Dat is tenminste iets. Ik hoop zo voor je dat het na de bevalling meteen weg is. Ik stond toch raar te kijken toen het toen nog niet stopte. Ik voelde mij behoorlijk beet genomen iedereen zei dat het meteen over zou zijn en dat was het nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
Inmiddels wel maagzuurremmer, ik ga er niet minder van kotsen, maar het wordt wel minder pijnlijk
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem heeft hij een onweerstaanbare dweil
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, aangezien ik mij er niets voor bij kan stellen. Het klinkt heel erg naarquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat kan ik nu nog steeds niet helaas. Maar volgens mij hebben maar heel weinig mensen dat en jij vast niet.
Zal wel moeten, moet nu namelijk weer vergelijkingen over schijtende en scheten latende koeien met veel eetlust, grote tepels en dikke uiers gaan om al die positiviteit weer weg te werken.quote:meneer zit nu al klaar voor boer zoekt vrouw, dus valt vies tegen hoor..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:21 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Zal wel moeten, moet nu namelijk weer vergelijkingen over schijtende en scheten latende koeien met veel eetlust, grote tepels en dikke uiers gaan om al die positiviteit weer weg te werken.
.............Allemaal tactiek............
Dank je. Ik eet inmiddels ook wel weer en echt niet alles komt eruit alleen ik blijf misselijk. En een operatie kan maar dan mag ik geen kinderwens meer hebben. En de vraag is of de operatie volledig helpt en na een paar jaar opnieuw uitgevoerd moet worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, aangezien ik mij er niets voor bij kan stellen. Het klinkt heel erg naarSterkte
Pffffff dat zijn nogal beslissen zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je. Ik eet inmiddels ook wel weer en echt niet alles komt eruit alleen ik blijf misselijk. En een operatie kan maar dan mag ik geen kinderwens meer hebben. En de vraag is of de operatie volledig helpt en na een paar jaar opnieuw uitgevoerd moet worden.
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, ik vind deze zwangerschap al zwaar in verhouding tot de andere 3 maar als ik dan de verhalen van free of jou lees ... heftig en logisch dat je daar even de tijd voor neemt qua beslissingquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
We zijn er ook nog niet uit
Ik vond mijn zwangerschap echt een hel en ik kon amper iets meer dan apatisch op de bank zitten. Maar ik ben nu nog "jong" en ik heb altijd wel 2 kinderen willen hebben als mij dat gegund is. Maar wie zegt dat ik nu geen zwangerschapsvergiftiging krijg waarbij wij beide aan het sterven waren?
Maar goed ontopic hier succes allemaal met je zwangerschap en geniet ervan.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:48 schreef Zolena het volgende:
Hallo allemaal. Ik ben vannacht bevallen van onze zoon. Ging allemaal erg snel. Maar hij is helemaal gezond en we liggen hier nu te genieten.
Succes sorbo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |