nee, kijk maar naar mijn UI, DAT is de allerbeste maestroquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik kwam toen ik las dat Messi er twee heeft gemaakt. Ik kom nog steeds een beetjeWat een fenomenale speler, ongekend. In het verleden, de tegenwoordige tijd en de toekomst zal er nooit meer iemand op deze aardbol komen met de skills van Messi. Het gras mag blij zijn dat hij eroverheen loopt. De bal moet zich gezegend voelen. Wat een held. Wat een figuur. Wat een magistrale held van ongekende klasse.
Yuri Rose?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, kijk maar naar mijn UI, DAT is de allerbeste maestro
Op z'n hakken getrapt, volgens engelse commentator 'tikke takke'quote:
bijnaquote:
Je moet je kruit pas tijdens de uitzending verschieten Jack, nog een uurtje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik kwam toen ik las dat Messi er twee heeft gemaakt. Ik kom nog steeds een beetjeWat een fenomenale speler, ongekend. In het verleden, de tegenwoordige tijd en de toekomst zal er nooit meer iemand op deze aardbol komen met de skills van Messi. Het gras mag blij zijn dat hij eroverheen loopt. De bal moet zich gezegend voelen. Wat een held. Wat een figuur. Wat een magistrale held van ongekende klasse.
Daley Blindquote:
En dat haal je allemaal uit het lezen van een scorebord/teletekstquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Gelukkig gaat het niet elke week meer over het bestuur van Ajaxquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je kruit pas tijdens de uitzending verschieten Jack, nog een uurtje.
nope. Ronaldo > messi op dit moment. En overall Zidane > iedereen die ooit voetbal speelt of heeft gespeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
nope. Ronaldo > messi op dit moment. En overall Zidane > iedereen die ooit voetbal speelt of heeft gespeeld.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Beste VM van de wereld op dit moment.
Die zitten op heel veel plekken in de wereld hoor, Hans Anders ook trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Malaga.
Alleen kan 'ie totaal niet verdedigen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
daar heb je het al, verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
alleen gesnovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Dos37 het volgende:
Kieft heeft volgens mij geen woord gezegd in de tweede helft.
Positief voor de Sport1-kijkersquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Dos37 het volgende:
alleen een beetje snotteren en snuivenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Dos37 het volgende:
CM of CAM is uiteraard Iniesta of Xavi.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar heb je het al, verdedigende middenvelder.
Maar een echte CM of CAM, dat is Scholes
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
atletico madridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Malaga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Slavenhandel wordt dusdanig afgekeurd dat nationalistisch zijn per wet is verboden in Nederland.quote:
dat is helaas fout geantwoordquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
CM of CAM is uiteraard Iniesta of Xavi.
Ac Interquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
Porto - Sporting of Milan - Inter, zeg het maar jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |