Oeh, dan krijg je er ook nog eentje van mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kusje aan jullie beide terug![]()
Ja, diequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was gewoon een random opmerking van me, die maak ik soms![]()
van gister? jawohl![]()
nu ff e.e.a aan t binnenhalen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg je er ook nog eentje van mij.![]()
De tentoonstelling?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
@ Tamashi, het was heel druk. Ik had 150 visitekaartjes meegenomen, die zijn allemaal op
.
waar zijn mijn manieren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
@ Tamashi, het was heel druk. Ik had 150 visitekaartjes meegenomen, die zijn allemaal op
.
Ik ga het proberen om te onthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
JJH: Bijna dezelfde naam, bij ons staat er geen tours achter, op onze nieuwe logo staat volgensmij wel touringcars, maar dat is allemaal groen..
Hoi Faxiequote:
Fijn joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
.
Oke, maar dus wel een geslaagd dagje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Faxie.
Ja, idd. De foto's van mijn stand krijg ik nog.
Ben je nu thuis of bij je vriendin?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Zo, maar weer even achter de laptop gedoken.
Het is correct.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Mistress_X het volgende:
kan iemand de TT aanpassen??![]()
Moming moet dus Morning zijn
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je nu thuis of bij je vriendin?
Fera.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Ow oke, sterktequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.
Heuh JJHquote:
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.quote:
Hey Feraquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
quote:
Moe. Op tijd pitten straks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heuh JJHHoe gaat 't?
[..]
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.
Tofquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fijn joh.Echt mooi.
Ik was vorige week nog goed geslaagd bij de rommelmarkt voor het asiel.Elke week gaan we.
Oow dan valt het mee gelukkigquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.
Klinkt alsof je een goede massage nodig hebtquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me maar eens uitkleden en in bed liggen, m'n lichaam doet pijn.
Ik heb een matrasbeschermer bij de Action gekocht, zo zacht![]()
.
there comes the monkey out of the sleeve :$quote:
Sounds like carrying water to the oceanquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
there comes the monkey out of the sleeve :$
Mistressquote:
Haai Vin.quote:
Goed plan.quote:
I always get my sin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
there comes the monkey out of the sleeve :$
Ik ben heul geen haaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
MistressMet jou ook alles goed?
[..]
Haai Vin.
[..]
Goed plan.
make that the cat wisequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sounds like carrying water to the ocean
Ja, super geslaagd. Bijna iedereen die ik had uitgenodigd is ook komen kijken, behalve m'n ouders en zusjes. En ik heb denk ik wel een stuk of acht opdrachtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, maar dus wel een geslaagd dagje?![]()
Nog nieuwe opdrachtjes gekregen?
haha die is leuk ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I always get my sin.
Dat boekje. Geweldig.
Ik moet dat boekje hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I always get my sin.
Dat boekje. Geweldig.
Mooi meegenomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Wij hebben 100 euro opgehaald voor het asiel en de open dag zelf heeft 1000 opgebracht.
En dat terwijl ik er zelf een hekel aan heb, ik twijfelde er nog over.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I always get my sin.
Dat boekje. Geweldig.
Ja, al bijna twee uur.quote:
Zo je gaat het nog druk krijgen danquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super geslaagd. Bijna iedereen die ik had uitgenodigd is ook komen kijken, behalve m'n ouders en zusjes. En ik heb denk ik wel een stuk of acht opdrachten. Eerst de mails maar eens afwachten.
Hoezo kippenvel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
make that the cat wise
ok en nu is het wel weer genoeg.. ik kreeg kippenvel
Fijn dat ze er aan komt. Ik hoop dat je dan lekkerder slaapt de komende tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |