's.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles wat je nodig hebt is een vrouwelijke cipier die de burkadraagster even apart neemt en identificeert.
Voor mensen die zich aan de rand of afgrond van de beschaafde civilisatie bevinden niet nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Thank god, andere keuzes dan sociaal-democratie zijn helemaal bagger.
Ook al onzin daarin mee te gaan. Dat kan een man ook prima doen kom op zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles wat je nodig hebt is een vrouwelijke cipier die de burkadraagster even apart neemt en identificeert.
Op vliegvelden worden vrouwen ook door vrouwen gefouilleerd hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook al onzin daarin mee te gaan. Dat kan een man ook prima doen kom op zeg.
Dit is geen fouillering natuurlijk maar gewoon een identificatie. We moeten niet doorslaan met die shit hier en onze eigen regels aan gaan passen vanwege dit soort onzin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Op vliegvelden worden vrouwen ook door vrouwen gefouilleerd hoor.
Daar hoeven ze niet eens moslima voor te zijn
Het is de schuld van links. En van de banken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, ik ga nu een enorme open deur intrappen, maar het is even nodig....
Deze ontsnapping kon gebeuren omdat we in westerse landen te veel respect opbrengen voor een Arabisch symbool van vrouwenonderdrukking. We durven het niet aan om iemand met een boerka te dwingen om haar (cq. zijn) gezicht te laten zien.
Ik vind het wel een redelijk geniale ingeving om van deze politieke correctheid misbruik te maken.
Haha grappig man, je hebt gelijk zijn terechte argument gepareerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is de schuld van links. En van de banken.
Dit deden ze bij PowNews ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, ik ga nu een enorme open deur intrappen, maar het is even nodig....
Deze ontsnapping kon gebeuren omdat we in westerse landen te veel respect opbrengen voor een Arabisch symbool van vrouwenonderdrukking. We durven het niet aan om iemand met een boerka te dwingen om haar (cq. zijn) gezicht te laten zien.
Ik vind het wel een redelijk geniale ingeving om van deze politieke correctheid misbruik te maken.
Klopt. En hoe kon dat gebeuren? Om precies dezelfde reden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit deden ze bij PowNews ook.
Met het stemmen in een oranje tent zonder dat er werd gecontroleerd wie er onder zat.
Lukte ook.
Exact.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. En hoe kon dat gebeuren? Om precies dezelfde reden.
U neemt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is de schuld van Job Cohen, met z'n godse thee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |