Exact.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Conclusie, niet ieder uur gaan kijken heeft geen zin.
Niet mee eens, als je op een dag opeens 25% minder inkomsten hebt, dan moet je meteen kijken waar dat zit!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Conclusie, een keer per week kijken is genoeg. Net of je met elke dag kijken de stats beter maaktUit één dag kun je niets concluderen.
Dat zie je toch in een overzicht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef Blester het volgende:
Dus jullie lopen elke website dagelijks helemaal door?
Ik neem aan dat je voor elke website een nieuw kanaal hebt? Ga maar dagelijks XXX kanalen doorlopen, maak ik liever in die tijd een nieuwe website.quote:
Eén keer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:39 schreef Blester het volgende:
Dus jullie lopen elke website dagelijks helemaal door?
Je kan toch zien of je 5,10 of 20 euro op een dag hebt. In mijn Analytics overzicht zie ik het aantal bezoekers die dag en in AdSense de inkomsten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor elke website een nieuw kanaal hebt? Ga maar dagelijks XXX kanalen doorlopen, maak ik liever in die tijd een nieuwe website.
Lol, ik heb maar één project en bij een community moet je toch wel vaker dan één keer kijken per dag.quote:
Dus de afbeelding kloptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Lol, ik heb maar één project en bij een community moet je toch wel vaker dan één keer kijken per dag.
Uitbreiden wil ik wel maar de tijd moet er ook voor zijn. Het project is nogal uit de handen gelopen maar er zijn serieuzere toekomstplannen zoals advertentieruimte verkopen, etc. Dat ene project is niet te vergelijken met andere projecten van hier, met ongeveer 4000 bezoekers per dag is het druk zatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:47 schreef Blester het volgende:
@webbeestje, niet eens tijd om uit te breiden? Om nou één project de hele dag te lopen monitoren..
120k unieke bezoekers per maand? Dan ben ik wel heel benieuwd naar je project, lijkt me sterk namelijk als ik je berichten zo lees.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:55 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Uitbreiden wil ik wel maar de tijd moet er ook voor zijn. Het project is nogal uit de handen gelopen maar er zijn serieuzere toekomstplannen zoals advertentieruimte verkopen, etc. Dat ene project is niet te vergelijken met andere projecten van hier, met ongeveer 4000 bezoekers per dag is het druk zat
120k unieke bezoekers per maand heb ik niet gezegd, een deel komt dagelijks terug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:56 schreef Blester het volgende:
[..]
120k unieke bezoekers per maand? Dan ben ik wel heel benieuwd naar je project, lijkt me sterk namelijk als ik je berichten zo lees.
4000 bezoekers per dag, dan reken ik simpel door naar 120k unieke bezoekers per maand. Post je analytics anders eens, of wil je dat niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:57 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
120k unieke bezoekers per maand heb ik niet gezegd, een deel komt dagelijks terug.
Beetje domme berekening.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:59 schreef Blester het volgende:
[..]
4000 bezoekers per dag, dan reken ik simpel door naar 120k unieke bezoekers per maand. Post je analytics anders eens, of wil je dat niet?
Lijkt me een beetje vreemd, maar dat kan natuurlijk. Dan was ik niet eens begonnen met AdSense daar. Elke dag dezelfde bezoekers.. die zijn hardstikke advertentieblind,quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Beetje domme berekening.
Alle 4000 bezoekers kunnen toch elke dag terugkomen?
Je hebt toch gewoon een volledig rapport met alle sites, dat hoeft niet allemaal meer in kanalenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor elke website een nieuw kanaal hebt? Ga maar dagelijks XXX kanalen doorlopen, maak ik liever in die tijd een nieuwe website.
Natuurlijk gebruik je kanalen als je XXX websites hebt, anders heb je toch geen overzicht op de grote hoop.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een volledig rapport met alle sites, dat hoeft niet allemaal meer in kanalen
Bij rapportages kun je toch de kanalen/verschillende url's bekijken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:11 schreef Blester het volgende:
[..]
Natuurlijk gebruik je kanalen als je XXX websites hebt, anders heb je toch geen overzicht op de grote hoop.
Dat klopt, maar je moet toch elk project bekijken om te zien wat het de vorige dag heeft gedaan, anders weet je niet of het beter of slechter is. Het simpelweg over de cijfers kijken heeft dan geen zin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:13 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bij rapportages kun je toch de kanalen/verschillende url's bekijken?
Wat betreft de advertentieblindheid, dat klopt, dat is een groot deel ook want de ctr is laag.
Dan klik je op de naam van die site en zie je alleen rapprt van die sitequote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je moet toch elk project bekijken om te zien wat het de vorige dag heeft gedaan, anders weet je niet of het beter of slechter is. Het simpelweg over de cijfers kijken heeft dan geen zin.
Weet iemand hier toevallig nog een mooi wordpress theme met het thema "feestdagen" e.d.?
Je snapt het volgens mij niet helemaal, in ieder geval op dit moment te druk met een nieuwe website om hier nog enkele pagina's over te praten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan klik je op de naam van die site en zie je alleen rapprt van die site
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Je snapt het volgens mij niet helemaal, in ieder geval op dit moment te druk met een nieuwe website om hier nog enkele pagina's over te praten.
Idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan klik je op de naam van die site en zie je alleen rapprt van die site
Dat dus, en anders:quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:15 schreef ursel het volgende:
Ik zie geen verschil als ik tussen kanalen en sites kijk. Beetje onzinnig om dan dubbel te registreren. Leg anders eens uit wat je extra kunt als je een website apart in een kanaal stopt, of als je een site accepteerd?
Heb zelf maar 6 sites draaien erop ofzo, dus nog niet relevant, maar tot dusver zijn ze bij mij gewoon identiek.
Snap jij niet wat de kanalen doen? Wat je eraan hebt? Met 6 websites zul je deze niet nodig hebben nee...quote:
En zolang niemand het nut ervan uitlegt zal ik het niet snappen nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Snap jij niet wat de kanalen doen? Wat je eraan hebt? Met 6 websites zul je deze niet nodig hebben nee...
Ik gebruik verschillende kanalen binnen websites. Welke ads werken het beste.. Of doe ik het dan omslachtig?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef ursel het volgende:
[..]
En zolang niemand het nut ervan uitlegt zal ik het niet snappen nee.
Je kan ook voor elke plekje een aparte Ad maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik gebruik verschillende kanalen binnen websites. Welke ads werken het beste.. Of doe ik het dan omslachtig?
Kanalen zorgen ervoor dat je voor elke website een apart overzicht hebt, waarbij je dagelijks snel zou kunnen zien wat de inkomsten zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld 20 advertentieblokken hebt, en je gebruikt een van deze advertentieblokken op meerdere websites, dan kun je hiermee zien hoeveel inkomsten je met de ene website met dit advertentieblok hebt gehad en ook de andere website.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:25 schreef ursel het volgende:
[..]
En zolang niemand het nut ervan uitlegt zal ik het niet snappen nee.
Dat doe ik dus ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef JDx het volgende:
Sjonge jonge Blester, je doet alsof je alles beter weet, maar je legt niets uit, zegt niet welke sites je hebt, zegt niet welke sites je wil verkopen, reageert niet op de meeste DM's. Wat wil je hier nou bereiken in dit topic?
Enige wat je doet is kritiek leveren, zonder tips te geven. Kunnen we hem niet votebannen? Kan dat sowieso niet op Fok? Mensen muten ofzo?
[..]
Je kan ook voor elke plekje een aparte Ad maken.
Ik heb bijvoorbeeld Site X boven menu, Site X, onder hoofdpagina, etc...
Och, is het weer zoverquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef JDx het volgende:
Sjonge jonge Blester, je doet alsof je alles beter weet, maar je legt niets uit, zegt niet welke sites je hebt, zegt niet welke sites je wil verkopen, reageert niet op de meeste DM's. Wat wil je hier nou bereiken in dit topic?
Enige wat je doet is kritiek leveren, zonder tips te geven. Kunnen we hem niet votebannen? Kan dat sowieso niet op Fok? Mensen muten ofzo?
Duidelijk. (Duurde ff, maar toch bedanktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Kanalen zorgen ervoor dat je voor elke website een apart overzicht hebt, waarbij je dagelijks snel zou kunnen zien wat de inkomsten zijn. Wanneer jij bijvoorbeeld 20 advertentieblokken hebt, en je gebruikt een van deze advertentieblokken op meerdere websites, dan kun je hiermee zien hoeveel inkomsten je met de ene website met dit advertentieblok hebt gehad en ook de andere website.
...
Je snapt het, fijn. Is dat ook weer opgelostquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Duidelijk. (Duurde ff, maar toch bedankt)
Even snel gekeken en zie nu pas in wat voor extra's het doet. Ik doe nu ook wat JDx uitlegt. Maar door dus gebruik van kanalen beperk je het aantal advertentie blokken en kan je op elke site hetzelfde blok blijven gebruiken. Middels de kanalen filter je de blokken/kliks op dat blok dan voor die ene site.
Als je dat nou direct had uitgelegd had het weer een pagina met reacties gescheeldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Je snapt het, fijn. Is dat ook weer opgelost
Kom op deze manier toch niet toe aan de nieuwe website, dus dat had ik beter wel kunnen doen jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je dat nou direct had uitgelegd had het weer een pagina met reacties gescheeld
Maar ga het ook ff zo proberen
En zo worden we allemaal beter van elkaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Kom op deze manier toch niet toe aan de nieuwe website, dus dat had ik beter wel kunnen doen ja
Dat zal allemaal prima, maar je hebt gewoon een bijzonder ergerlijke manier van communiceren. Uit de hoogte. Maar dat zal wel allemaal aan ons liggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Och, is het weer zover. Volgens mij is het een werkdag (woensdag) en ben ik ondertussen druk bezig. Ik kan niet steeds hele verhalen gaan typen. Volgens mij heb ik van jou ook nog nooit gehoord welke websites je allemaal hebt? Sowieso ga ik mijn hele portfolio aan websites niet prijsgeven, daar hebben jullie niets aan en ik nog minder. Als ik een website wil verkopen kun je ten alle tijden via de DM de URL krijgen bij serieuze interesse, ook in dit geval heeft niemand er wat aan als ik de URL in het topic prijsgeef en heb ik daar sowieso niets aan. Dat is niet reageer op DM's is onzin, ik heb éénmaal niet gereageerd op een DM, aangezien ik gewoon aan het werk ben met mijn websites. Dat zal ik volgens mij nog lang gaan horen of niet
quote:Titel: Keywordphrase 1
Header: Keywordphrase 1
Blablablabla keywordphrase1 blablablablablablabla [......] blabla, top shizzles binnen het onderwerp van keywordphrase 1 zijn:
- Keywordphrase2:
blablablabla keywordphrase2 blablablabla
- Keywordphrase 3
blablablabla keywordphrase3 blablablajackedysmackedyblablabla
Dat laat ik afhangen van het aantal woorden... Is het totaalplaatje zo als hier boven tussen de 300 en 600 woorden? -> Dan alles op 1 pagina. Is er een subonderwerp wat ook zelf minimaal de 300 woorden wel haalt, dan een extra 'eigen' pagina.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:02 schreef VacaLoca het volgende:
Hm ik ben een stuk gaan schrijven gericht op een exact keyword phrase die potentieel heeft.
Nu komen er bij het schrijven van het stuk andere sub-onderwerpen aan bod waarvoor (na wat zoeken met Market Samurai) ook potentieel waardevolle exact keyword phrases bestaan.
Meerdere goede keyword phrases op 1 pagina dus, maar slechts één phrase kan de optimale focus hebben kwa plaatsen in titel, url, <h2> etc.
Hoe gaan jullie hier mee om? Is het beter om voor die andere subonderwerpen een nieuwe pagina aan te maken en er naar toe linken ipv dat het dus een van meerdere paragrafen is binnen 1 pagina?
Heb zeg maar dit nu:
[..]
Ja ok, even vergeten er bij te zetten, als ik het nu zou opdelen zouden het vrij kleine stukjes worden per pagina. 200-250 worden elk misschien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:09 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Dat laat ik afhangen van het aantal woorden... Is het totaalplaatje zo als hier boven tussen de 300 en 600 woorden? -> Dan alles op 1 pagina. Is er een subonderwerp wat ook zelf minimaal de 300 woorden wel haalt, dan een extra 'eigen' pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |