Ben een paar jaar instructeur geweest, vergeef me dat ik me daar mee bemoeid heb. Edit: En waar komt jouw kennis over autorijden vandaan? Heb daar al eens iets over gelezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vorige keer was het autorijden..
rijbewijs..
adhd... (was jij dan niet bij beetrokken) maar goed, daarop is mijn oordeel in dit ja
die betrok ik niet op jou...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben een paar jaar instructeur geweest, vergeef me dat ik me daar mee bemoeid heb.
ADHD was ik idd niet bij betrokken dus hoef je dat ook niet aan te halen mbt mij.
Dus als je mening weerlegd kan worden verander je nog steeds niet van mening?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die betrok ik niet op jou...
de rest wel...
maar goed, ik ga hier geen discussie over maken, ik heb mijn mening, sta ik achter en die kan weerlegt worden, maar ik vind het mooi... want ik verander niet van mening
je hebt weerlegd.. ben niet veranderd...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus als je mening weerlegd kan worden verander je nog steeds niet van mening?
Dan is discussie idd zinloos.
Ow, nog ff....quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die betrok ik niet op jou...
de rest wel...
maar goed, ik ga hier geen discussie over maken, ik heb mijn mening, sta ik achter en die kan weerlegt worden, maar ik vind het mooi... want ik verander niet van mening
Sommige poppetjes dien je dan ook in die waan te laten dat ze gelijk denken te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt weerlegd.. ben niet veranderd...
sommige discussies worden hier eindeloos gehouden...
tot eindeloos...
omdat imo er gelijk gehaald moet worden op basis van hun kennis
zei ze niet pulver en vannelle?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, nog ff....
Je betrekt het niet op mij maar je noemt het wel. Waarom?
En de rest die je noemde ging over autorijden.
Waar heb jij daarover de expertise vandaan? Je vertrouwt jezelf niet eens in een auto heb je wel eens getypt.
Maar als ik als ex instructeur iets zeg over autorijden heb ik het per definitie al fout?
Discussies zijn eindeloos omdat sommigen weigeren hun ongelijk toe te geven en hun ongelijk proberen te maskeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt weerlegd.. ben niet veranderd...
sommige discussies worden hier eindeloos gehouden...
tot eindeloos...
omdat imo er gelijk gehaald moet worden op basis van hun kennis
op het stukje adhd betrok ik je niet... dat stond er!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, nog ff....
Je betrekt het niet op mij maar je noemt het wel. Waarom?
En de rest die je noemde ging over autorijden.
Waar heb jij daarover de expertise vandaan? Je vertrouwt jezelf niet eens in een auto heb je wel eens getypt.
Maar als ik als ex instructeur iets zeg over autorijden heb ik het per definitie al fout?
je kunt gelijk krijgen als je het hebt, eerder krijg je geen gelijk van mij!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Discussies zijn eindeloos omdat sommigen weigeren hun ongelijk toe te geven en hun ongelijk proberen te maskeren.
Wat is er nou mis met zeggen van: Je hebt gelijk.
* vannelle wacht op Dolfie die zegt: Je hebt gelijk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je kunt gelijk krijgen als je het hebt, eerder krijg je geen gelijk van mij!
quote:
en wat wil je daarmee zeggen?quote:
Ik hoef het ook niet van jou te krijgen om het te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee zeggen?
je hebt van mij geen gelijk gekregen
Zal ik het even klip en klaar met je maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en gek genoeg... heel gek genoeg... is er per discussie wel iets, waar jij je in verdiept hebt..
waar jij roept: "feiten kloppen niet"
dus heel eerlijk gezegd, trek ik een twijfel
dat is imo net t hele punt van wat dc net zei.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet van jou te krijgen om het te hebben.
Ook dan is een discussie compleet irrelevant.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
jij zat erop te w88 tot je het krijgt van mij..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
staat er leugenaar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal ik het even klip en klaar met je maken.
Ik heb inderdaad zeven jaar rijles gegeven, vandaar dat ik qua rijles uit ervaring spreek.
Ik heb de HTS gedaan en een huis bekabeld.
Ik ben hoe dan ook best wel handig met me klauwen.
Ik heb echt 2 neefjes en twee nichtjes die allemaal 'iets hebben'.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar als je me nu voor leugenaar gaat lopen uitmaken, ben ik ook heel rechtlijnig.
Pleur ik je gelijk van me FB en ga ik je vanaf nu volledig negeren op FOK.
Ik ben dat gezeik en dat zuigen van je nu behoorlijk spuugzat.
Joep doei en de mazzel.
wtf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is imo net t hele punt van wat dc net zei.
in een discussie denken jij en pulver altijd gelijk te hebben.
In een discussie denkt iedereen altijd zijn of haar gelijk te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef gomi het volgende:
[..]
12 ambachten... 13 ongelukken zoiets?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Weet ik, weet ook hoe dat komt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij zat erop te w88 tot je het krijgt van mij..
kan je lang w88
ik zeg nergens dat jullie een eenheid vormen. wel dat jullie dezelfde manier hebben om een discussie te voeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
wtf?
sowieso denken dat Pulver en ik een eenheid vormen.....
lees jij de argumenten wel eens?
Pulver komt met argumenten, ik kom met argumenten maar op 1 of andere manier is de reactie al snel "nee" zonder dat er op de argumenten ingegaan wordt.
klopt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
wtf?
sowieso denken dat Pulver en ik een eenheid vormen.....
lees jij de argumenten wel eens?
Pulver komt met argumenten, ik kom met argumenten maar op 1 of andere manier is de reactie al snel "nee" zonder dat er op de argumenten ingegaan wordt.
jij weet hoe het komt?quote:
Dat noemt men een tunnelvisie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt..
ik zie jullie niet als eenheid.. ik zie jullie als 2 koppige eigenwijze personen die een hoop hebben gedaan in hun leven, waarvan hun waarheid waarheid is..
die daarbij dus niet altijd kloppend is..
hetzij door niet goed lezen van posts.. hetzij door gewoon oogkleppen op te hebben.. en gelijk willen hebben
ok daar heb je idd wel gelijk in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
In een discussie denkt iedereen altijd zijn of haar gelijk te hebben.
Is niet specifiek aan ons toe te schrijven.
hehe precies. veel ervaring in van alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
12 ambachten... 13 ongelukken zoiets?
Moet je vooral doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe precies. veel ervaring in van alles.
als ik iets zou laten doen, zou ik tbh eerder iemand als cvboer inhuren dan iemand die alleen ervaring heeft.
Cvboer is ook gewoon goed. Vooral met gatenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe precies. veel ervaring in van alles.
als ik iets zou laten doen, zou ik tbh eerder iemand als cvboer inhuren dan iemand die alleen ervaring heeft.
ook weer lekker kleinerend...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
Jij bent ook de persoon dan zeker die naar de kwik-fit gaat voor zijn APK.
Want dat zij allemaal vakmensen.
En heel goedkoop ook nog! Wat wil je nog meer?!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
En 'slechts' 17 jaar werkzaam als cvboer en maar 10 jaar als elektromonteur niveau 3. Erg magertjes dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Cvboer is ook gewoon goed. Vooral met gaten
ah dat komt voort uit jouw ervaring?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
Dat is het grootste heikelpunt volgens mij, dat dingen heel denigrerend en kleinerend overkomen. Net alsof iedereen minder is ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook weer lekker kleinerend...
Erg kortzichtig allemaal weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
ach ze hebben veel ervaring.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook weer lekker kleinerend...
ik gok dat jij wel ooit iets gedaan hebt als weerkundige. dus vertel wat t weer zal wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef vannelle het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Ga het vanaf nu alleen nog maar hebben over het weer, neem smorgens een kopje koffie hier, smiddags een biertje en wat chips.
Meer zit er blijkbaar niet in hier.
Als zelfs onderbouwde argumenten en jaren werkervaring (jaja, met bijbehorende opleiding dus niet "iets wat je toevallig hebt gedaan") als onzin wordt bestempeld is het hier gewoon niet besteed. Klaar.
Weet iemand wat voor weer het morgen wordt?
Heb wel zin om te vliegeren namelijk dus hopelijk waait het een beetje.
Hihi ohja jij bent een stuk ouder dan ik je had geschatquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
En 'slechts' 17 jaar werkzaam als cvboer en maar 10 jaar als elektromonteur niveau 3. Erg magertjes dus.
Tja, het blijft een verwachting, geen voorspelling...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik gok dat jij wel ooit iets gedaan hebt als weerkundige. dus vertel wat t weer zal worden
we zijn een discussie aan het voeren, over discussie voeren..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef vannelle het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Ga het vanaf nu alleen nog maar hebben over het weer, neem smorgens een kopje koffie hier, smiddags een biertje en wat chips.
Meer zit er blijkbaar niet in hier.
Als zelfs onderbouwde argumenten en jaren werkervaring (jaja, met bijbehorende opleiding dus niet "iets wat je toevallig hebt gedaan") als onzin wordt bestempeld is het hier gewoon niet besteed. Klaar.
Weet iemand wat voor weer het morgen wordt?
Heb wel zin om te vliegeren namelijk dus hopelijk waait het een beetje.
Kap daar eens mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ze hebben veel ervaring.
maar toch blijft dat spreekwoord me steeds bij:
12 ambachten, 13 ongelukken
Popcorn is viesquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:09 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam pakt weer een aantal bakjes, een zak popcorn en gaat deze hier uitdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |