Ik vond deze best geniaal: http://www.speld.nl/2012/(...)over-kansen-in-2016/quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
Meest humorloze site ooit moet dat zijn, speld. Echt, ik kan om een hoop dingen lachen maar nog nooit een begin van een glimlach bij die meuk.
Het is een bepaalde soort humor, moet je van houden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
Meest humorloze site ooit moet dat zijn, speld. Echt, ik kan om een hoop dingen lachen maar nog nooit een begin van een glimlach bij die meuk.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze best geniaal: http://www.speld.nl/2012/(...)over-kansen-in-2016/
Haha meesterlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef remlof het volgende:
Eerste lading Fairtrade spruitjes naar Afrika
Boeren die meedoen aan het Fairtrade programma ontvangen tevens een premie om ontwikkelingsprojecten op te zetten op het gebied onderwijs, spaar- en kredietsystemen en innovatie. “In onderontwikkelde gebieden als Limburg kunnen bijvoorbeeld nieuwe scholen worden gebouwd,” aldus Mpufu.
Maar niet om de rekening.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
. Echt, ik kan om een hoop dingen lachen
Amateurs.quote:
Kom alsjeblieft naar Den Haag.quote:
Met onbespoten cup F.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht nog steeds op een SC-realityshow. Dat we dan ergens gaan werken. Een aflevering aan boord van een cruiseschip lijkt mij wel wat.
erik die honger heeft en op zoek gaat naar de (matige) kok, die juist door Ziba in de machinekamer verwend wordt. waht die ''I''m the king of the world!'' roept. betyar die bejaarden onthoofdt in de eersteklascoupes. Voorschrift die op tafel begint te dansen en door Koos met lege glazen bestookt wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht nog steeds op een SC-realityshow. Dat we dan ergens gaan werken. Een aflevering aan boord van een cruiseschip lijkt mij wel wat.
Kapitein.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Het zou ook tof zijn als de SC campagne moet voeren voor de PvdA oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Mooi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
erik die honger heeft en op zoek gaat naar de (matige) kok, die juist door Ziba in de machinekamer verwend wordt. waht die ''I''m the king of the world!'' roept. betyar die bejaarden onthoofdt in de eersteklascoupes. Voorschrift die op tafel begint te dansen en door Koos met lege glazen bestookt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |