abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2012 @ 20:47:11 #101
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118552862
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef Da hopman het volgende:
Op legoworld kon je lego "scheppen" voor 8 cent per gram. Nu heb ik daar niet lopen scheppen maar zoals eerder gemeld wel de vw-bus gekocht. Toen ik hem af had heb ik hem op de weegschaal gezet en kwam ik toevallig op dezelfde prijs uit. Vond ik wel leuk om even te melden.
Heb je de 10220 bij de Legoworld-Intertoys gehaald voor 85 euro ? Normaal is 'ie n.l. +/- 100 euro.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  maandag 29 oktober 2012 @ 21:49:06 #102
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_118599589
yep. Halletje verderop was een stand voor de specials en daar was hij 90,- dus leek me 85 wel een mooi bedrag.
De mensen zijn gek geworden
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:21:15 #103
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118601767
Ik heb hem vandaag besteld bij de wehkamp voor 85 totaal (dus incl verzendkosten) _O_
Was laatste dag van de kortingsactie.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118653532
verrek...
lego verzend tegenwoordig vanuit zwolle? en niet meer vanuit duitsland? :o

ik krijg een postnl track & trace linkje met als verzender:
Lego systems AG
8000CD ZWOLLE

wauw, dat is wel een enorme verbetering t.o.v. die vorige budgetkoeriers dienst die ze gebruikte :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 07:23:13 #105
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_118732371
Het begint weer een beetje te kriebelen, ik kon er vroeger uren mee vermaken
^O^
pi_118736272
Volgende week zaterdag weer naar Oberhausen. Kan ik eindelijk die Haunted House aanschaffen :P.
pi_118764266
Versie 11 is bijna rijklaar :Y

  zaterdag 3 november 2012 @ 10:38:41 #108
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_118768070
Vorige week de 10217 gekocht (Harry Potter Diagon Alley) voor ¤99, goede deal en erg mooie set. Zit er aan te denken om hem nu om te bouwen tot een modular of hele straat (maar dan niet modular). Eerst maar eens wat proberen in LDD.
pi_118813766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik heb eindelijk deze doos (+inhoud) teruggevonden! *O*
De doos ziet er wel erg gehavend uit, maar ben toch blij dat mijn moeder hem bewaard heeft!
Die gaan we straks eens lekker opbouwen en (met motortje) onder de kerstboom laten rijden! _O_

Ik ben weer even 5. :D

[ afbeelding ]
u hebt mij vandaag op een idee gebracht.

denk dat ik hier op zolder mn oude lego stad weer ga opbouwen en ga uitbreiden met minimaal een trein. Die heb ik nog niet
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 4 november 2012 @ 18:52:05 #110
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118816462
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 17:26 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

u hebt mij vandaag op een idee gebracht.

denk dat ik hier op zolder mn oude lego stad weer ga opbouwen en ga uitbreiden met minimaal een trein. Die heb ik nog niet
Zo raak ik steeds meer in de verleiding om oude kasteelsets (tussen ca. 1985 en 1992) tweedehands te gaan kopen, op Marktplaats staan er genoeg zag ik al wel. Maar beter ga ik voor nuttigere dingen sparen.... :P

Maar goed, nu ik een redelijke baan heb raak ik in de verleiding om sets te kopen die ik vroeger nooit gehad heb... :P

Zitten hier verkopers van riddersets en losse ridder onderdelen (denk aan crusader en black falcon schilden en andere wapens)????? Benx jij misschien?

Deze zou ik wel willen kopen, maar nu nog niet meteen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door JosefDettelbacher op 04-11-2012 18:57:14 ]
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118818584
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Zo raak ik steeds meer in de verleiding om oude kasteelsets (tussen ca. 1985 en 1992) tweedehands te gaan kopen, op Marktplaats staan er genoeg zag ik al wel. Maar beter ga ik voor nuttigere dingen sparen.... :P

Maar goed, nu ik een redelijke baan heb raak ik in de verleiding om sets te kopen die ik vroeger nooit gehad heb... :P

Zitten hier verkopers van riddersets en losse ridder onderdelen (denk aan crusader en black falcon schilden en andere wapens)????? Benx jij misschien?

Deze zou ik wel willen kopen, maar nu nog niet meteen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja mijn andere hobby kost nogal veel geld, dus kom niet meer zosnel aan nieuwe lego toe :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_118825866
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Zo raak ik steeds meer in de verleiding om oude kasteelsets (tussen ca. 1985 en 1992) tweedehands te gaan kopen, op Marktplaats staan er genoeg zag ik al wel. Maar beter ga ik voor nuttigere dingen sparen.... :P

Maar goed, nu ik een redelijke baan heb raak ik in de verleiding om sets te kopen die ik vroeger nooit gehad heb... :P

Zitten hier verkopers van riddersets en losse ridder onderdelen (denk aan crusader en black falcon schilden en andere wapens)????? Benx jij misschien?

Deze zou ik wel willen kopen, maar nu nog niet meteen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniale serie, wilde ik als kind dolgraag hebben :P. Op een aantal kleine sets uit de VS na heb ik ze nu allemaal. (helaas niet te koop ;))
  zondag 4 november 2012 @ 22:30:51 #113
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118829502
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:40 schreef HPLC het volgende:

[..]

Geniale serie, wilde ik als kind dolgraag hebben :P. Op een aantal kleine sets uit de VS na heb ik ze nu allemaal. (helaas niet te koop ;))
Van de dingen die ik vroeger het liefst wou maar nooit gekregen heb, staan Forestmen en Wolfpack figs en een berg-grondplaat toch wel ver bovenaan. ;) Ja en een piratenschip, dat heb ik ook nooit gekregen. Maar ridders komen soberso voor piraten!
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118833865
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Zo raak ik steeds meer in de verleiding om oude kasteelsets (tussen ca. 1985 en 1992) tweedehands te gaan kopen, op Marktplaats staan er genoeg zag ik al wel. Maar beter ga ik voor nuttigere dingen sparen.... :P

Maar goed, nu ik een redelijke baan heb raak ik in de verleiding om sets te kopen die ik vroeger nooit gehad heb... :P

Zitten hier verkopers van riddersets en losse ridder onderdelen (denk aan crusader en black falcon schilden en andere wapens)????? Benx jij misschien?

Deze zou ik wel willen kopen, maar nu nog niet meteen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger nooit fan geweest van "ridderlego", nooit gehad ook. Nu vind ik het toch wel een hele gave serie!
pi_118866678
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:30 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Van de dingen die ik vroeger het liefst wou maar nooit gekregen heb, staan Forestmen en Wolfpack figs en een berg-grondplaat toch wel ver bovenaan. ;) Ja en een piratenschip, dat heb ik ook nooit gekregen. Maar ridders komen soberso voor piraten!
Same here, eerst de minifiguren, toen de sets en nu ben ik voornamelijk bezig met de piraten :P.

En sowieso de nieuwe sets uiteraard.
  maandag 5 november 2012 @ 21:40:14 #116
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118868524
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:11 schreef HPLC het volgende:

[..]

Same here, eerst de minifiguren, toen de sets en nu ben ik voornamelijk bezig met de piraten :P.

En sowieso de nieuwe sets uiteraard.
Je koopt zelfs de nieuwe riddersets? Daar kan ik niet enthousiast meer van worden, al die nieuwe kleuren (zag laatst iets met donkergroen en goud - !!!) en wacky dingen als skeletpaarden en trollen e.d. Lego lijkt een beetje van het padje af...

Heb je al die oude kastelen/sets allemaal in de oorspronkelijke dozen? Valt me op als ik op marktplaats zoek, dat bijna nergens de doos meer bij zit, zelfs niet bij de grote modellen. Ik heb al mijn grote dozen nog. :Y Kleintjes vaak niet.
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118881651
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 21:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Je koopt zelfs de nieuwe riddersets? Daar kan ik niet enthousiast meer van worden, al die nieuwe kleuren (zag laatst iets met donkergroen en goud - !!!) en wacky dingen als skeletpaarden en trollen e.d. Lego lijkt een beetje van het padje af...

Heb je al die oude kastelen/sets allemaal in de oorspronkelijke dozen? Valt me op als ik op marktplaats zoek, dat bijna nergens de doos meer bij zit, zelfs niet bij de grote modellen. Ik heb al mijn grote dozen nog. :Y Kleintjes vaak niet.
Nee ik geef niks om oud papier ;). Ik ga niet 50 euro meer uitgeven voor een set van 10 euro omdat er een doos omheen zit.

Die nieuwe van de serie castle en kingdoms heb ik ook bijna allemaal. Maarja het is net wat je leuk vindt natuurlijk. Hoewel ik Kingdoms mooier vind dat Castle. Knights Kingdom vond ik echt een drama, dat sloeg echt nergens op :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:11:39 #118
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118897925
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:55 schreef HPLC het volgende:

[..]

Nee ik geef niks om oud papier ;). Ik ga niet 50 euro meer uitgeven voor een set van 10 euro omdat er een doos omheen zit.

Die nieuwe van de serie castle en kingdoms heb ik ook bijna allemaal. Maarja het is net wat je leuk vindt natuurlijk. Hoewel ik Kingdoms mooier vind dat Castle. Knights Kingdom vond ik echt een drama, dat sloeg echt nergens op :P
Niet per se 50 euro meer er voor betalen, maar de doos erbij vind ik wel heel leuk, het maakt de set toch completer. Maar waarschijnlijk gooi jij de Lego toch bij op de hoop om mocs mee te bouwen en dan boeit het verder niet. :P

Ik heb me eens verdiept in de geschiedenis van kastelenlego ja, die lijn met die power ranger ridders is echt om te huilen. Gelukkig zijn de laatste sets wat meer down to earth en mooi gedetailleerd. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door JosefDettelbacher op 06-11-2012 18:18:53 ]
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118903494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Niet per se 50 euro meer er voor betalen, maar de doos erbij vind ik wel heel leuk, het maakt de set toch completer. Maar waarschijnlijk gooi jij de Lego toch bij op de hoop om mocs mee te bouwen en dan boeit het verder niet. :P

Ik heb me eens verdiept in de geschiedenis van kastelenlego ja, die lijn met die power ranger ridders is echt om te huilen. Gelukkig zijn de laatste sets wat meer down to earth en mooi gedetailleerd. ^O^
Nee hoor, al mijn lego is netjes op set gesorteerd ;). Maarja hier thuis hebben we meer dan 1400 sets, dan hoef ik die dozen niet te hebben :') :P
  woensdag 7 november 2012 @ 11:35:13 #120
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118929285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 20:04 schreef HPLC het volgende:

[..]

Nee hoor, al mijn lego is netjes op set gesorteerd ;). Maarja hier thuis hebben we meer dan 1400 sets, dan hoef ik die dozen niet te hebben :') :P
En je bewaart de dozen van nieuwe sets ook niet?
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118930015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:35 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

En je bewaart de dozen van nieuwe sets ook niet?
Ik heb wel een aantal oude dozen staan en die van de 3000+ onderdelen heb ik bewaard (Death Star (beide versies), Taj Mahal etc). Maarja zolang lego dozen uitgeeft die voor 2/3 bestaat uit lucht en onhandige formaten blijf ik ze wegsodemieteren. Het gaat om de inhoud, maar ik ben 1 van de weinigen die daar zo over denkt. Sommigen zien ons zelfs als barbaren :o :P
pi_118930091
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:57 schreef HPLC het volgende:

[..]

Ik heb wel een aantal oude dozen staan en die van de 3000+ onderdelen heb ik bewaard (Death Star (beide versies), Taj Mahal etc). Maarja zolang lego dozen uitgeeft die voor 2/3 bestaat uit lucht en onhandige formaten blijf ik ze wegsodemieteren. Het gaat om de inhoud, maar ik ben 1 van de weinigen die daar zo over denkt. Sommigen zien ons zelfs als barbaren :o :P
ik heb van vroeger 1 doos bewaard, dat was die van mijn spaceshuttle (technic) maar dat was omdat die errug praktisch was :D
tegenwoordig vouw ik ze plat indien het een set met 10k+ nummer is, ik kan ze altijd nog weggooien..
pi_118930186
Overigens als ons huis groot genoeg zou zijn , zou ik de dozen met alle liefde bewaren (dus het is niet zo dat ik een hekel aan dozen heb :P)
  woensdag 7 november 2012 @ 12:39:02 #124
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118931456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:01 schreef HPLC het volgende:
Overigens als ons huis groot genoeg zou zijn , zou ik de dozen met alle liefde bewaren (dus het is niet zo dat ik een hekel aan dozen heb :P)
Maar is het niet verstandiger om de dozen te bewaren zodat je er later meer geld voor kan vangen? Of zien jullie jezelf je collectie toch nooit verkopen? Ik ben blij dat ik die dozen nog heb, de sets zijn er compleet door, en de gele oude dozen zijn een lust voor het oog, zo doordrenkt met nostalgie! :P De hedendaagse dozen met hun visuele chaos boeien me dan weer helemaal niet...
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118987085
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef JosefDettelbacher het volgende:

[..]

Maar is het niet verstandiger om de dozen te bewaren zodat je er later meer geld voor kan vangen? Of zien jullie jezelf je collectie toch nooit verkopen? Ik ben blij dat ik die dozen nog heb, de sets zijn er compleet door, en de gele oude dozen zijn een lust voor het oog, zo doordrenkt met nostalgie! :P De hedendaagse dozen met hun visuele chaos boeien me dan weer helemaal niet...
Ik ga er vanuit dat ik nooit in een situatie terecht kom waarbij ik mijn collectie van de hand zou moeten doen. En anders; tja pech gehad :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')