abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:19:49 #176
340341 Blester
Membre très utile
pi_117807538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef ursel het volgende:

[..]

Dan klik je op de naam van die site en zie je alleen rapprt van die site :s)
Je snapt het volgens mij niet helemaal, in ieder geval op dit moment te druk met een nieuwe website om hier nog enkele pagina's over te praten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_117807605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:19 schreef Blester het volgende:

[..]

Je snapt het volgens mij niet helemaal, in ieder geval op dit moment te druk met een nieuwe website om hier nog enkele pagina's over te praten.
:')

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef ursel het volgende:

[..]

Dan klik je op de naam van die site en zie je alleen rapprt van die site :s)
Idd.
pi_117807617
Inderdaad WebBeestje misschien kan je beter adverteerders gaan zoeken dan met zulke aantallen. Een goeie adsense site met 4000 bezoekers per dag moet toch behoorlijk wat kunnen opleveren, maar forums zijn gewoon klote.

Misschien zoals Fok, sommige woorden automatisch links maken... aff. links welteverstaan :D
Facts don't care about your feelings
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:23:39 #179
340341 Blester
Membre très utile
pi_117807656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer " :') " aan.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:23:40 #180
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_117807657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef JDx het volgende:

[..]

[..]

Idd.
Dat dus, en anders:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef ursel het volgende:
Ik zie geen verschil als ik tussen kanalen en sites kijk. Beetje onzinnig om dan dubbel te registreren. Leg anders eens uit wat je extra kunt als je een website apart in een kanaal stopt, of als je een site accepteerd?
Heb zelf maar 6 sites draaien erop ofzo, dus nog niet relevant, maar tot dusver zijn ze bij mij gewoon identiek.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:24:41 #181
340341 Blester
Membre très utile
pi_117807695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat dus, en anders:

[..]

Snap jij niet wat de kanalen doen? Wat je eraan hebt? Met 6 websites zul je deze niet nodig hebben nee...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:25:26 #182
63192 ursel
pi_117807718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Blester het volgende:

[..]

Snap jij niet wat de kanalen doen? Wat je eraan hebt? Met 6 websites zul je deze niet nodig hebben nee...
En zolang niemand het nut ervan uitlegt zal ik het niet snappen nee. :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:29:03 #183
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_117807842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik gebruik verschillende kanalen binnen websites. Welke ads werken het beste.. Of doe ik het dan omslachtig?
pi_117807848
Sjonge jonge Blester, je doet alsof je alles beter weet, maar je legt niets uit, zegt niet welke sites je hebt, zegt niet welke sites je wil verkopen, reageert niet op de meeste DM's. Wat wil je hier nou bereiken in dit topic?

Enige wat je doet is kritiek leveren, zonder tips te geven. Kunnen we hem niet votebannen? Kan dat sowieso niet op Fok? Mensen muten ofzo? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Ik gebruik verschillende kanalen binnen websites. Welke ads werken het beste.. Of doe ik het dan omslachtig?
Je kan ook voor elke plekje een aparte Ad maken.

Ik heb bijvoorbeeld Site X boven menu, Site X, onder hoofdpagina, etc...
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:29:48 #185
340341 Blester
Membre très utile
pi_117807863
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef ursel het volgende:

[..]

Kanalen zorgen ervoor dat je voor elke website een apart overzicht hebt, waarbij je dagelijks snel zou kunnen zien wat de inkomsten zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld 20 advertentieblokken hebt, en je gebruikt een van deze advertentieblokken op meerdere websites, dan kun je hiermee zien hoeveel inkomsten je met de ene website met dit advertentieblok hebt gehad en ook de andere website.

Ben net gebeld door SIDN, aangezien ik een domeinnaam weer terug ga zetten op mijn naam. Een klant weigert na 6 maanden nog steeds de houder te wijzigen, SIDN helpt in ieder geval goed mee. Zoals het er nu uitziet komt het terug onder mijn beheer, aldus SIDN.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:31:56 #186
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_117807940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef JDx het volgende:
Sjonge jonge Blester, je doet alsof je alles beter weet, maar je legt niets uit, zegt niet welke sites je hebt, zegt niet welke sites je wil verkopen, reageert niet op de meeste DM's. Wat wil je hier nou bereiken in dit topic?

Enige wat je doet is kritiek leveren, zonder tips te geven. Kunnen we hem niet votebannen? Kan dat sowieso niet op Fok? Mensen muten ofzo? :')

[..]

Je kan ook voor elke plekje een aparte Ad maken.

Ik heb bijvoorbeeld Site X boven menu, Site X, onder hoofdpagina, etc...
Dat doe ik dus ook :)
pi_117807942
Ik snap niks van die kanalen enzo, volgens mij heb ik vroeger ooit wat fout gedaan want sommige websites zijn heel vreemd opgesplitst. Kijk nu gewoon altijd bij SITES :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:32:56 #188
340341 Blester
Membre très utile
pi_117807972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef JDx het volgende:

Och, is het weer zover :'). Volgens mij is het een werkdag (woensdag) en ben ik ondertussen druk bezig. Ik kan niet steeds hele verhalen gaan typen. Volgens mij heb ik van jou ook nog nooit gehoord welke websites je allemaal hebt? Sowieso ga ik mijn hele portfolio aan websites niet prijsgeven, daar hebben jullie niets aan en ik nog minder. Als ik een website wil verkopen kun je ten alle tijden via de DM de URL krijgen bij serieuze interesse, ook in dit geval heeft niemand er wat aan als ik de URL in het topic prijsgeef en heb ik daar sowieso niets aan. Dat is niet reageer op DM's is onzin, ik heb éénmaal niet gereageerd op een DM, aangezien ik gewoon aan het werk ben met mijn websites. Dat zal ik volgens mij nog lang gaan horen of niet :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:36:09 #189
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_117808060
Geouwehoer hier weer, lekker belangrijk dat die jongen z'n site-URL's niet wil prijsgeven, doe ik evenmin hier op Fok! want er zitten genoeg randdebielen die dan weer lollig (kunnen gaan) doen. :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:36 #190
63192 ursel
pi_117808106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef Blester het volgende:

[..]

Kanalen zorgen ervoor dat je voor elke website een apart overzicht hebt, waarbij je dagelijks snel zou kunnen zien wat de inkomsten zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld 20 advertentieblokken hebt, en je gebruikt een van deze advertentieblokken op meerdere websites, dan kun je hiermee zien hoeveel inkomsten je met de ene website met dit advertentieblok hebt gehad en ook de andere website.

...
Duidelijk. (Duurde ff, maar toch bedankt :7 )
Even snel gekeken en zie nu pas in wat voor extra's het doet. Ik doe nu ook wat JDx uitlegt. Maar door dus gebruik van kanalen beperk je het aantal advertentie blokken en kan je op elke site hetzelfde blok blijven gebruiken. Middels de kanalen filter je de blokken/kliks op dat blok dan voor die ene site.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:38:44 #191
340341 Blester
Membre très utile
pi_117808145
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:37 schreef ursel het volgende:

[..]

Duidelijk. (Duurde ff, maar toch bedankt :7 )
Even snel gekeken en zie nu pas in wat voor extra's het doet. Ik doe nu ook wat JDx uitlegt. Maar door dus gebruik van kanalen beperk je het aantal advertentie blokken en kan je op elke site hetzelfde blok blijven gebruiken. Middels de kanalen filter je de blokken/kliks op dat blok dan voor die ene site.
Je snapt het, fijn. Is dat ook weer opgelost :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:40:06 #192
63192 ursel
pi_117808181
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Je snapt het, fijn. Is dat ook weer opgelost :)
Als je dat nou direct had uitgelegd had het weer een pagina met reacties gescheeld :')
Maar ga het ook ff zo proberen _O_
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:41:20 #193
340341 Blester
Membre très utile
pi_117808214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:40 schreef ursel het volgende:

[..]

Als je dat nou direct had uitgelegd had het weer een pagina met reacties gescheeld :')
Maar ga het ook ff zo proberen _O_
Kom op deze manier toch niet toe aan de nieuwe website, dus dat had ik beter wel kunnen doen ja :')

Heb in ieder geval veel geluk gehad met deze domeinnaam, de .net was nog als enige vrij. Hele mooie searches etc.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:42:22 #194
63192 ursel
pi_117808242
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef Blester het volgende:

[..]

Kom op deze manier toch niet toe aan de nieuwe website, dus dat had ik beter wel kunnen doen ja :')
En zo worden we allemaal beter van elkaar O+
pi_117808261
Je zegt ook 100x dat je stopt met reageren, maar blijft doorgaan.

Maar het ging me ook niet specifiek om dat je je URL's niet wil prijsgeven. Meer dat je kritiek levert op anderen, dat ze zogenaamd non stop zitten te F5'en, maar zelf leg je niets uit.

Dank voor het toch uitleggen, had idd veel gescheeld als je dat meteen had gedaan :P hier hebben we wat aan!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:43:28 #196
340341 Blester
Membre très utile
pi_117808278
Maakt iemand hier trouwens gebruik van services zoals Domainorder?

Ik heb nu 5 domeinnamen in de quarantaine-hunt staan in ieder geval (niet bij Domainorder overigens)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:39:30 #197
131603 Afwazig
Serious business
pi_117810163
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Och, is het weer zover :'). Volgens mij is het een werkdag (woensdag) en ben ik ondertussen druk bezig. Ik kan niet steeds hele verhalen gaan typen. Volgens mij heb ik van jou ook nog nooit gehoord welke websites je allemaal hebt? Sowieso ga ik mijn hele portfolio aan websites niet prijsgeven, daar hebben jullie niets aan en ik nog minder. Als ik een website wil verkopen kun je ten alle tijden via de DM de URL krijgen bij serieuze interesse, ook in dit geval heeft niemand er wat aan als ik de URL in het topic prijsgeef en heb ik daar sowieso niets aan. Dat is niet reageer op DM's is onzin, ik heb éénmaal niet gereageerd op een DM, aangezien ik gewoon aan het werk ben met mijn websites. Dat zal ik volgens mij nog lang gaan horen of niet :')
Dat zal allemaal prima, maar je hebt gewoon een bijzonder ergerlijke manier van communiceren. Uit de hoogte. Maar dat zal wel allemaal aan ons liggen.
pi_117817044
Hm ik ben een stuk gaan schrijven gericht op een exact keyword phrase die potentieel heeft.

Nu komen er bij het schrijven van het stuk andere sub-onderwerpen aan bod waarvoor (na wat zoeken met Market Samurai) ook potentieel waardevolle exact keyword phrases bestaan.

Meerdere goede keyword phrases op 1 pagina dus, maar slechts één phrase kan de optimale focus hebben kwa plaatsen in titel, url, <h2> etc.

Hoe gaan jullie hier mee om? Is het beter om voor die andere subonderwerpen een nieuwe pagina aan te maken en er naar toe linken ipv dat het dus een van meerdere paragrafen is binnen 1 pagina?

Heb zeg maar dit nu:
quote:
Titel: Keywordphrase 1
Header: Keywordphrase 1

Blablablabla keywordphrase1 blablablablablablabla [......] blabla, top shizzles binnen het onderwerp van keywordphrase 1 zijn:

- Keywordphrase2:

blablablabla keywordphrase2 blablablabla

- Keywordphrase 3

blablablabla keywordphrase3 blablablajackedysmackedyblablabla
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:09:29 #199
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_117817336
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hm ik ben een stuk gaan schrijven gericht op een exact keyword phrase die potentieel heeft.

Nu komen er bij het schrijven van het stuk andere sub-onderwerpen aan bod waarvoor (na wat zoeken met Market Samurai) ook potentieel waardevolle exact keyword phrases bestaan.

Meerdere goede keyword phrases op 1 pagina dus, maar slechts één phrase kan de optimale focus hebben kwa plaatsen in titel, url, <h2> etc.

Hoe gaan jullie hier mee om? Is het beter om voor die andere subonderwerpen een nieuwe pagina aan te maken en er naar toe linken ipv dat het dus een van meerdere paragrafen is binnen 1 pagina?

Heb zeg maar dit nu:

[..]

Dat laat ik afhangen van het aantal woorden... Is het totaalplaatje zo als hier boven tussen de 300 en 600 woorden? -> Dan alles op 1 pagina. Is er een subonderwerp wat ook zelf minimaal de 300 woorden wel haalt, dan een extra 'eigen' pagina.

(ongeveer dan)
pi_117817583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Dat laat ik afhangen van het aantal woorden... Is het totaalplaatje zo als hier boven tussen de 300 en 600 woorden? -> Dan alles op 1 pagina. Is er een subonderwerp wat ook zelf minimaal de 300 woorden wel haalt, dan een extra 'eigen' pagina.
Ja ok, even vergeten er bij te zetten, als ik het nu zou opdelen zouden het vrij kleine stukjes worden per pagina. 200-250 worden elk misschien.

Als je hele lappen tekst hebt sowieso seperaat maken, al is het maar voor overzichtelijkheid, nog los van SEO.

Maar voor SEO is <300 woorden echt no go? SEO plugin in Wordpress heeft die grens ook als een checkpoint, maar weet niet wat dan erger/beter is:

Aparte pagina, keyword weer extra aandacht in titel, url en header maar wordcount laag
Binnen pagina, geen extra focus op keyword, wordcount totale pagina van je andere keyword hoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')