Haha, wat liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alle vertrouwen in Candaasje!
Mijn kleine Diva gaat een heerlijk leventje krijgen daar!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leukerd! Zo zou Tashi er uit zien als hij een konijn was!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Luxe!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jeeeej
de emmer met voer krijg je mee, ik begreep dat mijn ma gister nog een nieuwe zak voer heeft gehaald dus je krijgt zelfs een volle emmer mee
de speeltjes zijn ook echt superleuk!
Jups, bij Zooplus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh die boomstam is leuk, is die ook van Zooplus? Ga ik voor mn vogels bestellen![]()
Hebben jullie al een DivaVerhuisDatum?
Oh tof! Goed om te horen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Ireth het volgende:
Knaagdierenopvang Utrecht is idd goed! Daar is ons konijn ooit naar toe gegaan toen wij hem niet meer konden houdenHij is daar geholpen, gematched en herplaatst
Hebben daarna nog regelmatig contact gehad met zijn nieuwe baasjes
Grappig!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
das een villa! en ik zie nu ook dat dit het hok is wat ze nu ook heeft alleen in veel betere staat![]()
Een levende stormram dusquote:kan ik je ook gelijk vertellen dat ze de strijd met het luik aangaat als ze ff beneden moet blijven met verschonen! ze gooit zich er dan head first tegenaan!
Drama om geregeld te krijgen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh boy, dat had ik met een vogelkooi, ik wens je er veel succes mee
Top!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef Candaasje het volgende:
Yay, net een reactie terug gehad, met bedankjes en excuses. Ze bestellen een nieuwe lade en zodra die bij hun binnen is (bij Zooplus dus), sturen ze hem op!
Haha nee ik weet het. (Ik ben zelf alleen zo ongeduldigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Top!!
En geen gestress hoor, Ze zit niet op de schopstoel!
Ze geven dit weekend goed weer op, En dat is mooi wat wij hebben zondag de proefsessie voor trouwfoto'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha nee ik weet het. (Ik ben zelf alleen zo ongeduldig)
Woei, nou, ook weer opgelost, dat is wel fijn! En morgen gaan we dus - als het niet zeikt van de regen - eens even dat balkon met anti-groene-vlekken-spul schrobben. 't Lijkt nu meer een moeras....en 't is beton.......
Groot feest!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze geven dit weekend goed weer op, En dat is mooi wat wij hebben zondag de proefsessie voor trouwfoto's
Bij ons verkleurt het balkon ook altijd zo vreselijk, Gooi er tegenwoordig maar gewoon chloor overheen
ik heb mijn droomjurk al gevonden!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Groot feest!![]()
![]()
(Of nouja, de voorpret dan nu nog natuurlijk. Al een mooie jurk uitgezocht? ).
En ik wil niet weten wat er hier in het schoonmaakmiddel zit hoor, vast niks milieu-vriendelijks..
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Candaasje je bent een topper! Ik was verbaasf hoe rustig ze bij je was! Fijn dat ze alles goedkeurt! Wacht met smart op de foto's
Ik kan het me voorstellen , maar je hebt echt een goed huisje voor haar gezocht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh wat heerlijk voor de dame, toen ze weg was moest ik even slikken maar als ik dit dan zie dan weet ik dat het voor haar veel beter is!
Divaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Candaasje het volgende:
Goed, NOOIT is die batterij op, maar nu kapte hij er na een paar foto's mee![]()
En Diva stopte telkens met zichzelf wassen als ik een foto wilde maken, en ging dan eten. Dus bij deze een paar eet-foto's. Wel door de tralies heen, want anders was ik bang dat ze helemaal weg zou schieten.
Let ook even op de kuilen die ze heeft gegraven (die grote steen had ik onder het trappetje gelegd om hem wat minder steil te maken, ik ben benieuwd wanneer dat ding wegrolt, Diva duwt er af en toe tegenaan.)
Ik hou je in de gaten..
[ afbeelding ]
Hhhnnng.....]Ik kom echt niet uit mijn kuil....maar zo kan ik er ook wel bij!
[ afbeelding ]
Diva, voor al uw graafwerkzaamheden......(Zien jullie dat ondergegraven steentje? Er naast lag nog een grotere steen![]()
[ afbeelding ]
En nog even een 'overzichtsfotootje'
[ afbeelding ]
Kan ik me heel goed voorstellen hoor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh wat heerlijk voor de dame, toen ze weg was moest ik even slikken maar als ik dit dan zie dan weet ik dat het voor haar veel beter is!
Hoe meer ruimte een konijn heeft hoe leuker ze zijnquote:[b]Op donderdag 25 oktober 2012 17:33 schreef [url=http://
(En tja, is het verblijf groot of het konijn klein?)
Diva doet haar naam volgens mij eer aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef Candaasje het volgende:
Straks weer wat foto's hoor![]()
Ik ben nu even wat 'Konijnentaal' aan het lezen, hartstikke handig en leuk geschreven:
http://language.rabbitspeak.com/
(Is niet bedoeld als spam ofzo, ik kwam het alleen tegen via een konijnenforum en nu zit ik te oefenen met m''n bovenlip....om het 'nose wiggling' een beetje te imiteren.....De schrijver geeft aan het zelf enkel te doen wanneer niemand kijkt
)
Ondertussen wordt er druk hooi geknabbeld, met de oortjes naar voren (zolang ik een beetje uit de buurt blijf, hihi).
Mijn hand is nog wel erg spannend merk ik. Met een doek of een stok mag ik aan het balletje in de ren komen, maar als ik dat met m'n blote hand doe, dan is ze in één snelle sprong er bij. Dat doet ze ook als ik met m'n hand hooi in de ren leg. Ze heeft niet gebeten ofzo hoor, maar pas als ik het daarna nog een paar keer rustig doe - zonder van schrik m'n hand weg te trekken - vindt ze het al minder eng en kan ik het balletje door de ren rollen.
Maar goed, nu blijf ik even met m'n handen uit haar verblijf, en zet ik telkens het deurtje open en zit dan zelf op een klein afstandje op de grond.. Ze moet eerst maar meer aan me wennen denk ik, voor ik teveel in 't hok ga rommelen waar zij bij is.Maar volgens mij gaat het al best goed, ze komt ook gerust naar de tralie-kant als ik er zit, en drinken en eten doet ze goed.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |