Oeh, dan krijg je er ook nog eentje van mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kusje aan jullie beide terug![]()
Ja, diequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was gewoon een random opmerking van me, die maak ik soms![]()
van gister? jawohl![]()
nu ff e.e.a aan t binnenhalen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg je er ook nog eentje van mij.![]()
De tentoonstelling?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
@ Tamashi, het was heel druk. Ik had 150 visitekaartjes meegenomen, die zijn allemaal op
.
waar zijn mijn manieren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
@ Tamashi, het was heel druk. Ik had 150 visitekaartjes meegenomen, die zijn allemaal op
.
Ik ga het proberen om te onthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
JJH: Bijna dezelfde naam, bij ons staat er geen tours achter, op onze nieuwe logo staat volgensmij wel touringcars, maar dat is allemaal groen..
Hoi Faxiequote:
Fijn joh.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
.
Oke, maar dus wel een geslaagd dagje?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Faxie.
Ja, idd. De foto's van mijn stand krijg ik nog.
Ben je nu thuis of bij je vriendin?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Zo, maar weer even achter de laptop gedoken.
Het is correct.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Mistress_X het volgende:
kan iemand de TT aanpassen??![]()
Moming moet dus Morning zijn
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je nu thuis of bij je vriendin?
Fera.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Ow oke, sterktequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.
Heuh JJHquote:
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.quote:
Hey Feraquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
quote:
Moe. Op tijd pitten straks.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heuh JJHHoe gaat 't?
[..]
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.
Tofquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fijn joh.Echt mooi.
Ik was vorige week nog goed geslaagd bij de rommelmarkt voor het asiel.Elke week gaan we.
Oow dan valt het mee gelukkigquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
Komt wel goed hoor, de spullen staan klaar en ex is weg.
Klinkt alsof je een goede massage nodig hebtquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me maar eens uitkleden en in bed liggen, m'n lichaam doet pijn.
Ik heb een matrasbeschermer bij de Action gekocht, zo zacht![]()
.
there comes the monkey out of the sleeve :$quote:
Sounds like carrying water to the oceanquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
there comes the monkey out of the sleeve :$
Mistressquote:
Haai Vin.quote:
Goed plan.quote:
I always get my sin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
there comes the monkey out of the sleeve :$
Ik ben heul geen haaiquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
MistressMet jou ook alles goed?
[..]
Haai Vin.
[..]
Goed plan.
make that the cat wisequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sounds like carrying water to the ocean
Ja, super geslaagd. Bijna iedereen die ik had uitgenodigd is ook komen kijken, behalve m'n ouders en zusjes. En ik heb denk ik wel een stuk of acht opdrachtenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke, maar dus wel een geslaagd dagje?![]()
Nog nieuwe opdrachtjes gekregen?
haha die is leuk ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I always get my sin.
Dat boekje. Geweldig.
Ik moet dat boekje hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I always get my sin.
Dat boekje. Geweldig.
Mooi meegenomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof.
Wij hebben 100 euro opgehaald voor het asiel en de open dag zelf heeft 1000 opgebracht.
En dat terwijl ik er zelf een hekel aan heb, ik twijfelde er nog over.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I always get my sin.
Dat boekje. Geweldig.
Ja, al bijna twee uur.quote:
Zo je gaat het nog druk krijgen danquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, super geslaagd. Bijna iedereen die ik had uitgenodigd is ook komen kijken, behalve m'n ouders en zusjes. En ik heb denk ik wel een stuk of acht opdrachten. Eerst de mails maar eens afwachten.
Hoezo kippenvel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
make that the cat wise
ok en nu is het wel weer genoeg.. ik kreeg kippenvel
Fijn dat ze er aan komt. Ik hoop dat je dan lekkerder slaapt de komende tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Thuis. Ze komt over een uurtje of twee.
Lekker liggen helpt al enormquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een goede massage nodig hebt [ afbeelding ]
Moet ook gebeurenquote:
Sorry was even filmpje kijkenquote:
Komt wel goed hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat ze er aan komt. Ik hoop dat je dan lekkerder slaapt de komende tijd.
Wie is er weg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat ze er aan komt. Ik hoop dat je dan lekkerder slaapt de komende tijd.
Hij is echt tof!quote:
Geen sorry nodig hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren
Wel goed hoorAlleen niet kunnen slagen voor overhemden
[..]
Sorry was even filmpje kijken
Hoe doen jullie dat danquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi meegenomen.Vrijwilligers. BAM.
![]()
Hihhiih.
Hier word bijna elke vrijdag 1500 euro oid opgehaald...![]()
Ik ga weg, bij een vriendin logeren.quote:
ik moet gewoon altijd een beetje binnensmonds kotsen door dat soort dingen/zinnen.. niet dat ik nooit fouten maak, maar ik vind het echt heel viesquote:
Je kunt ook lekker naast Faxie liggen.quote:
Ik ook. Als een roos.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor.Ik heb vannacht ook goed geslapen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is echt tof!
'Thank your cock for the lovely dinner!'
'I wanna thank you from the bottom of my heart. Also from my wifes bottom.'
'How do you do and how do you do your wife?'
Zijn toch wel de geniaalsten!
Gelukkigquote:
Ah okequote:
I know.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker naast Faxie liggen.
[..]
Ik ook. Als een roos.
Naast m'n hond ook. Al mag die niet in bedquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker naast Faxie liggen.
[..]
Ik ook. Als een roos.
Faxie vergelijken met een hond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naast m'n hond ook. Al mag die niet in bed.
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef JJH het volgende:
Sterker nog, ik ga afsluiten en in bed liggen.
Fijne avond verder, popjes.![]()
quote:
Haha op die manier.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moet gewoon altijd een beetje binnensmonds kotsen door dat soort dingen/zinnen.. niet dat ik nooit fouten maak, maar ik vind het echt heel vies
Dit stond al gepland ... Duurt al langer dan ik had gehoopt.quote:
Ben je een professioneel masseur danquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je op de meet wel even masseren hoor, als het mag
ja goed heur.. lekker chillen en dansen op m'n bed, met jou?quote:
Oja, volgens mij had ik al zoiets gelezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit stond al gepland ... Duurt al langer dan ik had gehoopt.
Ik ben ook trouw en aaibaar hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie vergelijken met een hond.
Ook goed heurquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja goed heur.. lekker chillen en dansen op m'n bed, met jou?
Wil je er voor betalen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je een professioneel masseur dan?
wasdatnou.. geen wijn?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goed heurIk zit met ijsthee achter de pc
Nee, dat hoeft ook niet persequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je er voor betalen dan?
Maar nee, ik verdien er niet mijn geld mee
Ik doe niks, ik koop alleen maar. Samen met veel andere mensen blijkbaar. Ze krijgen gratis spullen en hebben een grote ruimte en buiten kraampjes, elke vrijdag. En ik geef ook wel eens spullen.quote:
Dan laat je dat doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen puf om op te staan en m'n kleren uit te doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet perse. Maar ik laat m'n spieren liever kneden door iemand die er verstand van heeft
.
Maar je mag me wel even aanraken, hoor.
Jullie asiel? Cool. Die mogelijkheid hebben wij niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik doe niks, ik koop alleen maar. Samen met veel andere mensen blijkbaar. Ze krijgen gratis spullen en hebben een grote ruimte en buiten kraampjes, elke vrijdag. En ik geef ook wel eens spullen.
Daarom snel aan de vriend gaan jijquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
In Putte schijnen leuke exemplaren te wonenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daarom snel aan de vriend gaan jij
Nee, het lijkt me ook heel moeilijk, dus vind het mega tof dat het hier zo gebeurd. Afgelopen vrijdag heb ik mega mooie kandelaars gekocht en allemaal kleine design dingetjes enzo. Ze hebben van alles en omdat het naar de dieren gaat verantwoord ik het voor mezelf als goede koopquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie asiel? Cool. Die mogelijkheid hebben wij niet.
Wel zijn alle honden geadopteerd en 8 katten en 2 konijnen.
ik ben er voor jequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Daar heb ik wel eens van gehoord ja. Dat is die kerel in die toffe auto toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
In Putte schijnen leuke exemplaren te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |