SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOMENDE ZONDAG, WEES ERBIJ
Vergeet Studio Voetbal straks niet, lachen gieren brullen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Porto - Sporting of Milan - Inter, zeg het maar jongens.
Marseille - PSGquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OM - PSGquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is helaas fout geantwoord
dat is Scholes. Nu is hij wat ouder, maar in zijn topjaren was hij beter dan Xavi of Iniesta in hun topjaren.
gr gr x je boy TBakkert
Studie voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Studio Voetbal straks niet, lachen gieren brullen.
4 wedstrijden tegelijk, OM - PSG, Porto-Sporting, Milan-Inter & Napoli - Udinesequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
doet dat er ook maar iets toe? neequote:
Oh ja, oeps.quote:
Idd, serieus word je toch niet genomen.quote:
Bedankt Syntix Van Gaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Syntix het volgende:
MOTM overigens: Xabi AlonsoMaar dat zei ik al op voorhand.
Met je boner in je broek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Syntix het volgende:
MOTM overigens: Xabi AlonsoMaar dat zei ik al op voorhand.
Sport 1 Extra 1.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
your welcome, als jullie even een link naar OM - PSG geven analyseer ik die ook ff...
Even happen allemaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef dieselnoi het volgende:
Als Ajax die 20-30min zoals ze die tegen Real Madrid speelde, dan zouden ze makkelijk Barcelona op moeten rollen. Ik ben echt niet onder de indruk van deze twee clubs. CL zal wel weer tussen Bayern Munchen en Chelsea gaan
ik heb in ieder geval genoeg beeldmateriaal mogen zien om te oordelen, vind ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet zo oud volgens mij, je hebt Scholes in zijn topjaren nooit zien voetballen.
Als Ajax gewoon even zijn best zou doen dan winnen ze met 2 vingers in hun neus gewoon de clquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef dieselnoi het volgende:
Als Ajax die 20-30min zoals ze die tegen Real Madrid speelde, dan zouden ze makkelijk Barcelona op moeten rollen. Ik ben echt niet onder de indruk van deze twee clubs. CL zal wel weer tussen Bayern Munchen en Chelsea gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Alsnog. Zidane > de restquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval genoeg beeldmateriaal mogen zien om te oordelen, vind ik
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hahaha, oké.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hou me wat dat betreft nog aardig koest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oordelen over een speler die je niet bewust meegemaakt hebt kan niet.
is onzin dit. Ik heb hem vanaf 2005 bewust meegemaakt en vond hem toen ook boven alles en iedereen uitsteken. Ben daarna naar beeldmateriaal gaan zoeken en die man was(is nog steeds een beetje) fenomenaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Barça en Real stellen inderdaad niets voor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Waren ze dan niet heer en meester? En hadden ze niet de gelijkmaker moeten scoren?
Bek houwe
Ik kan beeldmateriaal vinden die Ivan Bandalovski (om maar iemand te noemen) de beste verdediger ooit maken, dus dat zegt echt helemaal niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is onzin dit. Ik heb hem vanaf 2005 bewust meegemaakt en vond hem toen ook boven alles en iedereen uitsteken. Ben daarna naar beeldmateriaal gaan zoeken en die man was(is nog steeds een beetje) fenomenaal
Ook van Manolev?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan beeldmateriaal vinden die Ivan Bandalovski (om maar iemand te noemen) de beste verdediger ooit maken, dus dat zegt echt helemaal niks
Zelfs Chun-Soo Lee kan ik de beste aanvaller ooit makenquote:
Jij zat op je 8e elke week Premier League te kijken ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is onzin dit. Ik heb hem vanaf 2005 bewust meegemaakt en vond hem toen ook boven alles en iedereen uitsteken. Ben daarna naar beeldmateriaal gaan zoeken en die man was(is nog steeds een beetje) fenomenaal
Probeer dat maar aan Tong uit te leggen... maar ik ben het geheel met je eens. Zonder het tijdsbeeld kan je nooit weten hoe hij in die tijd werd gezien en wat hij precies teweeg bracht.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon volledige wedstrijden. zijn debuut, (bijna alle) wedstrijden uit de CL, toppers in de Premier League. En ook op het allerhoogste niveau was hij gewoon fantastischquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik kan beeldmateriaal vinden die Ivan Bandalovski (om maar iemand te noemen) de beste verdediger ooit maken, dus dat zegt echt helemaal niks
ja, ik ben al van kinds af aan fan van United, maar kon alleen wel eens CL-wedstrijden bekijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij zat op je 8e elke week Premier League te kijken ja?
Ben je echt 15?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik ben al van kinds af aan fan van United, maar kon alleen wel eens CL-wedstrijden bekijken.
Toen gewoon ook Premier League gaan kijken...
Ah, zie het nu pas. Dan is het ook logisch om irrationeel fan van iemand te zijn.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |