Ja ik weet het niet. Heb net paar jongens uit mijn klas verteld dar ik bi ben. En nu vind ik dat toch heel eng.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel me nog een beetje duf, maar verder wel lekker
Hoe ist met jou?
Bi zijn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Heb net paar jongens uit mijn klas verteld dar ik bi ben. En nu vind ik dat toch heel eng.Het kwam zo ter sprake hoor, niet dat ik het in ene zei maar goed.
Hai Vinniiee![]()
Hehequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bi zijn...
Best of both worlds!![]()
...maar ik ben het niet![]()
Spannendquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Heb net paar jongens uit mijn klas verteld dar ik bi ben. En nu vind ik dat toch heel eng.Het kwam zo ter sprake hoor, niet dat ik het in ene zei maar goed.
Hai Vinniiee![]()
Dat wel! Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Vooral omdat zij het over vrouwen hebben en dan mag ik niet mee praten of zou ik niet weten wat ze denken etcquote:
Hmm ja dan kan ik me wel voorstellen dat het moeilijk is jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel! Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Vooral omdat zij het over vrouwen hebben en dan mag ik niet mee praten of zou ik niet weten wat ze denken etc
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel! Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Vooral omdat zij het over vrouwen hebben en dan mag ik niet mee praten of zou ik niet weten wat ze denken etc
Leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens.
Ik ga zo naar een huisje kijken
Dankjequote:
Hmmmz, dat kan wel eens lastig worden jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dankje
Alleen weet ik nog niet of het een succes gaat worden, ook als het nice is.
Het is met een vriend van me, en er is 1 gewone slaapkamer, en 1 grote zolder.Dus dan moeten we er om vechten.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmmz, dat kan wel eens lastig worden ja
Kun je wel de zolderkamer-autist uithangen
Ach er valt wel een oplossing te vinden lijkt mequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
nouja, ik heb wat meer te besteden, dus misschien kunnen we het op die manier oplossen.
juist wel, dan is de rivaliteit groterquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach er valt wel een oplossing te vinden lijkt meAls het een grote zolder is, lijkt het me niet zo'n probleem
Hmmmz, true truequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist wel, dan is de rivaliteit groter
Hij ziet de kans voor een MVV trioquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Flippie ik was al verliefd maar nu helemaal
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij ziet de kans voor een MVV trio
In z'n hoofd is het al "Hiergaikdan!!!11"quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij ziet de kans voor een MVV trio
Er verandert dus nietsquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu heeft ze al die gasten gelijk achter haar aan.
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In z'n hoofd is het al "Hiergaikdan!!!11"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |