Exact.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Conclusie, niet ieder uur gaan kijken heeft geen zin.
Niet mee eens, als je op een dag opeens 25% minder inkomsten hebt, dan moet je meteen kijken waar dat zit!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Conclusie, een keer per week kijken is genoeg. Net of je met elke dag kijken de stats beter maaktUit één dag kun je niets concluderen.
Dat zie je toch in een overzicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef Blester het volgende:
Dus jullie lopen elke website dagelijks helemaal door?
Ik neem aan dat je voor elke website een nieuw kanaal hebt? Ga maar dagelijks XXX kanalen doorlopen, maak ik liever in die tijd een nieuwe website.quote:
Eén keer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef Blester het volgende:
Dus jullie lopen elke website dagelijks helemaal door?
Je kan toch zien of je 5,10 of 20 euro op een dag hebt. In mijn Analytics overzicht zie ik het aantal bezoekers die dag en in AdSense de inkomsten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor elke website een nieuw kanaal hebt? Ga maar dagelijks XXX kanalen doorlopen, maak ik liever in die tijd een nieuwe website.
Lol, ik heb maar één project en bij een community moet je toch wel vaker dan één keer kijken per dag.quote:
Dus de afbeelding kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Lol, ik heb maar één project en bij een community moet je toch wel vaker dan één keer kijken per dag.
Uitbreiden wil ik wel maar de tijd moet er ook voor zijn. Het project is nogal uit de handen gelopen maar er zijn serieuzere toekomstplannen zoals advertentieruimte verkopen, etc. Dat ene project is niet te vergelijken met andere projecten van hier, met ongeveer 4000 bezoekers per dag is het druk zatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:47 schreef Blester het volgende:
@webbeestje, niet eens tijd om uit te breiden? Om nou één project de hele dag te lopen monitoren..
120k unieke bezoekers per maand? Dan ben ik wel heel benieuwd naar je project, lijkt me sterk namelijk als ik je berichten zo lees.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:55 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Uitbreiden wil ik wel maar de tijd moet er ook voor zijn. Het project is nogal uit de handen gelopen maar er zijn serieuzere toekomstplannen zoals advertentieruimte verkopen, etc. Dat ene project is niet te vergelijken met andere projecten van hier, met ongeveer 4000 bezoekers per dag is het druk zat
120k unieke bezoekers per maand heb ik niet gezegd, een deel komt dagelijks terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef Blester het volgende:
[..]
120k unieke bezoekers per maand? Dan ben ik wel heel benieuwd naar je project, lijkt me sterk namelijk als ik je berichten zo lees.
4000 bezoekers per dag, dan reken ik simpel door naar 120k unieke bezoekers per maand. Post je analytics anders eens, of wil je dat niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:57 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
120k unieke bezoekers per maand heb ik niet gezegd, een deel komt dagelijks terug.
Beetje domme berekening.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:59 schreef Blester het volgende:
[..]
4000 bezoekers per dag, dan reken ik simpel door naar 120k unieke bezoekers per maand. Post je analytics anders eens, of wil je dat niet?
Lijkt me een beetje vreemd, maar dat kan natuurlijk. Dan was ik niet eens begonnen met AdSense daar. Elke dag dezelfde bezoekers.. die zijn hardstikke advertentieblind,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Beetje domme berekening.
Alle 4000 bezoekers kunnen toch elke dag terugkomen?
Je hebt toch gewoon een volledig rapport met alle sites, dat hoeft niet allemaal meer in kanalenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor elke website een nieuw kanaal hebt? Ga maar dagelijks XXX kanalen doorlopen, maak ik liever in die tijd een nieuwe website.
Natuurlijk gebruik je kanalen als je XXX websites hebt, anders heb je toch geen overzicht op de grote hoop.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een volledig rapport met alle sites, dat hoeft niet allemaal meer in kanalen
Bij rapportages kun je toch de kanalen/verschillende url's bekijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Natuurlijk gebruik je kanalen als je XXX websites hebt, anders heb je toch geen overzicht op de grote hoop.
Dat klopt, maar je moet toch elk project bekijken om te zien wat het de vorige dag heeft gedaan, anders weet je niet of het beter of slechter is. Het simpelweg over de cijfers kijken heeft dan geen zin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:13 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bij rapportages kun je toch de kanalen/verschillende url's bekijken?
Wat betreft de advertentieblindheid, dat klopt, dat is een groot deel ook want de ctr is laag.
Dan klik je op de naam van die site en zie je alleen rapprt van die sitequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je moet toch elk project bekijken om te zien wat het de vorige dag heeft gedaan, anders weet je niet of het beter of slechter is. Het simpelweg over de cijfers kijken heeft dan geen zin.
Weet iemand hier toevallig nog een mooi wordpress theme met het thema "feestdagen" e.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |