Ja dat is waar, alleen is het een beetje een begrip geworden in de volksmond..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij praat 'men' er niet over maar vooral de vrouwen zelf. Ze lusten er idd zelf ook wat van ja, niet zo'n beetje ook
Dat is ook zeker zo ja!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Hallmark het volgende:
Dit soort dingen is een universeel gegeven voor mensen in het algemeen. Moet je eens door R&P heen snorren, vol met kerels die hun vriendin proberen binnen te houden. Op vakantie met haar vriendinnen "dat kan echt niet".
Sartre zei: "Hel, dat is andere mensen".
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef 2jijdaar het volgende:
Ik studeer nu naast mij werk psychologie, en uiteraard hoort dit er ook bij..
Nu ik me hier wat meer in heb verdiept, vond ik dat dit ook wel eens duidelijk gemaakt mag worden in plaats van de slechte kanten van de man alleen maar aan het licht te brengen..
Ja, omdat veel mannen als hondjes achter de vrouwen aanlopen. Denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Ja dat is waar, alleen is het een beetje een begrip geworden in de volksmond..
Ik voel je man, zovaak mijn hoofd kapot willen stoten in een betonnen muur ;_;quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik had een vriendin met borderline.
Dit was een uurlijkse routine
Ik had toch liever het hoofd van me zus willen stoten ..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, omdat veel mannen als hondjes achter de vrouwen aanlopen. Denk ik.
[..]
Ik voel je man, zovaak mijn hoofd kapot willen stoten in een betonnen muur ;_;
Ja, dat hebben we nog van onze kindertijd overgehouden denk ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef killeroy_nl het volgende:
En als het verbale niet werkt, de huilkaart inzetten?
Nee, daar heb ik geen discipline voorquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Die 'studie psychologie', is dat een LOI-cursus?
heb geen broers/zussen/vader/famillie. dat maakt het dan wel weer rustig. alleen wel een rare belevenis als je dan een vriendin hebt met een hele hechte. ach goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
Ik had toch liever het hoofd van me zus willen stoten ..
Komt me bekent voor idd..quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef PKRChamp het volgende:
Vrouwen die mij proberen te chanteren die krijgen vaak de deksel op hun neus.
Mischien dat ik daarom ook nooit een echt succesvolle relatie heb gehad.
Dat heeft meer met de mentaliteit van de vrouw in Nederland te maken dan aan zulk gedrag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef PKRChamp het volgende:
Vrouwen die mij proberen te chanteren die krijgen vaak de deksel op hun neus.
Mischien dat ik daarom ook nooit een echt succesvolle relatie heb gehad.
Wtf? Geen enkele vrouw heeft ooit een van die dingen tegen mij gezegd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef 2jijdaar het volgende:
Ik ben zelf een vrouw.
Maar waar ik niet helemaal achter sta is dat men vaak praat over 'slechte mannen'
maar ik denk dat vrouwen net zo fout kunnen zijn. Vrouwen zijn meesters in manipulatie en emotionele chantage. Het avondje voetbal wordt met minachting aanschouwd, zijn kledingstijl wordt gaandeweg subtiel toch drastisch aangepast en met geraffineerde manoeuvres wordt gezorgd dat vriendjelief thuis blijft in plaats van gaat stappen met zijn vrienden. Laten we eerlijk zijn, dit is ook echt slecht!
Na alles wat ik voor jou gedaan heb...
Ik doe toch ook heel veel voor jou...
Als je echt om me zou geven dan...
Als je de omgangsregeling niet in gevaar wilt brengen dan...
Jij bent de enige die me kan helpen...
Zinnen als deze komen dan ook vaak voor, en na mijn observaties vele malen vaker bij vrouwen als bij mannen.. Ook is het slachtoffer van de manipulatie spelletjes van de vrouw.. Ja, de man..
Ook kinderen en jongeren zijn er trouwens héél goed in!
Nu ik me hier wat meer in heb verdiept, vond ik dat dit ook wel eens duidelijk gemaakt mag worden in plaats van de slechte kanten van de man alleen maar aan het licht te brengen..
Wat dacht je van zulke types gewoon mijden?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:44 schreef Friek_ het volgende:
Persoonlijk heb ik dit altijd de naarste trek aan vrouwen gevonden. Zodra ik merkte dat een vriendin het ging doen verzette ik me volledig. Het komt denk ik omdat een vrouw een ideaalbeeld in haar hoofd heeft en de werkelijkheid zich moet voegen naar dat beeld (totdat ze eindelijk eens leren dat zoiets niet gaat). Mannen hebben dit veel minder, aangezien ze al snel tevreden zijn wanneer de vrouw een beetje kan koken en goede seks levert.
Het ironische aan dit gedrag is trouwens dat wanneer ze slagen in het manipuleren, ze de man in kwestie niet meer zo interessant vinden. Want tsja, wie heeft er nu zin in een figuur dat nul weerstand biedt? Uiteindelijk is het beste om er nooit aan toe te geven, maar te zorgen dat alle communicatie redelijk van aard blijft en te zorgen voor flink wat tegengas zodra dit niet meer het geval is.
neequote:Op maandag 8 oktober 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren. Het is aan de man om daar in alle opzichten weerstand aan te bieden.
Vergis je er niet in hoe geraffineerd dat spel (zelfs door leuke, redelijke vrouwen) gespeeld kan worden. Al moet ik toegeven dat labiele vrouwen (borderline-achtige types) wat openlijker en dommer erin zijn (resulterend in bovenstaande uitspraken in de OP die vrij typerend zijn).quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat dacht je van zulke types gewoon mijden?
Ben jij met je tips van hierboven niet net zo goed bezig om zoveel mogelijk 'je zin' te krijgen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vergis je er niet in hoe geraffineerd dat spel (zelfs door leuke, redelijke vrouwen) gespeeld kan worden. Al moet ik toegeven dat labiele vrouwen (borderline-achtige types) wat openlijker en dommer erin zijn (resulterend in bovenstaande uitspraken in de OP die vrij typerend zijn).
BPS heeft dat ook, maar dat is niet 1 van de grootste kenmerken..quote:Op maandag 8 oktober 2012 04:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wtf? Geen enkele vrouw heeft ooit een van die dingen tegen mij gezegd.![]()
"Als je echt om me zou geven dan..." even serieus, zulke dingen heb ik echt nog nooit gehoord. Behalve toen een vriend me omschreef hoe zijn ex-vriendin zich dan precies gedroeg. Hij noemde haar een borderliner en dat ze zulke opmerkingen maakte was volgens hem waar hij dat duidelijk aan merkte.
Volgens TS komt dit echter vaak voor?![]()
Wie praat er nou zo?![]()
Iets als een discussie (waar dit forum voor dient) waarin je de ander probeert te overtuigen van jouw mening d.m.v. rationele argumenten vind ik iets heel anders dan proberen iemand te veranderen qua persoon via middelen die ik afkeur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben jij met je tips van hierboven niet net zo goed bezig om zoveel mogelijk 'je zin' te krijgen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iets als een discussie (waar dit forum voor dient) waarin je de ander probeert te overtuigen van jouw mening d.m.v. rationele argumenten vind ik iets heel anders dan proberen iemand te veranderen qua persoon via middelen die ik afkeur.
Voorts ben ik wel van mening dat elke relatie een kwestie van het cliché 'geven en nemen', compromissen en het aanpassen aan elkaar is (zonder hierbij jezelf te verliezen). Zonder enige aanpassing aan elkaars wensen kom je er ook niet.
Op het hoeren-deel na, ben ik het met je eens!quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren. Het is aan de man om daar in alle opzichten weerstand aan te bieden.
Manipulatie is er toch niet per definitie op gericht om die ander als persoon te veranderen? In de OP staan daar misschien wel voorbeelden van, maar als de discussie vooral daar over gaat, vind ik 'm minder interessant. Gedrag dat tegen een grens aanzit, is interessanter dan gedrag dat die grens ver te buiten gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iets als een discussie (waar dit forum voor dient) waarin je de ander probeert te overtuigen van jouw mening d.m.v. rationele argumenten vind ik iets heel anders dan proberen iemand te veranderen qua persoon via middelen die ik afkeur.
Voorts ben ik wel van mening dat elke relatie een kwestie van het cliché 'geven en nemen', compromissen en het aanpassen aan elkaar is (zonder hierbij jezelf te verliezen). Zonder enige aanpassing aan elkaars wensen kom je er ook niet.
Probleem is wel dat het dan vrij vaag wordt wat je verstaat onder iets als manipulatie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Manipulatie is er toch niet per definitie op gericht om die ander als persoon te veranderen? In de OP staan daar misschien wel voorbeelden van, maar als de discussie vooral daar over gaat, vind ik 'm minder interessant. Gedrag dat tegen een grens aanzit, is interessanter dan gedrag dat die grens ver te buiten gaat.
Moet voor TS toch niet zo moeilijk zijn om daar een aardige definitie voor te geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Probleem is wel dat het dan vrij vaag wordt wat je verstaat onder iets als manipulatie?
wtf?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:02 schreef Poem het volgende:
Mja, als er in onze vriendengroep een mannenstapavond gepland wordt, gaan er bij de dames de knoppen om. Kop als een oorwurm, afstandelijk, gemene opmerkingen maken. Ze willen hun vriend niet 'alleen' laten, uit angst voor de concurrentie. Ze vinden mij naïef, omdat ik mijn vriend vertrouw.
Afijn, de jongens houden hun poot wel stijf, maar gaan dan toch met een tikje tegenzin stappen. Als ze dan thuis komen, staan er glazen water voor ze klaar, maar daar zit dan zó veel zout in, dat ze moeten overgeven...
Eén keer hadden ze foto's gemaakt van twee zoenende meisjes. Huis was te klein!
Dus nu hebben we afgesproken, dat áls ze er nog eens naar vragen, ik moet zeggen dat míjn vriend de foto's gemaakt heeft..
Verder zijn ze wel aardig, trouwens...
Ja, ik verzin het niet!quote:
Weten die gasten dat van die glazen water al? Voor mij zou zoiets wel een goede reden zijn om verder te kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Poem het volgende:
[..]
Ja, ik verzin het niet!
Is echt gebeurd.
Om één of andere reden gaan ze voornamelijk over de zeik als ik er niet bij ben, want met één 'nou en?' sla ik hun hele redenatie aan gruzelementen.
Maar zout in een glas water?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Poem het volgende:
[..]
Ja, ik verzin het niet!
Is echt gebeurd.
Om één of andere reden gaan ze voornamelijk over de zeik als ik er niet bij ben, want met één 'nou en?' sla ik hun hele redenatie aan gruzelementen.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:11 schreef HyperViper het volgende:
Grappig dat met dat zout. Ik zou haar gelijk een klap verkopen.
Ja, deze "wraakactie" hebben ze al ondergaan. Vonden ze heel lief van hun vriendinnetjes en begonnen gulzig te drinken, want dan is de kans op een kater kleiner. Gelukkig waren ze in de keuken blijven staan bij de gootsteen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weten die gasten dat van die glazen water al? Voor mij zou zoiets wel een goede reden zijn om verder te kijken.
Je noemt een interessant aspect: onderling versterken die vriendinnen dus dat gedrag. Alleen jij gaat er niet in mee en dan stort het kaartenhuis in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Poem het volgende:
[..]
Ja, ik verzin het niet!
Is echt gebeurd.
En de het enigskind?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je noemt een interessant aspect: onderling versterken die vriendinnen dus dat gedrag. Alleen jij gaat er niet in mee en dan stort het kaartenhuis in.
Ik kon vroeger heel duidelijk verschil maken tussen vriendinnen die met broers waren opgegroeid en vriendinnen die alleen zussen hadden.
Wat zou ik er - behalve dat ze zoiets kennelijk over hun kant laten gaan- niet aan snappen? Hondstrouw en braaf staat voor zover ik weet nog steeds niet gelijk aan graatloos en onderdanig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Poem het volgende:
[..]
Ja, deze "wraakactie" hebben ze al ondergaan. Vonden ze heel lief van hun vriendinnetjes en begonnen gulzig te drinken, want dan is de kans op een kater kleiner. Gelukkig waren ze in de keuken blijven staan bij de gootsteen...
Je snapt het niet, want het zijn stuk voor stuk hondstrouwe, brave jongens..
Een goede vriendin die enig kind was, daar kon ik het prima mee vinden. Geen achterbaksheid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef 2jijdaar het volgende:
[..]
En de enigskind?![]()
Daar ben ik dan weer benieuwd naar
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een goede vriendin die enig kind was, daar kon ik het prima mee vinden. Geen achterbaksheid.
Klopt, zijn ze ook niet. Wat ik bedoel te zeggen, is dat de reactie van die meiden volstrekt onnodig is. Ze hoeven zich geen zorgen te maken, want hun vriendjes zouden hen nooit belazeren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat zou ik er - behalve dat ze zoiets kennelijk over hun kant laten gaan- niet aan snappen? Hondstrouw en braaf staat voor zover ik weet nog steeds niet gelijk aan graatloos en onderdanig.
Mwa, op de basisschool heb ik een vriendinnetje gehad, zij was ook enigskind, en ik ben werkelijk nog nooit iemand tegengekomen die zo manipulatief was als zij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een goede vriendin die enig kind was, daar kon ik het prima mee vinden. Geen achterbaksheid.
Hahaha. Dat heb ik nou helemaal niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kon vroeger heel duidelijk verschil maken tussen vriendinnen die met broers waren opgegroeid en vriendinnen die alleen zussen hadden.
Of juist wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook geen wet, maar een persoonlijke observatie.quote:
Mja, ik heb ook heel veel rare verhalen. Maar dat is wel normaal. Alleen op fok gelooft niemand het omdat die volgens mij vaak niet veel meemaken ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef Poem het volgende:
[..]
Mwa, op de basisschool heb ik een vriendinnetje gehad, zij was ook enigskind, en ik ben werkelijk nog nooit iemand tegengekomen die zo manipulatief was als zij.
Ze had me een keer meegenomen naar de slaapkamer van haar ouders. Ik vond dat ik daar niet hoorde te zijn, maar zij trok de garderobekast open en haalde daar zo het stoeipakje van haar moeder uit.
Ging vervolgens naar haar moeder in de keuken en zei 'ik heb een nachtslipje van jou gevonden en nu wil ik dit en dat'. Damn, ik was net zo in verlegenheid gebracht als haar moeder..
Ja, rare mensen allemaal in mijn wereld...
Om heel eerlijk te zijn, heb ik ze niet zelf uitgekozen. Ik kreeg iets met mijn vriend en zijn vriendengroep kreeg ik er natuurlijk bij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Poem ik verwacht dat die vrienden deden alsof ze er minder zin in hadden maar dat als ze daar waren juist meer zin omdat die meiden zo vervelend doen. Althans werkt bij mij wel zo. Ze gooien hun eigen ruiten in. Verder echt wat een raar vriendinnengroepjeJe vind ze aardig omdat het je vriendinnen zijn toch? Bedoel niet om hun karakter want dat is niet zo goed.. althans een goede meid zou niet haar vriend het telkens moeilijk willen maken alleen voor eigen gewin...
Of andersom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen die hun mannen niet laten stappen
Wat een kansloze wijven. Dat soort dingen hoef je bij mij maar 1 keer te proberen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:12 schreef Poem het volgende:
[..]
Ja, deze "wraakactie" hebben ze al ondergaan. Vonden ze heel lief van hun vriendinnetjes en begonnen gulzig te drinken, want dan is de kans op een kater kleiner. Gelukkig waren ze in de keuken blijven staan bij de gootsteen...
Je snapt het niet, want het zijn stuk voor stuk hondstrouwe, brave jongens..
Ze hebben een paar keer geprobeerd me mee te slepen. Dan deden ze hun relaas met zo'n blik van 'Toch? Tóch!? TOCH??'. Ik reageerde dan met een 'maar bekijk het nou eens van zíjn kant' en dan leken ze te kalmeren, hoorden ze me aan. Om vervolgens elkaar weer op te fokken en zich met z'n allen briesend in de badkamer op te sluiten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een kansloze wijven. Dat soort dingen hoef je bij mij maar 1 keer te proberen.
Grappig wel dat ze daar mee stoppen als jij er bij bent. Wellicht dat ze dan dus wel weten dat ze zwakzinnig bezig zijn.
Wat een debiele wijven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef Poem het volgende:
[..]
Ze hebben een paar keer geprobeerd me mee te slepen. Dan deden ze hun relaas met zo'n blik van 'Toch? Tóch!? TOCH??'. Ik reageerde dan met een 'maar bekijk het nou eens van zíjn kant' en dan leken ze te kalmeren, hoorden ze me aan. Om vervolgens elkaar weer op te fokken en zich met z'n allen briesend in de badkamer op te sluiten.
Dan bleven de mannen en ik maar in de woonkamer wachten, schonken we nog een drankje in... Uiteindelijk komen ze dan wel weer naar buiten met één of andere vrouwenstrategie...
Eigenlijk is het heel interessant om ze zo bezig te zien!
Damn!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:20 schreef Poem het volgende:
[..]
Klopt, zijn ze ook niet. Wat ik bedoel te zeggen, is dat de reactie van die meiden volstrekt onnodig is. Ze hoeven zich geen zorgen te maken, want hun vriendjes zouden hen nooit belazeren.
Vanwege die glazen water hebben ze wel op hun donder gehad, ja. De mannen zijn toen echt heel kwaad geweest. Uiteindelijk hebben de meiden toegegeven dat het inderdaad een achterlijk jaloerse actie van ze was..
Ik zou ze keihrad in hun gezicht uitlachen en andere vrienden zoekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:52 schreef Poem het volgende:
[..]
Verder zijn ze wel lief, hoor.Ze zijn alleen zo onzeker, terwijl dat nergens voor nodig is.
Dank je maar ik wist allang dat vrouwen/meisjes alles in het werk stellen om vooral op een zo geriefelijke wijze hun zin te krijgen. Het is een kwestie van hoe sterk ben jij als man op het visuele gebied om dat te weerstaan aangezien een echte kenner weet dan mannen van huis uit erg visueel zijn ingesteld. Meer zelfs dan een vrouw.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef 2jijdaar het volgende:
Ik ben zelf een vrouw.
Maar waar ik niet helemaal achter sta is dat men vaak praat over 'slechte mannen'
maar ik denk dat vrouwen net zo fout kunnen zijn. Vrouwen zijn meesters in manipulatie en emotionele chantage. Het avondje voetbal wordt met minachting aanschouwd, zijn kledingstijl wordt gaandeweg subtiel toch drastisch aangepast en met geraffineerde manoeuvres wordt gezorgd dat vriendjelief thuis blijft in plaats van gaat stappen met zijn vrienden. Laten we eerlijk zijn, dit is ook echt slecht!
Na alles wat ik voor jou gedaan heb...
Ik doe toch ook heel veel voor jou...
Als je echt om me zou geven dan...
Als je de omgangsregeling niet in gevaar wilt brengen dan...
Jij bent de enige die me kan helpen...
Zinnen als deze komen dan ook vaak voor, en na mijn observaties vele malen vaker bij vrouwen als bij mannen.. Ook is het slachtoffer van de manipulatie spelletjes van de vrouw.. Ja, de man..
Ook kinderen en jongeren zijn er trouwens héél goed in!
Kledingstijl vind ik ook niet zo boeiend. Al mijn vriendinnen hadden ongeveer dezelfde smaak als ik, waardoor het voor mij nogal om het even was of ik nu dat overhemd/trui/shirt/vest kocht of het andere. Iets als gedrag vind ik weer iets anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het aanpassen van mijn kledingsstijl onderga ik met alle liefde, daar hebben vrouwen vaak wel een goede kijk op. Voor de rest moet je er gewoon niet al te veel van aantrekken, die vrouwtjes. Als je je laat manipuleren verdien je het ook imo.
Het hele WC-BRIL OMLAAG!!!-gezeur van vrouwen is voor mij nog steeds één groot mysterie. Als je vraagt waarom je zo nodig die bril omlaag moet doen beginnen ze al meteen als een drachtige bizon te gnuiven en bijten ze je toe dat ze anders zelf die wc-bril omlaag moeten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:54 schreef Friek_ het volgende:
Het dieptepunt wat betreft dat laatste ervoer ik toen van één van m'n exen eiste dat ik de wc-bril weer naar beneden zou plaatsen na een toiletbezoek. Nooit begrepen en nooit willen begrijpen, want als je je druk maakt om dergelijke zaken heb je simpelweg een fundamenteel gebrek aan levensbeschouwing en juiste prioriteiten.
Het is best geinig om een beetje gemanuipuleerd en bespeeld te worden. Vooral met waanzinnige seksuele handelingen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:01 schreef Re het volgende:
iedereen manipuleert toch, de een wat opvallender dan de andere en vaak onbewust, het is ook vaak gewoon een kat en muis spelletje... als je je daar druk om gaat maken blijf je bezig
hohoho... je hebt twee soorten jamaarjijen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
Dat wc-bril verhaal is natuurlijk gewoon een zelf verzonnen non-issue die later als leverage ingezet kan worden tijdens andere (emotionele) chantage momentjes!![]()
Zelfde als de leugen van mannen dat ze 'nooit ergens last van hebben'. Die wordt ook als wisselgeld ingezet bij het futloze 'Ja maar jij...' geneuzel.
Dan kijk je bij binnenkomst toch even of de wc bril omhoog of omlaag staat. Big dealquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef Tayu het volgende:
De WC-bril omlaag ellende (ik erger me daar ook mateloos aan):
Mannen en vrouwen hebben verschillende houdingen waarin ze urineren. Mannen doen dat staand, met hun gezicht naar de WC-pot gericht, vrouwen doen dat zittend, met hun gezicht van de WC-pot afgewend. Als een vrouw moet plassen, trekt ze na het betreden van dat kleine kamertje meteen al met haar gezicht afgewend van de WC-pot de deur dicht. Pas als haar billen de koude porceleinen rand van het toilet voelen, weet ze dat de bril omhoog staat. En met een beetje pech belanden haar billen door die inschattingsfout niet op de porceleinen rand, maar op de bodem van de koude natte pot. Het geeft hetzelfde gevoel, als wanneer je op een stoel wilt gaan zitten, en juist op dat moment trekt iemand de stoel onder je vandaan.
Dat is waarom vrouwen altijd mopperen over die WC-bril (inclusief ik zelf).
Dat doe je niet, omdat het een automatische handeling betreft. Een handeling die je zonder nadenken uitvoert.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dan kijk je bij binnenkomst toch even of de wc bril omhoog of omlaag staat. Big deal
Nou als ik ga schijten check ik altijd de WC bril, en ik heb daar geen enkele moeite meer. En ik neem aan dat als je 1x op een porseleinen rand bent gaan zitten, je de volgende keer wel even kijkt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat doe je niet, omdat het een automatische handeling betreft. Een handeling die je zonder nadenken uitvoert.
Nou nee. De enige keren waar ik een WC-bril check (of eigenlijk nog meer de restanten in de pot), is wanneer ik het toilet van een ander gebruik. Maar in mijn eigen huis, verwacht ik dat die bril gewoon omlaag is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nou als ik ga schijten check ik altijd de WC bril, en ik heb daar geen enkele moeite meer. En ik neem aan dat als je 1x op een porseleinen rand bent gaan zitten, je de volgende keer wel even kijkt?
Dus jij gaat echt gewoon zitten zonder even te kijken... interessantquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat doe je niet, omdat het een automatische handeling betreft. Een handeling die je zonder nadenken uitvoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |