quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze best geniaal: http://www.speld.nl/2012/(...)over-kansen-in-2016/
Haha meesterlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:40 schreef remlof het volgende:
Eerste lading Fairtrade spruitjes naar Afrika
Boeren die meedoen aan het Fairtrade programma ontvangen tevens een premie om ontwikkelingsprojecten op te zetten op het gebied onderwijs, spaar- en kredietsystemen en innovatie. “In onderontwikkelde gebieden als Limburg kunnen bijvoorbeeld nieuwe scholen worden gebouwd,” aldus Mpufu.
Maar niet om de rekening.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:41 schreef eriksd het volgende:
. Echt, ik kan om een hoop dingen lachen
Amateurs.quote:
Kom alsjeblieft naar Den Haag.quote:
Met onbespoten cup F.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht nog steeds op een SC-realityshow. Dat we dan ergens gaan werken. Een aflevering aan boord van een cruiseschip lijkt mij wel wat.
erik die honger heeft en op zoek gaat naar de (matige) kok, die juist door Ziba in de machinekamer verwend wordt. waht die ''I''m the king of the world!'' roept. betyar die bejaarden onthoofdt in de eersteklascoupes. Voorschrift die op tafel begint te dansen en door Koos met lege glazen bestookt wordt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht nog steeds op een SC-realityshow. Dat we dan ergens gaan werken. Een aflevering aan boord van een cruiseschip lijkt mij wel wat.
Kapitein.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Het zou ook tof zijn als de SC campagne moet voeren voor de PvdA oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef eriksd het volgende:
Mooi.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
erik die honger heeft en op zoek gaat naar de (matige) kok, die juist door Ziba in de machinekamer verwend wordt. waht die ''I''m the king of the world!'' roept. betyar die bejaarden onthoofdt in de eersteklascoupes. Voorschrift die op tafel begint te dansen en door Koos met lege glazen bestookt wordt.
In de season finale kom ik als een klassieke deus ex machina met een dictaat, waarna de wanorde voorbij is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
Als leader ook van die compromitterende shots van iedereen. Ik met zo'n bolle smoel met vet eten en bevlekt shirt, Koos laveloos in een hoekje met lege flessen, GS met ontplofte fohn, Ziba met een studieboek ondersteboven, Guidance met zo'n zwaaiend vingertje, TP die een vacaturebank afstruint, B_A en EG die "nee jij roepend" op een te glad dek onderuitgaan, Waht die het zwembad annexeert, Betyar die het hout van de dekmeubels verstookt, Tem die overal zijn hoofd stoot etc.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
Als leader ook van die compromitterende shots van iedereen. Ik met zo'n bolle smoel met vet eten en bevlekt shirt, Koos laveloos in een hoekje met lege flessen, GS met ontplofte fohn, Ziba met een studieboek ondersteboven, Guidance met zo'n zwaaiend vingertje, TP die een vacaturebank afstruint, B_A en EG die "nee jij roepend" op een te glad dek onderuitgaan, Waht die het zwembad annexeert, Betyar die het hout van de dekmeubels verstookt, Tem die overal zijn hoofd stoot etc.
Ik moest hardop lachen in de treinquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:14 schreef eriksd het volgende:
Op de mountainbike over het strand naar Den Haag.. hmmm..quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:43 schreef Nautilus. het volgende:
Voor de eenzame reiziger Auti loopt het minder goed af. Hij weet zich geen houding te geven tegenover de rest van de groep, en wordt afhankelijk van de gesprekken met de purser, de schoonmakers en de al even zwijgzame Nautilus., die op een of andere manier in vele intriges betrokken blijkt te zijn.
Ja, ik had dus serieus laatst een droom over een POLmeet waarin het heel druk was, een zaal vol, en iedereen was gezellig aan het babbelen en borrelen. En op een soort van podium zat jij als een soort Jabba the Hutt diep weggezakt in een royale troon omringt door schalen met bittergarnituur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |