Inderdaad, die kentekenplaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die scheve bekkies van Alfa ook echt een nadeel. Weg is de symmetrie.
Ik moet je gelijk geven hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom de auto's. Ik houd van symmetrie
.
Moet je hier komen slapen, dan piep je wel andersquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik een all season dekbed. Echter is die te warm.
daar hoort zo'n mini Italiaans plaatje op, niet zo ene grote Hollandsequote:
Laat je em wegquote:
Je slaapt in een vriezer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen, dan piep je wel anders
Picsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Sammie, ik heb net een mooie auto voor je gevonden te koopmaar 9k.
Dan zie je die gave koplampen, mooie grill en dan denk je, wtf is dat met die nummerplaat?quote:
Mooie vergelijkingquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zie je die gave koplampen, mooie grill en dan denk je, wtf is dat met die nummerplaat?
Het is als naar een mongooltje kijken, ogen mooi, neus op de plaats, scheve bek.
Kan je heel lang mee rijden hier in NL, ik had em ook op mijn 156, een keer een waarschuwing gehad, kon gelukkig mijn normale plaat erop plakken waar de agent bij wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar hoort zo'n mini Italiaans plaatje op, niet zo ene grote Hollandse
Jij slaapt in een vrieskistquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je hier komen slapen, dan piep je wel anders
Niks voor mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Oud pand, het is binnen net zo koud als buiten
Ik heb geen 9kquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Sammie, ik heb net een mooie auto voor je gevonden te koopmaar 9k.
Welterusten dan!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Ik duik ook in mijn bedje, morgen half uur eerder op de zaak zijn
quote:
Ik houd van koude slaapkamersquote:
928 5.0 V8 met S4 spoilerquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zie je die gave koplampen, mooie grill en dan denk je, wtf is dat met die nummerplaat?
Het is als naar een mongooltje kijken, ogen mooi, neus op de plaats, scheve bek.
Ik doe er ook nooit de verwarming aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van koude slaapkamers. Slaapt lekker. Ik ga m'n ramen openzetten.
ik het liefst ook niet, mja, woon met iemand die dat dan weer wel wilquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe er ook nooit de verwarming aan.
Omdat, een van de meest onder gewaardeerde auto's uit de jaren 80quote:
Stimmt.quote:
American sportscar dealer, heeft alleen op het moment 2 andere dingen staan, gebeurd soms. Hij werkt nauw samen met een dealer in Zweden en ze wisselen nog wel eens wat uit voor de verkoop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik vind het niks
Link faalt trouwens, "American" en dan vervolgens een Porsche op de foto
It's a classic. En goede staatquote:
leesze en truste voor straxquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga nog even lezen en dan m'n ogen dicht doen.
Het gaat dan toch zeker wel om en om, niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik het liefst ook niet, mja, woon met iemand die dat dan weer wel wil
Ik vond het al weinig. Vermoeden bevestigd dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat, een van de meest onder gewaardeerde auto's uit de jaren 80
Veel leesplezier, welterusten!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Trustequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het wel hoor, maar t staat wel een beetje kromquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stimmt.
[..]
American sportscar dealer, heeft alleen op het moment 2 andere dingen staan, gebeurd soms. Hij werkt nauw samen met een dealer in Zweden en ze wisselen nog wel eens wat uit voor de verkoop.
[..]
It's a classic. En goede staat
Je kan er nog prima dikke nieuwe Porsche's mee bijhouden, ook andere sport auto's zijn geen probleem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het al weinig. Vermoeden bevestigd dus.
Klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, maar t staat wel een beetje krom
Schop haar en zeg dat jij een keer de verwarming uit wilt hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik het liefst ook niet, mja, woon met iemand die dat dan weer wel wil
Mijn slaapkamer wordt automagisch verwarmt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schop haar en zeg dat jij een keer de verwarming uit wilt hebben.
Slaapkamers verwarmen is zo'n onzin, tenzij studentenflatje of zo.
ik draai hem vaak dicht als ik ga slapen, zij slaapt dan toch alquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schop haar en zeg dat jij een keer de verwarming uit wilt hebben.
Slaapkamers verwarmen is zo'n onzin, tenzij studentenflatje of zo.
Het is 300 graden in m'n bed, geen verwarming nodigquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer wordt automagisch verwarmt.
jij bent gewoon een heet typjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is 300 graden in m'n bed, geen verwarming nodig.
Uurtje voor ik mijn nest in ga de kachel aan doen, en dan zodra ik erin stap uit doen. Zo deed ik dat. Maar nu kan dat niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik draai hem vaak dicht als ik ga slapen, zij slaapt dan toch al
En jij bent de warmtebron ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de koudste kamer van het huis, met een constante van 282 K in de winter. In de zomer zo'n 303 K.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen in een bed dat al warm is als ik erin stapquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:
En dan toch nog vrijgezel, hoe kan het, hoe kan hetquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb de dekens maar even opgeslagen zodat het wat afkoelt.
Trustequote:
Een te warm persoon naast je in bed is ook niet fijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan toch nog vrijgezel, hoe kan het, hoe kan het.
Welterusten dan! Ik vind het twee uur verder al vervelend genoegquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 4 uur op moeten, je zal het maar moeten..
Je zult maar verantwoordelijkheid nemen voor tientallen levens door op tijd te gaan slapenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 4 uur opdtaan, je zal het maar moeten..
Ach, gewoon wegdraaien zodra ze slaaptquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een te warm persoon naast je in bed is ook niet fijn
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, gewoon wegdraaien zodra ze slaapt.
Plaatje doet ut niequote:
dat is bij mij de normale tijdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om 4 uur opstaan, je zal het maar moeten..
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Best weird om definitief weg te gaan. Maar ik ben wel blij.
Je gaat nu naar je vriendin?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
lijkt me ook welquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat er best mensen zijn die je gezelschap willen houden, zonder de D dan.quote:
maten, gewichten en minimaal 5 foto's opsuren graag, je applicatie zal binnen 2 weken in behandeling worden genomen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maten, gewichten en minimaal 5 foto's opsuren graag, je applicatie zal binnen 2 weken in behandeling worden genomen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat er best mensen zijn die je gezelschap willen houden, zonder de D dan.
Iemand die dr nog 5 minuten wakker houdquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je toch gaat slapen, wat voor gezelschap heb je dan nog nodig?
Om mee te spoonen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je toch gaat slapen, wat voor gezelschap heb je dan nog nodig?
Hoiquote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maten, gewichten en minimaal 5 foto's opsuren graag, je applicatie zal binnen 2 weken in behandeling worden genomen.
Dat is me wel wat veel moeite hoorquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iemand die dr nog 5 minuten wakker houd, of een half uur, of de hele nacht
.
Ja, vooruit. Ik slaap alweer een tijd alleen. Je bent het zo ontwendquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja, vooruit. Ik slaap alweer een tijd alleen. Je bent het zo ontwend
Nee, mn vriend wou niet langskomen ondanks dat we gisteren ook geen seks hebben gehad. Of Elkaar uberhaupt gezien hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
En geen mogelijkheden ertoe?
Open deur, ik weet 't
Foto dm'en staat ook vrij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is me wel wat veel moeite hoor. Een DM is ook goed
, dan reageer ik wel
.
Hoe lang duurt die relatie al dat 'ie daar geen zin voor kan maken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, mn vriend wou niet langskomen ondanks dat we gisteren ook geen seks hebben gehad. Of Elkaar uberhaupt gezien hebben.
Iets meer dan een maand, snoezig hequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die relatie al dat 'ie daar geen zin voor kan maken?
Welja, als je er morgen toch van verzekerd bent dat je elkaar ziet, zou ik ook wel kunnen wachtenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets meer dan een maand, snoezig he
Nee ik moest gisteren werken en had vandaag wedstrijd, en hij moet morgen project presenteren op school. Ik zie hem morgen wel op school dus het komt wel goed
Dat is op school he. Geen seks.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Welja, als je er morgen toch van verzekerd bent dat je elkaar ziet, zou ik ook wel kunnen wachten
Kan daar ook hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is op school he. Geen seks.
Heb je daar ook geen dag geduld meer voor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is op school he. Geen seks.
Klopt, wil hij niet.quote:
Ik heb geen geduld voor school nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb je daar ook geen dag geduld meer voor?
Je snapte me wel. Maar ik begrijp dat je daar óók geen geduld voor hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld voor school nee.
Owjee, het begin van het eindequote:
quote:
Ach man ik glij hier bijna van mijn stoel af, zovee lgeduld heb ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je snapte me wel. Maar ik begrijp dat je daar óók geen geduld voor hebt
Ben ik niet zo van. Hoewel we het laatst wel op het aanrecht bezig waren geweest terwijl de achterburen recht de keuken in konden kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjee, het begin van het einde, spannende plekken zijn leuk, school is er zo een
.
Niet... Dat is het leukste wat er isquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben ik niet zo van. Hoewel we het laatst wel op het aanrecht bezig waren geweest terwijl de achterburen recht de keuken in konden kijken.Maar dat ging niet zo lekker, dus zijn we maar naar de bank verplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |