quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
Nou, nog een goaltje van Messi graag en dan mag er wel afgefloten worden.
Modric is de Cruijff van de Balkan en in Madrid vinden ze Cruijff maar niets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Waarom speelt Modric zo weinig ? Geen goede keuze gemaakt lijkt me, wel voor zijn bankrekening
Nou, nog een goaltje van Ronaldo graag en dan mag er wel afgefloten worden.
Nou, nog een goaltje van Messi Ronaldo graag en dan mag er wel afgefloten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Mandéra het volgende:
1 helft nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niets verbazen als hij gebroken isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Loopt die gast met gebroken sleutelbeen rond ofzo? Of minstens gekneusd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Mandéra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef sjeppert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |