Verbaasd om je te zien? Wat een rare opmerking, zeker voor een invalkracht die jou toch eigenlijk heul niet kent? Heb je aangegeven het geen fijn gesprek te hebben gevonden/ga je nog iets dergelijks aangeven?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:09 schreef pessie het volgende:
Sorbo dat klinkt wel echt heel heftig! Van harte met je prachtige neefje![]()
Zolena, gefeliciteerd met je zoon![]()
Niet zo'n leuke afspraak gehad bij de vk. Was een invalkracht die "verbaast was mij te zien omdat mijn oudste een 5-ponder was"![]()
![]()
. En ze vind dat ze met het team moet overleggen dat ik naar de gyn onder controle moet
. Stom mens. En nadat ze me hoteldebotel had gemaakt met ziekenhuis-verhalen ging ze mn bloeddruk meten
"die is wel wat hoger nu" ja duh
.
Ik heb al ingestemd met een extra groei-echo bij 30 weken, als de vk's zich zorgen maken over de groei (daarvoor kon je het toch niet goed bepalen volgens de vk's) en we houden het nu gewoon even bij de vk-praktijk. Ik moet wel zeggen dat ik deze invalkracht niet nog een keer hoef te zien. Als ik met 3 vk's verschillende scenario's bespreek en alles goed is heb ik geen behoefte aan een 4de die alles omgooit.

Ik ga het de volgende keer, bij een "normale" vk, wel aangeven. Maar ik vermoed dat ik nog wel gebeld wordt. Ik ben niet zo heel goed in vertrouwen geven, en wil het hier zeker even over hebben met 1 van de dames die ik eerder gesproken heb en die daadwerkelijk verantwoordelijk zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sorbo, gefeliciteerd met je neefje![]()
[..]
Verbaasd om je te zien? Wat een rare opmerking, zeker voor een invalkracht die jou toch eigenlijk heul niet kent? Heb je aangegeven het geen fijn gesprek te hebben gevonden/ga je nog iets dergelijks aangeven?

Ah ja, dat is dan inderdaad wel fijner om het met zo iemand te besprekenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer, bij een "normale" vk, wel aangeven. Maar ik vermoed dat ik nog wel gebeld wordt. Ik ben niet zo heel goed in vertrouwen geven, en wil het hier zeker even over hebben met 1 van de dames die ik eerder gesproken heb en die daadwerkelijk verantwoordelijk zijn.

Daar kunnen ze dus niets van zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:02 schreef MaLo het volgende:
Pessie, blijft de groei van deze baby achter dan?

Ik vond al die extra echo's wel leukquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dus niets van zeggen. Pas richting 28 week valt daar iets serieus over te zeggen meen ik. Althans, volgens mn normale vk's, deze wilde me naar mijn gevoel vandaag nog een groeiecho aansmeren
en gaf ook aan het niet eens te zijn met mn normale vk's
.
MaLo, ook hier een moeilijke start met bv, de eerste dagen inderdaad kv gegeven en langzamerhand over op volledig bv.

Ik zat hetzelfde te denken, ik voelde me juist heel erg onveilig/onzeker bij de vk en heel erg veilig bij de gyn...quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Maar wat is er zo erg aan onder controle staan bij de gyn dan..?

Dat kan toch? Wie weet zitten de andere vk's wel fout en deze invaller niet. Ik zou persoonlijk ook blij zijn met extra controle, helemaal als je eerste kindje ook maar klein was. Liever er op tijd bij zijn en goede controle dmv groeiecho's dan er pas laat achter komen met de eventuele gevolgen van dien /my 2 centsquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:30 schreef freecell het volgende:
Maar een invaller die aangeeft het niet eens te zijn met de normale vk's is op zijn minst typisch te noemen toch?
En wat er mis mee is? Een doorverwijzing naar een Gyn heb je zo te pakken, maar kom er maar eens weer vandaan...
Bij de vorige 2 groei-echo's lag mijn hummel weer binnen de curve, maar ik moet nog steeds elke week een groei-echo. (zometeen weer, maar zie er een beetje tegen op)
En als de groei weer goed is,is er een kansje dat ik weer terug mag naar de vlos. En dan durf ik bijna niet te zeggen wat er niet zo lekker gaat....

Dat zeg je dus niet omdat je bang bent in het ziekenhuis onder begeleiding te moeten bevallen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:30 schreef freecell het volgende:
Maar een invaller die aangeeft het niet eens te zijn met de normale vk's is op zijn minst typisch te noemen toch?
En wat er mis mee is? Een doorverwijzing naar een Gyn heb je zo te pakken, maar kom er maar eens weer vandaan...
Bij de vorige 2 groei-echo's lag mijn hummel weer binnen de curve, maar ik moet nog steeds elke week een groei-echo. (zometeen weer, maar zie er een beetje tegen op)
En als de groei weer goed is,is er een kansje dat ik weer terug mag naar de vlos. En dan durf ik bijna niet te zeggen wat er niet zo lekker gaat....

Ik ben het helemaal eens met 'vinger aan de pols houden' als dat nodig is!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat kan toch? Wie weet zitten de andere vk's wel fout en deze invaller niet. Ik zou persoonlijk ook blij zijn met extra controle, helemaal als je eerste kindje ook maar klein was. Liever er op tijd bij zijn en goede controle dmv groeiecho's dan er pas laat achter komen met de eventuele gevolgen van dien /my 2 cents

Als ik naar de gyn moet omdat er echt iets is dan is dat zo, maar als er niets is vind ik het gewoon zinloos. Ik wil heel graag bij de vk blijven, ook omdat ik niet prettig voel in het ziekenhuis. Zou ik medisch moeten bevallen dan is dat zo, prima, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar thuis. Ik denk gewoon dat iedereen moet bevallen waar die zich het prettigst voelt, als het verantwoord is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:33 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik zat hetzelfde te denken, ik voelde me juist heel erg onveilig/onzeker bij de vk en heel erg veilig bij de gyn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |