Inderdaad, die kentekenplaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die scheve bekkies van Alfa ook echt een nadeel. Weg is de symmetrie.
Ik moet je gelijk geven hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom de auto's. Ik houd van symmetrie
.
Moet je hier komen slapen, dan piep je wel andersquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik een all season dekbed. Echter is die te warm.
daar hoort zo'n mini Italiaans plaatje op, niet zo ene grote Hollandsequote:
Laat je em wegquote:
Je slaapt in een vriezer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen, dan piep je wel anders
Picsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Sammie, ik heb net een mooie auto voor je gevonden te koopmaar 9k.
Dan zie je die gave koplampen, mooie grill en dan denk je, wtf is dat met die nummerplaat?quote:
Mooie vergelijkingquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zie je die gave koplampen, mooie grill en dan denk je, wtf is dat met die nummerplaat?
Het is als naar een mongooltje kijken, ogen mooi, neus op de plaats, scheve bek.
Kan je heel lang mee rijden hier in NL, ik had em ook op mijn 156, een keer een waarschuwing gehad, kon gelukkig mijn normale plaat erop plakken waar de agent bij wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar hoort zo'n mini Italiaans plaatje op, niet zo ene grote Hollandse
Jij slaapt in een vrieskistquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen, dan piep je wel anders
Niks voor mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Oud pand, het is binnen net zo koud als buiten
Ik heb geen 9kquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Sammie, ik heb net een mooie auto voor je gevonden te koopmaar 9k.
Welterusten dan!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik ook in mijn bedje, morgen half uur eerder op de zaak zijn
quote:
Ik houd van koude slaapkamersquote:
928 5.0 V8 met S4 spoilerquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zie je die gave koplampen, mooie grill en dan denk je, wtf is dat met die nummerplaat?
Het is als naar een mongooltje kijken, ogen mooi, neus op de plaats, scheve bek.
Ik doe er ook nooit de verwarming aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van koude slaapkamers. Slaapt lekker. Ik ga m'n ramen openzetten.
ik het liefst ook niet, mja, woon met iemand die dat dan weer wel wilquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe er ook nooit de verwarming aan.
Omdat, een van de meest onder gewaardeerde auto's uit de jaren 80quote:
Stimmt.quote:
American sportscar dealer, heeft alleen op het moment 2 andere dingen staan, gebeurd soms. Hij werkt nauw samen met een dealer in Zweden en ze wisselen nog wel eens wat uit voor de verkoop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niks
Link faalt trouwens, "American" en dan vervolgens een Porsche op de foto
It's a classic. En goede staatquote:
leesze en truste voor straxquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even lezen en dan m'n ogen dicht doen.
Het gaat dan toch zeker wel om en om, niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik het liefst ook niet, mja, woon met iemand die dat dan weer wel wil
Ik vond het al weinig. Vermoeden bevestigd dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat, een van de meest onder gewaardeerde auto's uit de jaren 80
Veel leesplezier, welterusten!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Trustequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het wel hoor, maar t staat wel een beetje kromquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stimmt.
[..]
American sportscar dealer, heeft alleen op het moment 2 andere dingen staan, gebeurd soms. Hij werkt nauw samen met een dealer in Zweden en ze wisselen nog wel eens wat uit voor de verkoop.
[..]
It's a classic. En goede staat
Je kan er nog prima dikke nieuwe Porsche's mee bijhouden, ook andere sport auto's zijn geen probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het al weinig. Vermoeden bevestigd dus.
Klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, maar t staat wel een beetje krom
Schop haar en zeg dat jij een keer de verwarming uit wilt hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik het liefst ook niet, mja, woon met iemand die dat dan weer wel wil
Mijn slaapkamer wordt automagisch verwarmt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schop haar en zeg dat jij een keer de verwarming uit wilt hebben.
Slaapkamers verwarmen is zo'n onzin, tenzij studentenflatje of zo.
ik draai hem vaak dicht als ik ga slapen, zij slaapt dan toch alquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schop haar en zeg dat jij een keer de verwarming uit wilt hebben.
Slaapkamers verwarmen is zo'n onzin, tenzij studentenflatje of zo.
Het is 300 graden in m'n bed, geen verwarming nodigquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer wordt automagisch verwarmt.
jij bent gewoon een heet typjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is 300 graden in m'n bed, geen verwarming nodig.
Uurtje voor ik mijn nest in ga de kachel aan doen, en dan zodra ik erin stap uit doen. Zo deed ik dat. Maar nu kan dat niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik draai hem vaak dicht als ik ga slapen, zij slaapt dan toch al
En jij bent de warmtebron ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de koudste kamer van het huis, met een constante van 282 K in de winter. In de zomer zo'n 303 K.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen in een bed dat al warm is als ik erin stapquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:
En dan toch nog vrijgezel, hoe kan het, hoe kan hetquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de dekens maar even opgeslagen zodat het wat afkoelt.
Trustequote:
Een te warm persoon naast je in bed is ook niet fijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan toch nog vrijgezel, hoe kan het, hoe kan het.
Welterusten dan! Ik vind het twee uur verder al vervelend genoegquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 4 uur op moeten, je zal het maar moeten..
Je zult maar verantwoordelijkheid nemen voor tientallen levens door op tijd te gaan slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 4 uur opdtaan, je zal het maar moeten..
Ach, gewoon wegdraaien zodra ze slaaptquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een te warm persoon naast je in bed is ook niet fijn
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, gewoon wegdraaien zodra ze slaapt.
Plaatje doet ut niequote:
dat is bij mij de normale tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 4 uur opstaan, je zal het maar moeten..
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Best weird om definitief weg te gaan. Maar ik ben wel blij.
Je gaat nu naar je vriendin?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
lijkt me ook welquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat er best mensen zijn die je gezelschap willen houden, zonder de D dan.quote:
maten, gewichten en minimaal 5 foto's opsuren graag, je applicatie zal binnen 2 weken in behandeling worden genomen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maten, gewichten en minimaal 5 foto's opsuren graag, je applicatie zal binnen 2 weken in behandeling worden genomen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat er best mensen zijn die je gezelschap willen houden, zonder de D dan.
Iemand die dr nog 5 minuten wakker houdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je toch gaat slapen, wat voor gezelschap heb je dan nog nodig?
Om mee te spoonen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je toch gaat slapen, wat voor gezelschap heb je dan nog nodig?
Hoiquote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maten, gewichten en minimaal 5 foto's opsuren graag, je applicatie zal binnen 2 weken in behandeling worden genomen.
Dat is me wel wat veel moeite hoorquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand die dr nog 5 minuten wakker houd, of een half uur, of de hele nacht
.
Ja, vooruit. Ik slaap alweer een tijd alleen. Je bent het zo ontwendquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja, vooruit. Ik slaap alweer een tijd alleen. Je bent het zo ontwend
Nee, mn vriend wou niet langskomen ondanks dat we gisteren ook geen seks hebben gehad. Of Elkaar uberhaupt gezien hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
En geen mogelijkheden ertoe?
Open deur, ik weet 't
Foto dm'en staat ook vrij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is me wel wat veel moeite hoor. Een DM is ook goed
, dan reageer ik wel
.
Hoe lang duurt die relatie al dat 'ie daar geen zin voor kan maken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, mn vriend wou niet langskomen ondanks dat we gisteren ook geen seks hebben gehad. Of Elkaar uberhaupt gezien hebben.
Iets meer dan een maand, snoezig hequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die relatie al dat 'ie daar geen zin voor kan maken?
Welja, als je er morgen toch van verzekerd bent dat je elkaar ziet, zou ik ook wel kunnen wachtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets meer dan een maand, snoezig he
Nee ik moest gisteren werken en had vandaag wedstrijd, en hij moet morgen project presenteren op school. Ik zie hem morgen wel op school dus het komt wel goed
Dat is op school he. Geen seks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Welja, als je er morgen toch van verzekerd bent dat je elkaar ziet, zou ik ook wel kunnen wachten
Kan daar ook hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is op school he. Geen seks.
Heb je daar ook geen dag geduld meer voor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is op school he. Geen seks.
Klopt, wil hij niet.quote:
Ik heb geen geduld voor school nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb je daar ook geen dag geduld meer voor?
Je snapte me wel. Maar ik begrijp dat je daar óók geen geduld voor hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld voor school nee.
Owjee, het begin van het eindequote:
quote:
Ach man ik glij hier bijna van mijn stoel af, zovee lgeduld heb ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je snapte me wel. Maar ik begrijp dat je daar óók geen geduld voor hebt
Ben ik niet zo van. Hoewel we het laatst wel op het aanrecht bezig waren geweest terwijl de achterburen recht de keuken in konden kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjee, het begin van het einde, spannende plekken zijn leuk, school is er zo een
.
Niet... Dat is het leukste wat er isquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben ik niet zo van. Hoewel we het laatst wel op het aanrecht bezig waren geweest terwijl de achterburen recht de keuken in konden kijken.Maar dat ging niet zo lekker, dus zijn we maar naar de bank verplaatst.
Daaruit zou wel op te maken zijn hoeveel geduld je hebt, ja, mits ik zou weten of j...quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach man ik glij hier bijna van mijn stoel af, zovee lgeduld heb ik.
Ja, ons aanrecht is hoger dan gemiddeld. En mijn vriend is lang, maar niet zo lang.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet... Dat is het leukste wat er is, geeft een extra dimensie
.
Ik ben gewoon keihard aan het SOG'en, en dit werkt heel oged dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daaruit zou wel op te maken zijn hoeveel geduld je hebt, ja, mits ik zou weten of j...
Eh, nee, laat maar
koffiequote:
Prr een screamerquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ons aanrecht is hoger dan gemiddeld. En mijn vriend is lang, maar niet zo lang.
En ik ben toch te lawaaierig om daar seks te hebben.
Dan had jou niet moeten overkomen wat ik eens meemaaktequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ons aanrecht is hoger dan gemiddeld. En mijn vriend is lang, maar niet zo lang.
En ik ben toch te lawaaierig om daar seks te hebben.
Deel het met mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan had jou niet moeten overkomen wat ik eens meemaakte
Ach, het gaat z'n gangetje. Ik zou eigenlijk ook moeten gaan slapenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb een pot thee gezet
Hoe is 't hier nu?
Vertel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan had jou niet moeten overkomen wat ik eens meemaakte
Stuur maar die DM!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, vraag dat nog maar eens in een DM/PM of zo, als je het echt weten wilt
Ja, ben er net.quote:
heloef, als jullie meet pas om 23.00 begint kan ik er wel bij zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
Kom op vertel ons alles over je wilde avonturen.
Ik ben weggegaan bij m'n ex, ik woonde nog even met 'm samen maar omdat hij een nieuwe chick heeft wilde ik weg. Dus ik woon tijdelijk bij m'n beste vriendin, tot ik bij m'n moeder terecht kan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Apart tijdstip om naar je vriendin te gaan. Maar ik weet waarschijnlijk niet alles
Dan is het allemaal iets logischer. Hoop voor je dat je je nu een beetje prettiger zult voelen, qua woonsituatie dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben weggegaan bij m'n ex, ik woonde nog even met 'm samen maar omdat hij een nieuwe chick heeft wilde ik weg. Dus ik woon tijdelijk bij m'n beste vriendin, tot ik bij m'n moeder terecht kan.
Gewoon de datum invullen dat je kunt, je kan altijd nog afzeggen natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, wat die meet betreft. Ik kan er eventueel de 19e bij zijn. De eerste is me te kort dag en de laatste heb ik wsl al wat anders.
Zijn er "misschien" plekken te verkrijgen?
Ik ben er nu wel uit dat het de Melkweg niet wordt. Dus de data worden misschien nog aangepast. Wordt waarschijnlijk eerst lullen in cafetje en daarna djenzen in een feestcafe/club.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
heloef, als jullie meet pas om 23.00 begint kan ik er wel bij zijn.Kaneel wilde me sowieso misschien opzoeken, als hij vrij heeft. Kunnen we wel samen naar A'dam gaan (mits hij daar zin in heeft).
Lijkt me wel superchill om daar uit te gaan.
Djenzen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel uit dat het de Melkweg niet wordt. Dus de data worden misschien nog aangepast. Wordt waarschijnlijk eerst lullen in cafetje en daarna djenzen in een feestcafe/club.
Thanks. Al is haar huis wel een teringzooi. Handjes jeuken alweer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan is het allemaal iets logischer. Hoop voor je dat je je nu een beetje prettiger zult voelen, qua woonsituatie dan.
Oké. Keep us updated.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel uit dat het de Melkweg niet wordt. Dus de data worden misschien nog aangepast. Wordt waarschijnlijk eerst lullen in cafetje en daarna djenzen in een feestcafe/club.
Zie OP. En in R&P ook.quote:
Ok. Magnetronkoffie 19 Oktober onder voorbehoud.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon de datum invullen dat je kunt, je kan altijd nog afzeggen natuurlijk.Of je zet erbij "onder voorbehoud".
Zou het op zich niet goed zijn om wat om handen te hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks. Al is haar huis wel een teringzooi. Handjes jeuken alweer.
Moet er wel een modje of TS zijn om de OP aan te passen, maar ik zal het voor je onthouden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok. Magnetronkoffie 19 Oktober onder voorbehoud.
That should do it!
Vooral het tijdstip spreekt me aan, dan kan ik nog naar huis die avond
I see, 19 kan ikquote:
Ok, of anders vraag ik het morgen welquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet er wel een modje of TS zijn om de OP aan te passen, maar ik zal het voor je onthouden.
Twee voor 19 dus.quote:
Dat was de term die wij op vakantie bezigden als wij op het punt stonden om naar de tering te gaan.quote:
Komt in orde mah niggahquote:
I don't know, wel meer als ik de op ziequote:
Naar de tering gaan doe ik dus mooi niet. Dat heb ik al vaak genoeg gedaan in m'n levenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was de term die wij op vakantie bezigden als wij op het punt stonden om naar de tering te gaan.
Oh dat kan ik welquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was de term die wij op vakantie bezigden als wij op het punt stonden om naar de tering te gaan.
Een liedje voor jou:quote:
Erbij bedoelde ik ...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
I don't know, wel meer als ik de op zie.
Nu heb je toch wel opgewerkt naar opoe, opoe.quote:
Ow okquote:
Ik heb een oude ziel Heloef.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu heb je toch wel opgewerkt naar opoe, opoe.
Fokker zijn en niet naar meets gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Meeten, dat doen echte FOK!-ers toch niet?
Uiteraard welquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Meeten, dat doen echte FOK!-ers toch niet?
Oh grote god je hebt ook nog een goede muzieksmaak. Ik ga even huilen van geluk.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh grote god je hebt ook nog een goede muzieksmaak. Ik ga even huilen van geluk.
Ik ben geen boot.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fokker zijn en niet naar meets gaan
Nee, pokke end. Kom maar naar Zwolle oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uiteraard wel, jij moet ook komen
.
Net alsof het vanuit hier geen pokke eind isquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen boot.
[..]
Nee, pokke end. Kom maar naar Zwolle oid.
Daarom wil ik het ook in twee gedeeltes hakken. Eerst rustig met een biertje in de hand wat meer iets is voor de oudere die komt. En dan voor de mensen die van dansen houden naar een club/ feestcafe.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar de tering gaan doe ik dus mooi niet. Dat heb ik al vaak genoeg gedaan in m'n leven![]()
gewoon een gezellige avond ben ik helemaal voor
Vanaf hier ook nog, compromis hequote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net alsof het vanuit hier geen pokke eind is.
Feestcafe, doet me denken aan zo'n apres ski ding.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom wil ik het ook in twee gedeeltes hakken. Eerst rustig met een biertje in de hand wat meer iets is voor de oudere die komt. En dan voor de mensen die van dansen houden naar een club/ feestcafe.
Voor ieder wat wils.
Dansen FTW.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom wil ik het ook in twee gedeeltes hakken. Eerst rustig met een biertje in de hand wat meer iets is voor de oudere die komt. En dan voor de mensen die van dansen houden naar een club/ feestcafe.
Voor ieder wat wils.
Ik denk dat ik er dan alleen het 1e gedeelte ben (sowieso Amsterdamquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.
Meer allerlei oude hits in de mix. Dat is wat er vooral gedraaid wordt in het cafe waar we waarschijnlijk naar toe gaan. Geen apres ski dat is gewoon kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Feestcafe, doet me denken aan zo'n apres ski ding.
Maar dat is op de 26e, dan kun je toch niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan alleen het 1e gedeelte ben (sowieso Amsterdam), maar ligt er aan wat de sex meet gaat doen. Ik wil ook graag weer eens wat andere mensen weer ontmoeten
Als je het zo stelt, krijgt het wel een heel andere ladingquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan alleen het 1e gedeelte ben (sowieso Amsterdam), maar ligt er aan wat de sex meet gaat doen. Ik wil ook graag weer eens wat andere mensen weer ontmoeten
De sex meet is in Arnhem.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:18 schreef Rick. het volgende:
Een sex meet in Amsterdam. Leg dan maar eens uit dat je naar een forum ontmoeting gaat
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is op de 26e, dan kun je toch niet?
Trusten DaMookquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef DaMook het volgende:
Voor nu ga ik slapen iig. Count me in as maybe
.
Truste allemaal,
.
Welterusten!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef DaMook het volgende:
Voor nu ga ik slapen iig. Count me in as maybe
.
Truste allemaal,
.
Ook welterusten, dan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
Ik ga ook kijken of ik op deze bedbank kan pitten.
Slaap lekker allemaal.![]()
Geef me die boks.quote:
Boks voor het slapen gaan.quote:
Slaap ze!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
Sweet dreamsquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
Alsnog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer allerlei oude hits in de mix. Dat is wat er vooral gedraaid wordt in het cafe waar we waarschijnlijk naar toe gaan. Geen apres ski dat is gewoon kut.
Ik dacht precies hetzelfde. En ik moest lachen om 'lading'quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, krijgt het wel een heel andere lading
Je ziet ze zelfs waar ik ze niet bedoeld heb, hè?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. En ik moest lachen om 'lading'
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je ziet ze zelfs waar ik ze niet bedoeld heb, hè?
Ja...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar op dit uur worden we allemaal trager
Dat blijkt ja. Vooral als je ook nog met allemaal mensen gaat DM'en.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar op dit uur worden we allemaal trager
Ja...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want je posts gaan een beetje op elkaar lijken
Welterusten alvast!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga zo maar eens m'n bedje opzoeken
Maar dat kan ook gezellig zijn, nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Vooral als je ook nog met allemaal mensen gaat DM'en.
Dat klopt. Maar misschien moet ik zo wel maar eens gaan slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat kan ook gezellig zijn, niet
Dat geldt ook voor mij, hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar misschien moet ik zo wel maar eens gaan slapen.
Ik ben er nog hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij, hoor
Welterusten dan maar alvast, en tot later!
Hier ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is bij mij de normale tijd
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 07-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 466 Vinniiee
02 320 kingtoppie
03 251 Fera
04 169 muhahaha
05 159 JijHebtGeenRokje
06 150 Faxie
07 129 magnetronkoffie
08 115 Murdera
09 105 LovelyLady
09 105 Samzz
11 100 Evie
12 084 tijnbrein
13 083 AldoTheApache
14 078 DevilsWhore
15 059 Mistress_X
16 058 Kaneelstokje
17 054 Braamyo
18 051 Giertje
18 051 TheGirlNextDoor
18 051 Knetterkrankjorum
21 049 Tamashii
22 042 MissExpert
23 041 PeuRac
23 041 Jofunu-kun
25 040 heloef
25 040 DaMook
27 039 Capstan
28 034 JJH
29 028 Royco1
30 026 Flippiee
31 021 Grijsbaard
32 019 gewoonmezelf87
33 018 goldfinger1963
34 012 Koen66
34 012 Watertornado
36 008 Rick.
37 007 sararaats
38 006 Ro-ald
39 004 Seksgod_beta_v1
39 004 Nixx-
41 003 GSbrder
41 003 SherlockHolmes
43 001 4EverBlackEyed
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
tammiequote:
ik sta nu bij de koffiepot te wachten tot hij klaar is. Moet om 8 uur beginnen voor de verandering . Brr koudquote:
Lekker danquote:Op maandag 8 oktober 2012 06:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik sta nu bij de koffiepot te wachten tot hij klaar is. Moet om 8 uur beginnen voor de verandering . Brr koud
16.30 vrijquote:Op maandag 8 oktober 2012 06:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker dan. Enige voordeel dat je nu eerder vrij bent. En koud is het zeker, las al iets van nachtvorst.
Kijk dat zijn betere tijdenquote:Op maandag 8 oktober 2012 06:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
16.30 vrijDaarom wou ik ook dagdiensten als het kon...en brakheid valt me nu ook nog alles mee.
nja tot nu toe heb ik het alleen vandaag.. maar ik hoop dat ik op een gegeven moment 3 dagdiensten 2 avond kan doen oid.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk dat zijn betere tijdenTja tis ff wennen natuurlijk, maar dat ben je ook snel genoeg
. Ik moet ook om 8 uur op werk zijn
![]()
Hey.quote:Op maandag 8 oktober 2012 06:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tammie![]()
zo te zien is het voor jou geen goedemorgen
Euw oké. Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja tot nu toe heb ik het alleen vandaag.. maar ik hoop dat ik op een gegeven moment 3 dagdiensten 2 avond kan doen oid.
Moggequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hey.
Mja ben nog steeds ziiek en moet werken en ben bang voor boze reacties als ik naar huiis ga. Maar iik moet vanmiddag autorijden en dat is echt zo belangrijk.
Als je het niet vol kan houden dan hou je het niet vol.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hey.
Mja ben nog steeds ziiek en moet werken en ben bang voor boze reacties als ik naar huiis ga. Maar iik moet vanmiddag autorijden en dat is echt zo belangrijk.
* Nixx- geeft een kusje op je handen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gloeiende godver de gloeiende@%&@&%* kuthanden, schijt aargh..
koffie laten vallen uit mijn handen grrrmbl
Meh dankje..quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je het niet vol kan houden dan hou je het niet vol.
Je moet jezelf niet nog zieker gaan werken hoor meis
Menu a la carte ?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh dankje..
Ik weet het even niet meer. Verantwoordelijkheid is een bitch.. eerst maar deze mensen verantwoordelijk ontbijt geven.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uitkijken over de ijssel (geloof ik) en dan allemaal mist zien bij de bruggen en tussen de bomen enhet is net een sprookje daar beneden
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemogguh!
was best fris met de honden!
quote:
Goedemorgen kabouterneusjesquote:
whoaquote:
Jaaaaa, dat had ik hier ook. En een stuk heide met laaghangende mist en daar achter de zonsopkomstquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uitkijken over de ijssel (geloof ik) en dan allemaal mist zien bij de bruggen en tussen de bomen enhet is net een sprookje daar beneden
Zeker, gistere avondquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:47 schreef TheClown1 het volgende:
morgen,
nog f1 gekeken of daar niet aan toegekomen?
ja de spanning zakt op dit moment wat in maar op zich nog wel mooie momente.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker, gistere avond
Maar eh, op de laatste 5 rondes na wel eenrace
Jawel, maar het is wel apart dat juist Suzuka nu zo matig was.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:50 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja de spanning zakt op dit moment wat in maar op zich nog wel mooie momente.
quote:
Mogge Feraquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:57 schreef Fera het volgende:
Good morning. Ik heb niet heel lekker geslapen.
te gek als je kunt zeggen dat je juist die camera hebt....quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:57 schreef Cryothic het volgende:
http://www.digifotopro.nl/content/usain-bolts-nikon-d4-op-ebay
Nieuw bed, altijd wennen.quote:
Dacht ik al jaquote:
Tja, ik vind het jammer dat Alonso eruit vloog... zoals het de laatste races gaat is het wel duidelijk dat na Korea Vettel aan de leiding zal gaan. Terwijl het mij spannender leek als ie elke race gewoon 5 of 6 punten dichterbij kwam, en we weer een spannende finale krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:58 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
te gek als je kunt zeggen dat je juist die camera hebt....
ja was wel verrassend dat suzuka zo was dit jaar. had het ook anders voorgesteld. het is een apart seizoen als je het mij vraagt. ben wel blij dat kimi het prima doet...
Goeiemorgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:57 schreef Fera het volgende:
Good morning. Ik heb niet heel lekker geslapen.
Opeens onverwacht harde metal in je slaap-playlist?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht ik al ja
Ik kon gisteravond niet goed in slaap komen, denk zet muziekje op. Schrik ik me de pleuris om 2 uur 's nachts
Ja eigenlijk wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik vind het jammer dat Alonso eruit vloog... zoals het de laatste races gaat is het wel duidelijk dat na Korea Vettel aan de leiding zal gaan. Terwijl het mij spannender leek als ie elke race gewoon 5 of 6 punten dichterbij kwam, en we weer een spannende finale krijgen.
[..]
Goeiemorgen
[..]
Opeens onverwacht harde metal in je slaap-playlist?![]()
Oppassen dat je niet misselijk wordt als je de keuken in komt met al die draaiende apparaten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wasje draait, wasje vouwen, vaatwasser draait met schoonmaakzooi...
Van je muziek?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht ik al ja
Ik kon gisteravond niet goed in slaap komen, denk zet muziekje op. Schrik ik me de pleuris om 2 uur 's nachts
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Oppassen dat je niet misselijk wordt als je de keuken in komt met al die draaiende apparaten.
Van m'n muziek jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Van je muziek?Ik zet altijd n cd met zee- en dolfijnengeluidjes op als ik echt niet kan slapen.
Wel humor als er dan ook gewoon opeens zo'n cruise-schip of olie-tanker voorbij komt toeteren met zo'n enorme scheepshoorn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Van je muziek?Ik zet altijd n cd met zee- en dolfijnengeluidjes op als ik echt niet kan slapen.
Dat is meer een wakker-wordt cdquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wel humor als er dan ook gewoon opeens zo'n cruise-schip of olie-tanker voorbij komt toeteren met zo'n enorme scheepshoorn...![]()
ja, ik hou op met die flauwe opmerkingen...![]()
Je weet wel dat t werkt... dromend van een beetje rond-dobberen tussen de dolfijnen op je luchtbedje.. en dan opeens TOET!!!...quote:
Je kijkt te veel Spongebob jongenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je weet wel dat t werkt... dromend van een beetje rond-dobberen tussen de dolfijnen op je luchtbedje.. en dan opeens TOET!!!...
Ik ben like... 11 jaar jongerquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeg, jij weet kennelijk dat Spongebob zo'n wekker heeft... dus eh...
alsof jij 19 bent...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wel humor als er dan ook gewoon opeens zo'n cruise-schip of olie-tanker voorbij komt toeteren met zo'n enorme scheepshoorn...![]()
ja, ik hou op met die flauwe opmerkingen...![]()
20quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alsof jij 19 bent...![]()
Daarbij, ik vang alleen maar wat op omdat het aanstaat voor de kinderen...
Ja, maar je schijnt te moeten stoppen op je hoogtepunt, dus...quote:
ik ben geen 31 hoorquote:
Meestal betekent het hoogtepunt wel het einde, ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar je schijnt te moeten stoppen op je hoogtepunt, dus...
[..]
ik ben geen 31 hoor
Ow, daar ben ik altijd voor inquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal betekent het hoogtepunt wel het einde, ja.Alleen nog wat geknuffel achteraf.
Dreft in wasmachine is grappig..... schuimend monster staat er dan in de keuken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wasje draait, wasje vouwen, vaatwasser draait met schoonmaakzooi...
Willen is het probleem nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil er koffie voor me halen?
wilde zelf net opstaan voor koffie....melk en suiker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie wil er koffie voor me halen?
Eventueel samen douchenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal betekent het hoogtepunt wel het einde, ja.Alleen nog wat geknuffel achteraf.
inderdaad een eentonige acteur. niet bijzonderquote:
quote:
I can imagine.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Best zin in eigenlijk, gewoon samen met een dame douchen![]()
Ow, ja, hoe moet ik dat nou weten?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, ja, hoe moet ik dat nou weten?
Ik dacht die Joseph Gordon Levitt momenteel de hunk was
Die staat nog bij de bakkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is DaMook
Waar blijft die taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |