abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:40:48 #1
386173 2jijdaar
Real eyes, Realize, Real lies
pi_117716884
Ik ben zelf een vrouw.
Maar waar ik niet helemaal achter sta is dat men vaak praat over 'slechte mannen'
maar ik denk dat vrouwen net zo fout kunnen zijn. Vrouwen zijn meesters in manipulatie en emotionele chantage. Het avondje voetbal wordt met minachting aanschouwd, zijn kledingstijl wordt gaandeweg subtiel toch drastisch aangepast en met geraffineerde manoeuvres wordt gezorgd dat vriendjelief thuis blijft in plaats van gaat stappen met zijn vrienden. Laten we eerlijk zijn, dit is ook echt slecht!

Na alles wat ik voor jou gedaan heb...
Ik doe toch ook heel veel voor jou...
Als je echt om me zou geven dan...
Als je de omgangsregeling niet in gevaar wilt brengen dan...
Jij bent de enige die me kan helpen...

Zinnen als deze komen dan ook vaak voor, en na mijn observaties vele malen vaker bij vrouwen als bij mannen.. Ook is het slachtoffer van de manipulatie spelletjes van de vrouw.. Ja, de man..
Ook kinderen en jongeren zijn er trouwens héél goed in!

Ik studeer nu naast mij werk psychologie, en uiteraard hoort dit er ook bij..

Nu ik me hier wat meer in heb verdiept, vond ik dat dit ook wel eens duidelijk gemaakt mag worden in plaats van de slechte kanten van de man alleen maar aan het licht te brengen..
-
pi_117716922
Volgensmij praat 'men' er niet over maar vooral de vrouwen zelf. Ze lusten er idd zelf ook wat van ja, niet zo'n beetje ook :')
pi_117716958
we zijn eigenlijk veel te goed voor deze wereld hé mannen
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:43:28 #4
386173 2jijdaar
pi_117716967
quote:
7s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij praat 'men' er niet over maar vooral de vrouwen zelf. Ze lusten er idd zelf ook wat van ja, niet zo'n beetje ook :')
Ja dat is waar, alleen is het een beetje een begrip geworden in de volksmond..
-
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:44:23 #5
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117716987
Dit soort dingen is een universeel gegeven voor mensen in het algemeen. Moet je eens door R&P heen snorren, vol met kerels die hun vriendin proberen binnen te houden. Op vakantie met haar vriendinnen "dat kan echt niet".

Sartre zei: "Hel, dat is andere mensen".
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:46:03 #6
386173 2jijdaar
pi_117717034
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Hallmark het volgende:
Dit soort dingen is een universeel gegeven voor mensen in het algemeen. Moet je eens door R&P heen snorren, vol met kerels die hun vriendin proberen binnen te houden. Op vakantie met haar vriendinnen "dat kan echt niet".

Sartre zei: "Hel, dat is andere mensen".
Dat is ook zeker zo ja!
Alleen wat ik wel heb gemerkt, is dat vrouwen echt even een stapje verder gaan daarin..
Niet dat sommige mannen het niet verdienen ~O>
-
pi_117717087
Ik had een vriendin met borderline.
Dit was een uurlijkse routine :')
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2012 @ 23:49:49 #8
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_117717165
quote:
16s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef 2jijdaar het volgende:

Nu ik me hier wat meer in heb verdiept, vond ik dat dit ook wel eens duidelijk gemaakt mag worden in plaats van de slechte kanten van de man alleen maar aan het licht te brengen..
:')

Ik denk dat er zowel naar mannen als vrouwen vaak genoeg met modder gegooid wordt.
Are you fokking to me?
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:50:01 #9
386173 2jijdaar
pi_117717176
Ja daar is echt niet mee te leven, mijn zus heeft bps..
Ondragelijk!
-
pi_117717224
Ik proef wel een negatief beeld over mannen in jouw posts TS.....

Anyway vrouwen denken wellicht manipulatief bezig te zijn tegenover hun man, maar vergeten vaak dat waar een vrouw dergelijke opmerkingen meeneemt en erover blijft nadenken, de man zegt 'ja schat' en vervolgens na tien minuten de hele opmerking alweer is vergeten.
pi_117717811
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef 2jijdaar het volgende:

[..]

Ja dat is waar, alleen is het een beetje een begrip geworden in de volksmond..
Ja, omdat veel mannen als hondjes achter de vrouwen aanlopen. Denk ik.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik had een vriendin met borderline.
Dit was een uurlijkse routine :')
Ik voel je man, zovaak mijn hoofd kapot willen stoten in een betonnen muur ;_;
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:11:03 #12
386173 2jijdaar
pi_117717875
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ja, omdat veel mannen als hondjes achter de vrouwen aanlopen. Denk ik.

[..]

Ik voel je man, zovaak mijn hoofd kapot willen stoten in een betonnen muur ;_;
Ik had toch liever het hoofd van me zus willen stoten ..
-
pi_117717896
En als het verbale niet werkt, de huilkaart inzetten? :P
pi_117717899
Vrouwen die mij proberen te chanteren die krijgen vaak de deksel op hun neus.
Mischien dat ik daarom ook nooit een echt succesvolle relatie heb gehad. :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:13:11 #15
386173 2jijdaar
pi_117717973
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef killeroy_nl het volgende:
En als het verbale niet werkt, de huilkaart inzetten? :P
Ja, dat hebben we nog van onze kindertijd overgehouden denk ik :P
-
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:13:51 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117718000
Die 'studie psychologie', is dat een LOI-cursus?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:15:35 #17
386173 2jijdaar
pi_117718050
quote:
5s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Die 'studie psychologie', is dat een LOI-cursus?
Nee, daar heb ik geen discipline voor :P
En dat is een cursus.. Ik ga 1x per week naar school.
-
pi_117718106
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef 2jijdaar het volgende:

[..]

Ik had toch liever het hoofd van me zus willen stoten ..
heb geen broers/zussen/vader/famillie. dat maakt het dan wel weer rustig. alleen wel een rare belevenis als je dan een vriendin hebt met een hele hechte. ach goed. :P
pi_117718597
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef PKRChamp het volgende:
Komt me bekent voor idd..
pi_117718766
Net zo goed als dat er "foute mannen" bestaan, bestaan er ook "foute vrouwen".

Het enige verschil is, dat de slachtoffers van "foute vrouwen" (mannen dus), zich in een vaak minder kwetsbare positie begeven dan de slachtoffers van "foute mannen" (en dat zijn dan de vrouwen). Dat komt, omdat mannen (in het algemeen) in de relatie fysiek sterker zijn, meestal (iig vaker dan vrouwen) kostwinner zijn en daardoor financieel minder afhankelijk, maar vooral is de man door deze aspecten in een soortgelijke situatie meestal minder geïsoleerd dan zijn vrouwelijke lotgenoot.

Bovendien zullen mannelijke slachtoffers hun gevoelens in deze situatie niet zo snel kenbaar maken aan de buitenwereld. Dat is de plek waar hij zijn mannelijkheid nog enigszins kan behouden.
pi_117719280
Zo. Topic opgeschoond.

Commentaar over taal kan best, maar niet als het topicverneukend is. Het topic ging op een gegeven moment wel heel off-topic, heb namelijk heel wat posts verwijderd. En die sneren heen-en-weer hoeven ook niet.

TS, plaats een topicreport, post in het feedbacktopic van R&P of stuur de R&P-mods een DM, maar ga alsjeblieft niet off-topic in je eigen topic.

Allen, gedraag je en post constructief mee.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2012 01:15:06 ]
  maandag 8 oktober 2012 @ 01:44:03 #22
280073 Xingu
stingy and incredibly toxic
pi_117719756
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef PKRChamp het volgende:
Dat heeft meer met de mentaliteit van de vrouw in Nederland te maken dan aan zulk gedrag.
Ze worden als tere prinsesjes opgevoed en in bijna alle facetten gebrainwashed dat ze geen man nodig hebben en gelijk behandelt moeten worden etc.

De maatschappij is in NL zo door het feminisme beïnvloed dat je al snel veeleisende krengen krijgt. Zéker wanneer ze op een leeftijd komen en door krijgen dat ze als jonge vrouw zeg maar van 18/45 in de minderheid zijn in NL.
Like an assassin
  maandag 8 oktober 2012 @ 04:31:19 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_117720727
Foute mannen en foute vrouwen, ze bestaan en zullen altijd blijven bestaan.
Mannen zullen foute mannen altijd herkennen, en gewone vrouwen zullen de foute vrouwen altijd herkennen.
Annie M.G. Schmidt was als geëmancipeerde vrouw al zo ver dat ze "huilende vrouwen" als feeksen en manipulators durfde neer te zetten... zover ben ik als man nog niet. Maar ik ben dan ook in dat opzicht nog ouderwets.... ik wil mijn vleugels om 'haar' heenslaan om haar te beschermen.
Toch ben ik niet helemaal blind; ik heb sommige vrouwen ineens ruzie zien maken met hun ex, puur alleen omdat ik bij deze vrouwen was. Ik heb hun lichaamstaal in de gaten gehouden, evenals de lichaamstaal van de mannen.

Soms viel ik stijl achterover... waren de vrouwen de hele tijd aggresief hun ex aan het bejegenen, terwijl de mannen niets terug deden... Nou dan had ik het wel gehad, dan ging ik naar huis en dan mochten deze vrouwelijke manipulators zich zelf er maar uit redden (al dan niet met de portier aan de deur).

Dus ja; ik besef me ook dat sommige vrouwen manipuleren.

Wat betreft mezelf in verhouding tot mijn vrienden... ik schik me wel enigszins in de wensen van de vrouw waar ik mee ga... maar tot aan een zekere grens. Ik maak daar doorgaands geen probleem van... maar als ik op de "laatste paar dagen per maand of kwartaal ben aangekomen, dan claim ik dit gewoon. Kortom laat ze me beter los wanneer ik dit zo nu en dan wil... of ze moet me een paar weekenden achter elkaar loslaten. Dit werkt meestal goed genoeg... In elk geval na het eerste kwartaal weet ze waar ze aan toe is. Ik maak tenslotte ook geen moeilijkheden van haar avondjes uit.

Anderzijds wil ik ook geen foute man zijn (okay, misschien zou ik het ergens wel willen... ) maar in dat opzicht ben ik er doorgaands de man niet naar.

Maar hoe dan ook... ik kies er zelf voor om me tot op zekere hoogte te laten manipuleren om te voorkomen dat ik te snel in de verdediging (of aanval) schiet, richting vrouwen die eerder te maken hebben gehad met een foute man.

Maar om even spreekwoordelijk te spreken... soms laat ik de helft van het beleg van mijn brood eten, maar als dat te vaak gebeurt, dan weet ik dat ik met een foute vrouw te maken heb.
En dan houdt het ergens ineens heel resoluut op. Dan zeg ik verder niets, maar zend alleen wat signalen uit. De vrouw die deze signalen niet weet op te pikken, is de term vrouw amper waardig. En dan weet ik dat mijn beslissing de juiste is.

Ik hou van vrouwen, ze krijgen altijd meerdere kansen... (als ze me een keer ingepakt hebben)... maar ik geef geen grenzen aan... om te voorkomen dat ze me kunnen manipuleren.
En een oprechte vrouw zal de grenzen niet opzoeken naar mij toe.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_117720744
quote:
16s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef 2jijdaar het volgende:
Ik ben zelf een vrouw.
Maar waar ik niet helemaal achter sta is dat men vaak praat over 'slechte mannen'
maar ik denk dat vrouwen net zo fout kunnen zijn. Vrouwen zijn meesters in manipulatie en emotionele chantage. Het avondje voetbal wordt met minachting aanschouwd, zijn kledingstijl wordt gaandeweg subtiel toch drastisch aangepast en met geraffineerde manoeuvres wordt gezorgd dat vriendjelief thuis blijft in plaats van gaat stappen met zijn vrienden. Laten we eerlijk zijn, dit is ook echt slecht!

Na alles wat ik voor jou gedaan heb...
Ik doe toch ook heel veel voor jou...
Als je echt om me zou geven dan...
Als je de omgangsregeling niet in gevaar wilt brengen dan...
Jij bent de enige die me kan helpen...

Zinnen als deze komen dan ook vaak voor, en na mijn observaties vele malen vaker bij vrouwen als bij mannen.. Ook is het slachtoffer van de manipulatie spelletjes van de vrouw.. Ja, de man..
Ook kinderen en jongeren zijn er trouwens héél goed in!

Wtf? Geen enkele vrouw heeft ooit een van die dingen tegen mij gezegd. :')

"Als je echt om me zou geven dan..." even serieus, zulke dingen heb ik echt nog nooit gehoord. Behalve toen een vriend me omschreef hoe zijn ex-vriendin zich dan precies gedroeg. Hij noemde haar een borderliner en dat ze zulke opmerkingen maakte was volgens hem waar hij dat duidelijk aan merkte.

Volgens TS komt dit echter vaak voor? :{

Wie praat er nou zo? 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door heiden6 op 08-10-2012 05:03:46 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_117720766
Ook zoiets: 'mannen lopen alleen maar hun pik achterna' weten vrouwen je vaak te vertellen...
Vrouwen daarentegen zijn de heilige maagd maria zelve. Uhuh, behalve tijdens hun eisprong. Dan willen ze het liefst genomen worden door een zo fout/stoer mogelijke alphaman. Of als ze een rockster/celebrity tegenkomen. Dan gaan ze vaak letterlijk direct horizontaal (draait nu zelfs een film over: een Nederlands meisje van 15 in 1966 (1968?) die per se de hotelkamer van Mick Jagger binnen wil komen => geluk en geneukt. Gebasseerd op feiten. De vrouw in kwestie vertelde met nauwelijks onderdrukte trots haar 'verhaal' in de DWDD)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')