quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef freecell het volgende:
Ik loop trouwens wel altijd te zeiken he?
Terminaal zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Precies dat iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij heb je het ook gewoon écht niet getroffen qua kwaaltjes enzo. Heb juist totaal niet de indruk dat jij een mieperd bent ofzo, maar gewoon een sterke vrouw
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Logician78 het volgende:
Ik maak het zo overAh, goed zo! Tevreden zijn met jezelf is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga ik weer verder met mijn toetje eten![]()
Ik heb werkelijk al een hele zwangerschap het gevoel dat ik overal over loop te zeikenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij heb je het ook gewoon écht niet getroffen qua kwaaltjes enzo. Heb juist totaal niet de indruk dat jij een mieperd bent ofzo, maar gewoon een sterke vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Suikertante het volgende:
En Logi, je bent een knapperd, maar opgewonden raken van een dweil is een rare eigenschap.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef -Spenny- het volgende:
Nou fijn heb ik al die jaren geprobeerd haar een complex m.b.t. haar uiterlijk aan te praten gaan jullie haar hier ff lopen ophemelen. Bedankt hoor.......
Gaat ze dus binnenkort beseffen dat ze way out of league is en lig ik weer in de goot.
Als er over een jaar een giro-nummer op tv is voor ons kind is het jullie schuld!
(Nu eerst ff een natte dweil zoeken)
Dat deed ik ook en telkens was ik weer teleurgesteld dat het na een x aantal weken echt niet stopte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:05 schreef freecell het volgende:
Gek is dat toch, in mijn hoofd relateer ik misselijk zijn en spugen aan HCG en die is heul niet meer hoog nu
Je hoort het helaas vrij vaak, dat het terugkomt..quote:Op [url=http//forum.fok.nl/topic/1879467/3/25#117704047]zondag 7 oktober 2012 20:05[/url] schreef freecell het volgende:
Gek is dat toch, in mijn hoofd relateer ik misselijk zijn en spugen aan HCG en die is heul niet meer hoog nu
Ligging is wel logisch inderdaad. Het is ook niet dat je nog ruimte hebt voor een maag ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Het zal nu wel de ligging zijn denk ik? Ik hoef ook echt niet plat op mijn rug te gaan liggen, want dat is een gegarandeerde golf :p
Nou, aangezien het nu na 35 weken nog niet gestopt is, gok ik dat ik echt zal moeten wachten tot beeb er isquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en telkens was ik weer teleurgesteld dat het na een x aantal weken echt niet stopte.
Ik hoop voor je dat het snel stopt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk al een hele zwangerschap het gevoel dat ik overal over loop te zeiken
Ben heus niet de enige met de dingen waar ik last van heb.The good part: je hebt het al twee keer gedaan! Jij laat die baby waarschijnlijk zo meedraaien in je leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar echt beroerd dat je nu weer zo moet kotsen zeg.... lijkt me erg genoeg als je elke dag nog 1x moet, maar bij alles wat je eet, pfffEn jij hebt gewoon geen makkelijke zwangerschap, no denying it.
Het kan nog hielden ze mij voor. Maar ik geloofde het ook niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ligging is wel logisch inderdaad. Het is ook niet dat je nog ruimte hebt voor een maag ofzo
[..]
Nou, aangezien het nu na 35 weken nog niet gestopt is, gok ik dat ik echt zal moeten wachten tot beeb er is
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:54 schreef -Spenny- het volgende:
Nou fijn heb ik al die jaren geprobeerd haar een complex m.b.t. haar uiterlijk aan te praten gaan jullie haar hier ff lopen ophemelen. Bedankt hoor.......
Gaat ze dus binnenkort beseffen dat ze way out of league is en lig ik weer in de goot.
Als er over een jaar een giro-nummer op tv is voor ons kind is het jullie schuld!
(Nu eerst ff een natte dweil zoeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |