Wat moet ik anders roken, voorgedraaide is te sterk en duur en thaiwiet draaien ze niet voor mijquote:
White Widow is zelden klachtwaardig, rook die danquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:32 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat moet ik anders roken, voorgedraaide is te sterk en duur en thaiwiet draaien ze niet voor mij
'Te duur boehoe'quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:33 schreef koelants het volgende:
[..]
White Widow is zelden klachtwaardig, rook die dan
Of een lekkere PP of Jack
Mwah, hier gaat het wel, 7,50 per gram. Maar ja, voor een arme student is dat duurquote:
WW is veels te sterk als ik werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:33 schreef koelants het volgende:
[..]
White Widow is zelden klachtwaardig, rook die dan
Of een lekkere PP of Jack
Puur thaiwiet? Als ik WW erin zet dan brandt het normaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:44 schreef MrDoo het volgende:
TS kan gewoon geen joint draaien. Ik kan me niet voorstellen dat het aan de wiet zou liggen.
Wat voor junk ben je dan?quote:
bedankt voor de tips manquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:07 schreef lievekerel het volgende:
Je moet ook de kunsten .com jointjes draaien wat ik lees auto is gewoon een akte vloei ik pakte vloei er is dat doe ik dat eur sek in hilversum error anneke de witte wijn in de cheque en dat doet de wetering witte wijn sepia tijdigheid altijd goed draaien joint teletekst doe het dan grote sensor dat heb je blijft ook goed zetten zeg maar en een axa slot aan de kade oud goud
Wietquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:14 schreef sinepedraap het volgende:
Audi A3 en Thai wiet.
Jezus wat ben jij een ongelooflijke pauper, TS.
Thai wiet is toch dat super goedkope steenachtige spul wat ze om een stokje knopen?quote:
Brokkelen gaat taaiquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Thai wiet is toch dat super goedkope steenachtige spul wat ze om een stokje knopen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:07 schreef lievekerel het volgende:
Je moet ook de kunsten .com jointjes draaien wat ik lees auto is gewoon een akte vloei ik pakte vloei er is dat doe ik dat eur sek in hilversum error anneke de witte wijn in de cheque en dat doet de wetering witte wijn sepia tijdigheid altijd goed draaien joint teletekst doe het dan grote sensor dat heb je blijft ook goed zetten zeg maar en een axa slot aan de kade oud goud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |