Oeh, dan krijg je er ook nog eentje van mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kusje aan jullie beide terug![]()
Ja, diequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was gewoon een random opmerking van me, die maak ik soms![]()
van gister? jawohl![]()
nu ff e.e.a aan t binnenhalen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg je er ook nog eentje van mij.![]()
De tentoonstelling?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
@ Tamashi, het was heel druk. Ik had 150 visitekaartjes meegenomen, die zijn allemaal op
.
waar zijn mijn manieren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
@ Tamashi, het was heel druk. Ik had 150 visitekaartjes meegenomen, die zijn allemaal op
.
Ik ga het proberen om te onthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
JJH: Bijna dezelfde naam, bij ons staat er geen tours achter, op onze nieuwe logo staat volgensmij wel touringcars, maar dat is allemaal groen..
Hoi Faxiequote:
Fijn joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
.
Oke, maar dus wel een geslaagd dagje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Faxie.
Ja, idd. De foto's van mijn stand krijg ik nog.
Ben je nu thuis of bij je vriendin?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Zo, maar weer even achter de laptop gedoken.
Het is correct.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Mistress_X het volgende:
kan iemand de TT aanpassen??![]()
Moming moet dus Morning zijn
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je nu thuis of bij je vriendin?
Fera.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Ow oke, sterktequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.
Heuh JJHquote:
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.quote:
Hey Feraquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |