Ben een paar jaar instructeur geweest, vergeef me dat ik me daar mee bemoeid heb. Edit: En waar komt jouw kennis over autorijden vandaan? Heb daar al eens iets over gelezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vorige keer was het autorijden..
rijbewijs..
adhd... (was jij dan niet bij beetrokken) maar goed, daarop is mijn oordeel in dit ja
die betrok ik niet op jou...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben een paar jaar instructeur geweest, vergeef me dat ik me daar mee bemoeid heb.
ADHD was ik idd niet bij betrokken dus hoef je dat ook niet aan te halen mbt mij.
Dus als je mening weerlegd kan worden verander je nog steeds niet van mening?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die betrok ik niet op jou...
de rest wel...
maar goed, ik ga hier geen discussie over maken, ik heb mijn mening, sta ik achter en die kan weerlegt worden, maar ik vind het mooi... want ik verander niet van mening
je hebt weerlegd.. ben niet veranderd...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus als je mening weerlegd kan worden verander je nog steeds niet van mening?
Dan is discussie idd zinloos.
Ow, nog ff....quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die betrok ik niet op jou...
de rest wel...
maar goed, ik ga hier geen discussie over maken, ik heb mijn mening, sta ik achter en die kan weerlegt worden, maar ik vind het mooi... want ik verander niet van mening
Sommige poppetjes dien je dan ook in die waan te laten dat ze gelijk denken te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt weerlegd.. ben niet veranderd...
sommige discussies worden hier eindeloos gehouden...
tot eindeloos...
omdat imo er gelijk gehaald moet worden op basis van hun kennis
zei ze niet pulver en vannelle?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, nog ff....
Je betrekt het niet op mij maar je noemt het wel. Waarom?
En de rest die je noemde ging over autorijden.
Waar heb jij daarover de expertise vandaan? Je vertrouwt jezelf niet eens in een auto heb je wel eens getypt.
Maar als ik als ex instructeur iets zeg over autorijden heb ik het per definitie al fout?
Discussies zijn eindeloos omdat sommigen weigeren hun ongelijk toe te geven en hun ongelijk proberen te maskeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt weerlegd.. ben niet veranderd...
sommige discussies worden hier eindeloos gehouden...
tot eindeloos...
omdat imo er gelijk gehaald moet worden op basis van hun kennis
op het stukje adhd betrok ik je niet... dat stond er!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ow, nog ff....
Je betrekt het niet op mij maar je noemt het wel. Waarom?
En de rest die je noemde ging over autorijden.
Waar heb jij daarover de expertise vandaan? Je vertrouwt jezelf niet eens in een auto heb je wel eens getypt.
Maar als ik als ex instructeur iets zeg over autorijden heb ik het per definitie al fout?
je kunt gelijk krijgen als je het hebt, eerder krijg je geen gelijk van mij!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Discussies zijn eindeloos omdat sommigen weigeren hun ongelijk toe te geven en hun ongelijk proberen te maskeren.
Wat is er nou mis met zeggen van: Je hebt gelijk.
* vannelle wacht op Dolfie die zegt: Je hebt gelijk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je kunt gelijk krijgen als je het hebt, eerder krijg je geen gelijk van mij!
quote:
en wat wil je daarmee zeggen?quote:
Ik hoef het ook niet van jou te krijgen om het te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee zeggen?
je hebt van mij geen gelijk gekregen
Zal ik het even klip en klaar met je maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en gek genoeg... heel gek genoeg... is er per discussie wel iets, waar jij je in verdiept hebt..
waar jij roept: "feiten kloppen niet"
dus heel eerlijk gezegd, trek ik een twijfel
dat is imo net t hele punt van wat dc net zei.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet van jou te krijgen om het te hebben.
Ook dan is een discussie compleet irrelevant.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
jij zat erop te w88 tot je het krijgt van mij..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
staat er leugenaar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal ik het even klip en klaar met je maken.
Ik heb inderdaad zeven jaar rijles gegeven, vandaar dat ik qua rijles uit ervaring spreek.
Ik heb de HTS gedaan en een huis bekabeld.
Ik ben hoe dan ook best wel handig met me klauwen.
Ik heb echt 2 neefjes en twee nichtjes die allemaal 'iets hebben'.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar als je me nu voor leugenaar gaat lopen uitmaken, ben ik ook heel rechtlijnig.
Pleur ik je gelijk van me FB en ga ik je vanaf nu volledig negeren op FOK.
Ik ben dat gezeik en dat zuigen van je nu behoorlijk spuugzat.
Joep doei en de mazzel.
wtf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is imo net t hele punt van wat dc net zei.
in een discussie denken jij en pulver altijd gelijk te hebben.
In een discussie denkt iedereen altijd zijn of haar gelijk te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef gomi het volgende:
[..]
12 ambachten... 13 ongelukken zoiets?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Weet ik, weet ook hoe dat komt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij zat erop te w88 tot je het krijgt van mij..
kan je lang w88
ik zeg nergens dat jullie een eenheid vormen. wel dat jullie dezelfde manier hebben om een discussie te voeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
wtf?
sowieso denken dat Pulver en ik een eenheid vormen.....
lees jij de argumenten wel eens?
Pulver komt met argumenten, ik kom met argumenten maar op 1 of andere manier is de reactie al snel "nee" zonder dat er op de argumenten ingegaan wordt.
klopt..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
wtf?
sowieso denken dat Pulver en ik een eenheid vormen.....
lees jij de argumenten wel eens?
Pulver komt met argumenten, ik kom met argumenten maar op 1 of andere manier is de reactie al snel "nee" zonder dat er op de argumenten ingegaan wordt.
jij weet hoe het komt?quote:
Dat noemt men een tunnelvisie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt..
ik zie jullie niet als eenheid.. ik zie jullie als 2 koppige eigenwijze personen die een hoop hebben gedaan in hun leven, waarvan hun waarheid waarheid is..
die daarbij dus niet altijd kloppend is..
hetzij door niet goed lezen van posts.. hetzij door gewoon oogkleppen op te hebben.. en gelijk willen hebben
ok daar heb je idd wel gelijk in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
In een discussie denkt iedereen altijd zijn of haar gelijk te hebben.
Is niet specifiek aan ons toe te schrijven.
hehe precies. veel ervaring in van alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
12 ambachten... 13 ongelukken zoiets?
Moet je vooral doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe precies. veel ervaring in van alles.
als ik iets zou laten doen, zou ik tbh eerder iemand als cvboer inhuren dan iemand die alleen ervaring heeft.
Cvboer is ook gewoon goed. Vooral met gatenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe precies. veel ervaring in van alles.
als ik iets zou laten doen, zou ik tbh eerder iemand als cvboer inhuren dan iemand die alleen ervaring heeft.
ook weer lekker kleinerend...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
Jij bent ook de persoon dan zeker die naar de kwik-fit gaat voor zijn APK.
Want dat zij allemaal vakmensen.
En heel goedkoop ook nog! Wat wil je nog meer?!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
En 'slechts' 17 jaar werkzaam als cvboer en maar 10 jaar als elektromonteur niveau 3. Erg magertjes dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Cvboer is ook gewoon goed. Vooral met gaten
ah dat komt voort uit jouw ervaring?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
Dat is het grootste heikelpunt volgens mij, dat dingen heel denigrerend en kleinerend overkomen. Net alsof iedereen minder is ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook weer lekker kleinerend...
Erg kortzichtig allemaal weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Moet je vooral doen.
ach ze hebben veel ervaring.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook weer lekker kleinerend...
ik gok dat jij wel ooit iets gedaan hebt als weerkundige. dus vertel wat t weer zal wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef vannelle het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Ga het vanaf nu alleen nog maar hebben over het weer, neem smorgens een kopje koffie hier, smiddags een biertje en wat chips.
Meer zit er blijkbaar niet in hier.
Als zelfs onderbouwde argumenten en jaren werkervaring (jaja, met bijbehorende opleiding dus niet "iets wat je toevallig hebt gedaan") als onzin wordt bestempeld is het hier gewoon niet besteed. Klaar.
Weet iemand wat voor weer het morgen wordt?
Heb wel zin om te vliegeren namelijk dus hopelijk waait het een beetje.
Hihi ohja jij bent een stuk ouder dan ik je had geschatquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
En 'slechts' 17 jaar werkzaam als cvboer en maar 10 jaar als elektromonteur niveau 3. Erg magertjes dus.
Tja, het blijft een verwachting, geen voorspelling...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik gok dat jij wel ooit iets gedaan hebt als weerkundige. dus vertel wat t weer zal worden
we zijn een discussie aan het voeren, over discussie voeren..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef vannelle het volgende:
Ik ben er klaar mee.
Ga het vanaf nu alleen nog maar hebben over het weer, neem smorgens een kopje koffie hier, smiddags een biertje en wat chips.
Meer zit er blijkbaar niet in hier.
Als zelfs onderbouwde argumenten en jaren werkervaring (jaja, met bijbehorende opleiding dus niet "iets wat je toevallig hebt gedaan") als onzin wordt bestempeld is het hier gewoon niet besteed. Klaar.
Weet iemand wat voor weer het morgen wordt?
Heb wel zin om te vliegeren namelijk dus hopelijk waait het een beetje.
Kap daar eens mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ze hebben veel ervaring.
maar toch blijft dat spreekwoord me steeds bij:
12 ambachten, 13 ongelukken
Popcorn is viesquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:09 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam pakt weer een aantal bakjes, een zak popcorn en gaat deze hier uitdelen
nee, wss heeft hij op de kermis ooit een zigeunerin gezien met glazen bol. nu heeft hij ook ervaring als helderziendequote:
ik zie weinig verschil tussen jou manier van discussie voeren of die van pulver...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kap daar eens mee.
Er is geen sprake van "ze"
We delen toevallig dezelfde mening, daarom zijn we ook vrienden denk ik.
Maar op het forum zijn we echt 2 verschillende personen.
* Inlognaam vraagt Ehhe of ze een chocoladetaart wilt bakken als alternatief voor popcornquote:
Heeft niks met winnen te maken, heeft met de manier waarop je discussie voert te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
we zijn een discussie aan het voeren, over discussie voeren..
ik krijg sterk het gevoel, dat je nu pissig wordt, omdat je het niet kan winnen, omdat er meer mensen erover vallen over de manier van discussie voeren van oa. jou.
Niet nu!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam vraagt Ehhe of ze een chocoladetaart wilt bakken als alternatief voor popcorn
Volgens mij zit heel FHF vol met 12 ambachten, 13 ongelukken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ze hebben veel ervaring.
maar toch blijft dat spreekwoord me steeds bij:
12 ambachten, 13 ongelukken
kan misschien zijn, dat hij dan weet hoe de binnenkant eruit ziet, omdat het per merk verschillend is???quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:10 schreef Pulver het volgende:
Mag ik het ff samenvatten?
Want het begon eigenlijk door MIJN schakelaartje met een lampie erin.
Ik wou hem andersom laten branden en volgens CVboer was dat heel simpel.
Maar dan moest ie wel het 'merk' weten.
Ik werk uit de praktijk, sloop de zooi uit elkaar en maak de schakelaar die ik wil hebben.
En dat maakt het verschil.
Waar CVboer wil weten wat het merk is, ga ik uit van de theorie achter de schakelaar.
Mij boeit het merk niet.
dat is leuk, jij vindt mijn discussie voeren niet fijn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heeft niks met winnen te maken, heeft met de manier waarop je discussie voert te maken.
Ik hoef niet te winnen, als iemand anders gelijk heeft krijgt die ook gelijk.
Gister was het vrij aardig maar dat weet ik niet zeker, ik schakel u even door naar mijn collega.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik gok dat jij wel ooit iets gedaan hebt als weerkundige. dus vertel wat t weer zal worden
Dit vind ik echt een akelige, neerbuigende reactie. BAHquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij zit heel FHF vol met 12 ambachten, 13 ongelukken.
Als ik alleen al lees van de gebruikers hier met hun kwaaltjes als ADHD, ADD en mopper de mopper...
Wat is iedereen toch zielig!
hehe ok. soms idd wel een beetje dat beeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als ik alleen al lees van de gebruikers hier met hun kwaaltjes als ADHD, ADD en mopper de mopper...
en jij valt daar ook onder..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, en een paar keer zeggen: 12 ambachten, 13 ongelukken is dat niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een akelige, neerbuigende reactie. BAH
nee nu vond ik t wel weer lollig. niet serieus bedoeld ook ofzo denk ik, maar gewoon ff een geintje tussendoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een akelige, neerbuigende reactie. BAH
En waarom wil ik het merk weten? zodat ik kan zien hoe je het dan eventueel kan aansluiten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:10 schreef Pulver het volgende:
Mag ik het ff samenvatten?
Want het begon eigenlijk door MIJN schakelaartje met een lampie erin.
Ik wou hem andersom laten branden en volgens CVboer was dat heel simpel.
Maar dan moest ie wel het 'merk' weten.
Ik werk uit de praktijk, sloop de zooi uit elkaar en maak de schakelaar die ik wil hebben.
En dat maakt het verschil.
Waar CVboer wil weten wat het merk is, ga ik uit van de theorie achter de schakelaar.
Mij boeit het merk niet.
Nou, ik lach me rot. Oh wacht, toch niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
nee nu vond ik t wel weer lollig. niet serieus bedoeld ook ofzo denk ik, maar gewoon ff een geintje tussendoor
persoonlijk ben ik het hier dus mee eens...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
En waarom wil ik het merk weten? zodat ik kan zien hoe je het dan eventueel kan aansluiten.
Maar nee, door je aanhoudende tunnelvisie en je eigenwijze denkwijze lees je compleet over de post van een ander heen. Op dat moment lees je wat je wilt lezen en ben mijns inziens compleet leesblind.
Dat is aanvallen om het aanvallen. Dat hoort zo als Pulver iets typt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
nee nu vond ik t wel weer lollig. niet serieus bedoeld ook ofzo denk ik, maar gewoon ff een geintje tussendoor
msss heb jij idd wel gelijk en las ik t verkeerd. gezien zn reactie op jou, was t mss toch serieuzer bedoeld dan ik t in 1e instantie las.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, ik lach me rot. Oh wacht, toch niet.
dat was dus idd zoals ik t eerst las.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is aanvallen om het aanvallen. Dat hoort zo als Pulver iets typt.
Standaard reactie, ongeacht wat er staat. Argumenten tellen niet. Lees de FAQ maar es.
Je hebt al gevraagd wat voor SOORT schakelaar het was en op basis daarvan heb je al gezegd dat het niet kon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
En waarom wil ik het merk weten? zodat ik kan zien hoe je het dan eventueel kan aansluiten.
Maar nee, door je aanhoudende tunnelvisie en je eigenwijze denkwijze lees je compleet over de post van een ander heen. Op dat moment lees je wat je wilt lezen en ben mijns inziens compleet leesblind.
En dat noem ik dus boekenwijsheid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of ik til er te zwaar aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef gomi het volgende:
[..]
msss heb jij idd wel gelijk en las ik t verkeerd. gezien zn reactie op jou, was t mss toch serieuzer bedoeld dan ik t in 1e instantie las.
en toen stond je morgen op met een brandgeur in je neusquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
En dat noem ik dus boekenwijsheid.
Want het merk maakt geen zak uit qua aansluiting.
Jij zou zeggen tegen de klant (als voorbeeld):
U wilt een lampje die brand als het licht aan is?
Dan heeft u een JUNG schakelaar nodig (á 20 euro) en PERSE een NUL kabel (die leggen we aan, á 75 euro per uur)
Ik sloop de goedkoopste schakelaar met lampje van de Gamma uit elkaar en zorg ervoor dat ie over de aardkabel kan lopen. Maar dat staat niet in de boekjes.
nee, die was ook stom... lag niet aan jouquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Of ik til er te zwaar aan. Ik zou willen dat het een 'kwaaltje' was voor de mensen die er echt last van hebben!
Maar ik heb ook niet het idee dat Pulver gelooft dat het echte aandoeningen zijn ipv 'modetrends'.
Inhalen met risico's.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt al gevraagd wat voor SOORT schakelaar het was en op basis daarvan heb je al gezegd dat het niet kon.
Nu ben je ingehaald door een praktijkmens.
ah daar moet ik t toch wel weer met pulver bv eens zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inhalen met risico's.
Meneer gaat vervolgens knutselen om het werkend te krijgen.
Moet ie ook helemaal zelf weten, het is niet mijn woning. Ik doe dingen zoals ze horen, knutselen deed je op de lagere school, daarna niet meer.
Gelukkig staat dat niet in de boekjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
En dat noem ik dus boekenwijsheid.
Want het merk maakt geen zak uit qua aansluiting.
Jij zou zeggen tegen de klant (als voorbeeld):
U wilt een lampje die brand als het licht aan is?
Dan heeft u een JUNG schakelaar nodig (á 20 euro) en PERSE een NUL kabel (die leggen we aan, á 75 euro per uur)
Ik sloop de goedkoopste schakelaar met lampje van de Gamma uit elkaar en zorg ervoor dat ie over de aardkabel kan lopen. Maar dat staat niet in de boekjes.
Is moeilijk hé? "Out of the box" denken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inhalen met risico's.
Moet ie ook helemaal zelf weten, het is niet mijn woning. Ik doe dingen zoals ze horen, knutselen deed je op de lagere school, daarna niet meer.
Als je dat het fijnste vindt moet je dat gewoon doen, prima toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inhalen met risico's.
Niks mis met knutselen, maar laat het daar dan ook bij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ah daar moet ik t toch wel weer met pulver bv eens zijn.
gewoon ff knutselen is ook wel leuk.
gewoon ff de uitdaging om te kijken of t ook anders kan.
maar niet om t daarna ook echt in gebruik te nemen.
maar gewoon ff prutsen, moet ook wel kunnen
Heb jij eigenlijk een internetvergunning?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat niet in de boekjes.Dit is aanklooien zonder dat je weet waar je mee bezig bent.
idd, gewoon voor de lol ff knutselen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Niks mis met knutselen, maar laat het daar dan ook bij.
Dat werken binnen kaders niet voor jou is weggelegd is mij wel duidelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is moeilijk hé? "Out of the box" denken.
Maar wat ik doe is niet onveiliger, want nogmaals, ik WEET wat ik aansluit.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, gewoon voor de lol ff knutselen.
niet om t daarna meteen maar ook in gebruikt te nemen en t zo in te bouwen.
Jij niet dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een internetvergunning?
als je betaalt, heb je vergunning om er gebruik van te maken toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een internetvergunning?
zoals ik t op die foto's zag, vond ik t nogal losjes in de draden zeg maar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is gewoon een lampje wat ook in een spanningzoeker zit.
Echt geen hogere wis hoor...
Wil niet zeggen dat je er verstand van hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je betaalt, heb je vergunning om er gebruik van te maken toch?
kan iemand me kietelen, ik kan hier niet uit mezelf om lachen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb er een opleiding in dus mag ik dat.
Jij alleen ervaring denk ik dus ik weet het beter.
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah ik heb weer niks gemist zie ikweltrusten!
appels met peren...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je er verstand van hebt.
Ik heb GEEN verstand van electriciteit maar zelfs ik zie dat dat een testomgeving is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zoals ik t op die foto's zag, vond ik t nogal losjes in de draden zeg maar.
trusten yskaquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat was gewoon een testopstelling.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zoals ik t op die foto's zag, vond ik t nogal losjes in de draden zeg maar.
trustenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
helpt niet...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam stuurt kaboutertje naar Dolfina toe om d;r eens lekker te kietelen.
Truste Yskaquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat was gewoon een testopstelling.
En daar doelde ik ook op, volgens de ARBO mag dat natuurlijk niet.
Maar ik weet echt wel wat ik doe hoor, ben niet helemaal achterlijk.
idd testomgeving. leuk om te knutselen en dus niet om t zomaar ook in gebruikt te nemen.zoals ik dus eerder al schreef.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb GEEN verstand van electriciteit maar zelfs ik zie dat dat een testomgeving is.
Toepassing zal wel verantwoord zijn.
Weer de smily...let daar toch eens op!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan iemand me kietelen, ik kan hier niet uit mezelf om lachen..
deze opmerking slaat werkelijk nergens op..
Ok... dan stuur ik kabouter buttplug wel langs in de hoop dat die beter bevalt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
helpt niet...
moeten beter hun best doen
die had ik wel gezien hoor..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Weer de smily...let daar toch eens op!
hoef ik niet om te lachen... word ik spontaan anti-sex vanquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok... dan stuur ik kabouter buttplug wel langs in de hoop dat die beter bevalt.
[ afbeelding ]
ouch dat is t enige wat ik kan denken als dat ziequote:Op maandag 8 oktober 2012 01:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ok... dan stuur ik kabouter buttplug wel langs in de hoop dat die beter bevalt.
[ afbeelding ]
Ik vind het een briljante kabouter anders... beroemd ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoef ik niet om te lachen... word ik spontaan anti-sex van
Misschien heeft hij wel wat geleerd in die jaren op school?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld...
ik vind het wel achterlijk om zo met elektra te spelen...
maar ja.. jij hebt 2 jaar op school gezeten ervoor
Nou maar hopen die ervaring heeft ipv een opleiding...........quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind het een briljante kabouter anders...
En pbmquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nou maar hopen die ervaring heeft ipv een opleiding...........
ja, ik heb mijn mening klaar als het gaat om veiligheid met elektra..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel wat geleerd in die jaren op school?
Je zegt zelf al er geen verstand van te hebben maar je hebt wel weer je mening klaar.
En morgen wordt het mooi weer, stukje rijden denk ik.
liever geen ervaring met zo'n buttplug.. dan liever de opleiding!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mja... dat ding heeft een berg geld gekost qua aanschaf dus ik denk dat ie een goede achtergrond heeft en goed isquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als die kabouter maar wat te doen heeft.quote:
Persoonlijke Bescherm Middelen.quote:
Ik zal het nog één keer tegen je zeggen Dolfie, blijkbaar heb je het 'begrijpend lezen' op school overgeslagen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld...
ik vind het wel achterlijk om zo met elektra te spelen...
maar ja.. jij hebt 2 jaar op school gezeten ervoor
Als ie slim is de leren handschoenen verwisselen voor latexquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als die kabouter maar wat te doen heeft.
ik geloof dat ik nog steeds mag reageren op alle berichten die hier staan..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zal het nog één keer tegen je zeggen Dolfie, blijkbaar heb je het 'begrijpend lezen' op school overgeslagen.
Ik heb je van me FB en me MSN afgepleurd en ik negeer je gewoon.
Puur om de reden dat je continu zit te zuigen.
Heb ik lang genoeg gepikt, maar vandaag ben ik dat gewoon zat.
Ik heb daar ook bij gezegd dat ik je ga negeren op FHF.
Het is daarbij wel handig als jij dat ook doet.
Je slaat mijn berichten over en gaat gewoon door met lezen alsof mijn bericht er niet staat.
Zo moeilijk is dat niet.
Weet ik dat ook weer, heb geen ervaring met vliegveld code'squote:Op maandag 8 oktober 2012 01:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, dacht al wat heeft paramaribo airport ermee te maken
pbm is code voor vliegveld van sur
Oei, nu heb je een vriend(in) minder op facebook. Wat sneu voor Dolfi!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zal het nog één keer tegen je zeggen Dolfie, blijkbaar heb je het 'begrijpend lezen' op school overgeslagen.
Je slaat mijn berichten over en gaat gewoon door met lezen alsof mijn bericht er niet staat.
Zo moeilijk is dat niet.
beetje badinerend hequote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet.
dat zei ik ook alquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje badinerend he
als iemand iets post, staat een ander t vrij om te reageren.
je kunt van niemand eisen dat ze niet reageren. zelf stoppen met reageren op iemand kan, en staat een ieder vrij. eisen dat iemand dat andersom ook doet is net weer te ver
het klonk een beetje als... ik vind je niet meer lief en wil niet meer met je spelen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oei, nu heb je een vriend(in) minder op facebook. Wat sneu voor Dolfi!!!
Kennelijk stelt het toch niets voor.. maar mag ik vragen waarom ze ooit toegevoegd is en wat het nut daarvan is geweest.
Of eigenlijk, waar zo'n heel facebook account goed voor is?
Het Calimero effect: Jij bent niet lief en dat is niet eerlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het klonk een beetje als... ik vind je niet meer lief en wil niet meer met je spelen!
uhhh ander woord... hoe heet dat nou..
oja.. kinderachtig...
Antwoord dan gewoon niet, hij is toch duidelijk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog steeds mag reageren op alle berichten die hier staan..
dus ook de jouwe, dat jij me negeert, is aan jou.. is jouw keuze..
zo heb ik ook een keuze..
en ik kies voor mezelf.. en niet omdat jij dat graag wilt
begrijpend lezen heb ik gehad op school... ik lees alle inhouden van alle posts, dat houdt nog niet in dat je baas over me kan spelen.
Nah, dat commentaar was -naar mijn idee- slechts een constatering van 'm.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:49 schreef dolfina-chica het volgende:
beetje commentaar leveren op mij, omdat ik foto's laat zien van dromenvangers die ik maak... want het is niet meneer zijn hobby
en ondertussen discussies uitlokken waar geen einde aan komen.. en boos worden omdat ie geen gelijk krijgt...
Stemmingmakerij want zo zijn die gesprekken nooit gegaan, heeft hij nooit gezegd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:49 schreef dolfina-chica het volgende:
beetje commentaar leveren op mij, omdat ik foto's laat zien van dromenvangers die ik maak... want het is niet meneer zijn hobby
en ondertussen discussies uitlokken waar geen einde aan komen.. en boos worden omdat ie geen gelijk krijgt...
kom op vannelle, dat kun je toch niet 'eisen'?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Antwoord dan gewoon niet, hij is toch duidelijk?
Begrijpend lezen heb je gehad op school schrijf je. Had je een voldoende?
Je moet gewoon weten wanneer je op moet houden, Pulver geeft het nu al voor de 2e keer duidelijk aan.
Hou dan ook gewoon op. Klaar er mee.
Hoe moeilijk is dat?
ik heb t idd ook niet zo ervaren bij t scrollend lezen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stemmingmakerij want zo zijn die gesprekken nooit gegaan, heeft hij nooit gezegd.
Ik weet niet wat je allemaal denkt of wat je aan het doen bent maar wil je wel vragen er eens over na te denken, je slaat een beetje door nu.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Antwoord dan gewoon niet, hij is toch duidelijk?
Begrijpend lezen heb je gehad op school schrijf je. Had je een voldoende?
Je moet gewoon weten wanneer je op moet houden, Pulver geeft het nu al voor de 2e keer duidelijk aan.
Hou dan ook gewoon op. Klaar er mee.
Hoe moeilijk is dat?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje badinerend he
je kunt van niemand eisen dat ze niet reageren. zelf stoppen met reageren op iemand kan, en staat een ieder vrij. eisen dat iemand dat andersom ook doet is net weer te ver
duidelijk genoeg?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog steeds mag reageren op alle berichten die hier staan..
dus ook de jouwe, dat jij me negeert, is aan jou.. is jouw keuze..
zo heb ik ook een keuze..
en ik kies voor mezelf.. en niet omdat jij dat graag wilt
begrijpend lezen heb ik gehad op school... ik lees alle inhouden van alle posts, dat houdt nog niet in dat je baas over me kan spelen.
Is toch ook geen eis?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:52 schreef gomi het volgende:
[..]
kom op vannelle, dat kun je toch niet 'eisen'?
netzoals t hem vrij staat haar te negeren, staat t haar vrij om wel te reageren
ik sla door??quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stemmingmakerij want zo zijn die gesprekken nooit gegaan, heeft hij nooit gezegd.
Ik weet niet wat je allemaal denkt of wat je aan het doen bent maar wil je wel vragen er eens over na te denken, je slaat een beetje door nu.
Precies. Ben blij dat iemand anders dat ook ziet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t idd ook niet zo ervaren bij t scrollend lezen.
daarom ook eis tussen aanhalingstekensquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is toch ook geen eis?
Is een mededeling met een verzoek. Maar ondanks dat alles gelezen wordt werkt dat niet.
Wat moet dan de conclusie zijn?
Ik vind het zeiken om het zeiken, zal niet lang duren voor iemand dit quote en mij daarvan beschuldigt.
Nou doet Dolfie net alsof ze heel onschuldig is, maar we hadden ook nog wel eens contact via FB of MSN. En via nog een kanaal, maar daar kom ik ook maar niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje badinerend he
Dinsdag schijnt ook een droge dag te worden! Jeej!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik sla door??
die discussie hier slaat altijd door... maar mag geen namen meer noemen
zeiken om het zeiken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is toch ook geen eis?
Is een mededeling met een verzoek. Maar ondanks dat alles gelezen wordt werkt dat niet.
Wat moet dan de conclusie zijn?
Ik vind het zeiken om het zeiken, zal niet lang duren voor iemand dit quote en mij daarvan beschuldigt.
ik ben geen heilige..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou doet Dolfie net alsof ze heel onschuldig is, maar we hadden ook nog wel eens contact via FB of MSN. En via nog een kanaal, maar daar kom ik ook maar niet meer.
Ik heb een paar keer gezegd: "Hou eens op met dat zuigen, dat uitmelken van je", want dat vind ik strontvervelend.
Eerder sprak ik haar persoonlijk op zaken aan die me niet bevielen.
Moet ze nou niet gaan doen alsof ze een heilige is.
Nu vraag ik alleen om mijn post over te slaan en elk bericht wat ik hier neerzet zie ik in een quote van haar terug. En daar heb ik dus geen zin aan.
Ze is ook heel goed in het negeren van andere personen, dus kan ik prima op dat lijstje erbij.
Zo moeilijk is me vraag niet aan haar.
Ach, dat was gewoon omdat ik het een leuke tegenstelling vond.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
ik heb geen idee over de andere kanalen. dus daar kan ik verder niets over zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nou doet Dolfie net alsof ze heel onschuldig is, maar we hadden ook nog wel eens contact via FB of MSN. En via nog een kanaal, maar daar kom ik ook maar niet meer.
Ik heb een paar keer gezegd: "Hou eens op met dat zuigen, dat uitmelken van je", want dat vind ik strontvervelend.
Eerder sprak ik haar persoonlijk op zaken aan die me niet bevielen.
Moet ze nou niet gaan doen alsof ze een heilige is.
Nu vraag ik alleen om mijn post over te slaan en elk bericht wat ik hier neerzet zie ik in een quote van haar terug. En daar heb ik dus geen zin aan.
Ze is ook heel goed in het negeren van andere personen, dus kan ik prima op dat lijstje erbij.
Zo moeilijk is me vraag niet aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |