SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zoals jij bedoel je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan was hij vast leuker/vrolijker..![]()
boohooquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Och jeej. Dus weer "PRIETPRIETPRIETTUUTUTUTUT"-posts?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik was gister weer heppie de peppie![]()
Het is allemaal nog een beetje nat, volgens mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt ie een beetje goed uit de verf bij Twente?![]()
Ben niet op FOK! geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och jeej. Dus weer "PRIETPRIETPRIETTUUTUTUTUT"-posts?![]()
Willem en Wesley lijken op elkaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
McClaren kiest elke wedstrijd eentje uit die hij constant gaat roepen. Eerst was dat altijd Wesley.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Absoluutquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt ie een beetje goed uit de verf bij Twente?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Evertquote:
Dieptriest die site ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik kon hacken zou ik second love hacken en er neer zetten dat het een stel hoeren zijn.![]()
Ja, DIEPtriest.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach, er zijn altijd wel mensen die triest genoeg zijn om zo'n site nodig te hebben... Al vraag ik me dan wel af hoe die lui überhaupt aan een partner gekomen zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je hun slogan en USP kent.![]()
Goed voor echtscheidingsadvocaten als die namen gepubliceerd wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je niet nodig als je hun slogan en USP kent.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oeh... Ik zie een klusje voor Anonymousquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed voor echtscheidingsadvocaten als die namen gepubliceerd worden![]()
![]()
Zag laatst zo'n grappig kaartje van een echtscheidingsadvocaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Hoezo? Flirten mag naast je goede huwelijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ligt vooral aan je partner denk ik zo. Sommige schijnen nogal jaloers te zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Flirten mag naast je goede huwelijk![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n grappig kaartje van een echtscheidingsadvocaat
[ afbeelding ]
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Wow.. Verbeek laat Gorter staan... Dapper![]()
met 11 spelen is overratedquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Wow.. Verbeek laat Gorter staan... Dapper![]()
Gaap.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laat Altidore er maar een paar makenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bal is al weg man. Scheids met ballen!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Makkelie
Makkelie![]()
![]()
![]()
Nee, een opmerking als: "Een lichaam als een gorilla" That's racist.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Esteban rood had niet veel verschil gemaakt met zoals hij er nu staat..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doei Maher
Lekker Maher.....wat een aap.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
Doei Altidore
Wut?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dom dom dom......Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor blijven zeurenquote:![]()
WTF|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Da's toch geel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Na geel cynisch applausje en doorzeuren.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Verbeek van het veld met zijn elftal, snel.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat deed Maher dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lekker voor mijn Manager en weddenschap dit![]()
![]()
Natrappen/ haken is gewoon rood hoorquote:
A, ik snap... Ik lette ff niet opquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die kreeg hij ook. Maar hij ging door.![]()
MWoehahaha[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Duidelijk geen rood voor Maher, wat een aanfluiting. Vertalers erop wat Rosales tegen Maher zei!! Altidore alleen geel moet genoeg zijn he. Makkelie hoort nooit meer een wedstrijd te fluiten zeg!![]()
Haken wat als natrappen wordt beoordeeld denk ik.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik zag net de herhaling, maar die van Twente ging gewoon tegen zijn been lopen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
schoppen terwijl hij op de grond ligt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was echt geen schoppenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
schoppen terwijl hij op de grond ligtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Klopt. Rosales naait hem gewoon een rode kaart aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag net de herhaling, maar die van Twente ging gewoon tegen zijn been lopen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maher stak echt wel zijn been uit hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag net de herhaling, maar die van Twente ging gewoon tegen zijn been lopen?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Ooku het volgende:
Duidelijk geen rood voor Maher, wat een aanfluiting. Vertalers erop wat Rosales tegen Maher zei!! Altidore alleen geel moet genoeg zijn he. Makkelie hoort nooit meer een wedstrijd te fluiten zeg!
Hij lag/zat daar gewoon!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij zat er al met gestrekte benen..?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:43 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Maher stak echt wel zijn been uit hoor.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Onzettend dom van beide spelers..
Ik zou echt lijp worden als trainer dat je je eigen ploeg zo benadeeld terwijl je gewoon in de wedstrijd zit en kans maakt. Zo'n Altidore die helemaal flipt terwijl zijn team maat natrapt en terecht rood krijgt.. echt domme mongool.![]()
het was wel een schopbewegingquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zat er al met gestrekte benen..?![]()
![]()
Ja hoor commentator lul niet man.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, maar je zag duidelijk dat hij zijn linkerbeen bewoog om die gast te laten struikelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zat er al met gestrekte benen..?![]()
ROODquote:
Gewoon salaris inhouden voor de weken die zulk soort jongens niet kunnen spelen. Belachelijk inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou echt lijp worden als trainer dat je je eigen ploeg zo benadeeld terwijl je gewoon in de wedstrijd zit en kans maakt. Zo'n Altidore die helemaal flipt terwijl zijn team maat natrapt en terecht rood krijgt.. echt domme mongool.![]()
gewoon van het veld lopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou echt lijp worden als trainer dat je je eigen ploeg zo benadeeld terwijl je gewoon in de wedstrijd zit en kans maakt. Zo'n Altidore die helemaal flipt terwijl zijn team maat natrapt en terecht rood krijgt.. echt domme mongool.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Oeh, mag je niet bewegen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:44 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja, maar je zag duidelijk dat hij zijn linkerbeen bewoog om die gast te laten struikelen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gewoon twee keer geel was goed geweest, maar het blijft dom van de spelers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En terecht.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hij liet em struikelen, hij schopte nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dat was het wel,
maar ook geel voor zo'n fopduikI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Evertquote:![]()
![]()
![]()
6quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef RvLaak het volgende:
Bij hoeveel rode kaarten wordt er gestaakt?![]()
Ja lekker salaris inhouden. Kan je de komende 5 jaar geschorst worden uit de EL/CLquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Gewoon salaris inhouden voor de weken die zulk soort jongens niet kunnen spelen. Belachelijk inderdaad![]()
![]()
ah matties, zet de wedstrijd nu pas aan. Hoe heet deze commentator ook al weer?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Evert moet zelf gaan fluiten wijsneus.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
McLaren
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ah matties, zet de wedstrijd nu pas aan. Hoe heet deze commentator ook al weer?![]()
![]()
Baas Evertquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ah matties, zet de wedstrijd nu pas aan. Hoe heet deze commentator ook al weer?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die speler van Twente liep expres tegen Maher aan, hij liep over zijn benen heen. Hij had ook gewoon 50 centimeter naast hem langs kunnen lopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jij verdient ook rood wegens zeiken hoor, manman.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ah matties, zet de wedstrijd nu pas aan. Hoe heet deze commentator ook al weer?![]()
![]()
Boete geven dan. Dit kost je gewoon punten. Verbeek mist zijn 2 belangrijkste mannen volgende weekquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja lekker salaris inhouden. Kan je de komende 5 jaar geschorst worden uit de EL/CL![]()
Ja, 69.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Spelen ze interlands dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Boete geven dan. Dit kost je gewoon punten. Verbeek mist zijn 2 belangrijkste mannen volgende weekIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
HAHAHAJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoeveel krijgt Makkelie betaald hiervoor?Un dann rettet kein Kavallerie,
Evert
OleJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
HEUJ!!!
Hij ging er wel hard in maar gewoon op de bal. Geen penalty.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vond dat wel Makkelie gegeven hoor
Un dann rettet kein Kavallerie,
compensatie pingel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij ging er wel hard in maar gewoon op de bal. Geen penalty.![]()
Lolquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die eerste was dat echter absoluut wel. Karma.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij ging er wel hard in maar gewoon op de bal. Geen penalty.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
MakkelieVeel plezier in de Jupiler League
Dat de keeper er voor ging?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef Mandéra het volgende:
Dat wordt straks een gezellig interview met Verbeek bij Studio Sport.![]()
Deze wedstrijd![]()
![]()
En Tadic omploegde ipv de bal te pakken.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Misschien hoekt hij Makkelie wel neer na de wedstrijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Alsof dat gebeurdquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
MakkelieVeel plezier in de Jupiler League
die mensen mogen week in week uit falen.
Maar ik weet niet, zo gek is het niet wat hij doet, misschien overdreven die 2e gele voor Altidore maarja ik hoor niet wat hij allemaal zegt, misschien zegt hij wel dat hij een gore k-lijer is en dood moet ofso..
Rood van Maher terecht
Altidore geel 1 terecht
Altidore geel 2 uknown
Penalty Twente compensatie gedrag, begrijpelijk al dan niet netjes![]()
Slecht voor het doelsaldo dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
FFFFFUUUUUUUUUU!!!11!!!11!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef Mandéra het volgende:
Herinneringen komen naar boven aan Twente - PSV vorig seizoen, Blom en Strootman toen.![]()
Mwoah..quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Tadic omploegde ipv de bal te pakken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach ja, met de basis van het scheidsrechtersclubje uit diezelfde omgeving krijg je dat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef Mandéra het volgende:
Herinneringen komen naar boven aan Twente - PSV vorig seizoen, Blom en Strootman toen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Daar kon je gewoon rood voor gevenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef Mandéra het volgende:
Herinneringen komen naar boven aan Twente - PSV vorig seizoen, Blom en Strootman toen.![]()
![]()
HAHAHA buitenspel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, ik loop achter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Terechte rode kaarten?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Nee.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
. Lekker dan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Duitsland - Zweden /care|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als AZ nou nog ff wint met 3-4|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die van Maher had hij mogen geven... Had imo niet gehoeven, maar toch. Het blijft bewust iemand onderuit halen.quote:![]()
Rosheuvel speelde wel goed vorige week, gaat nu niets worden denk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bal wegtrappen! Nou consequent zijn, dan is dit ook geel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Oleeeee Guti erinJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jammer dat Maher hem niet even een blessure trapte, natrappen is natrappen volgens de meeste hier dus dan zie ik daartussen ook geen verschil.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die van Maher had hij mogen geven... Had imo niet gehoeven, maar toch. Het blijft bewust iemand onderuit halen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Natrappen is natrappen. Gebeurt weinig en had van mij niet gehoeven maar het is zelfde als slaande beweging.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Omdat die scheids nogal makkelie is met het geven van rode kaarten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Stevenzenl het volgende:
wtf? Waarom 2x rood?!Wat heb ik gemist?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het verschil zit hem vooral in het aantal weken vakantie wat je als speler dan krijgtquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat Maher hem niet even een blessure trapte, natrappen is natrappen volgens de meeste hier dus dan zie ik daartussen ook geen verschil.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Stevenzenl het volgende:
Het had zo'n leuke wedstrijd geweest als hij Maher alleen geel had gegeven.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Maher deed zijn been omhoog en Rosales liep ertegenaan. Rosales had rood moeten hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Natrappen is natrappen. Gebeurt weinig en had van mij niet gehoeven maar het is zelfde als slaande beweging.![]()
Zelfs het Twentepubliek vindt Rosales een matennaaier, daarom fluiten ze
Schwalbe.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef Zorro het volgende:
Zelfs het Twentepubliek vindt Rosales een matennaaier, daarom fluiten ze|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, Maher haakte Rosales = natrappen = rood.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Maher deed zijn been omhoog en Rosales liep ertegenaan. Rosales had rood moeten hebben.![]()
Rosales had ook gewoon niet over zijn been heen kunnen lopen, en Maher haakte niet hij gewoog z'n voet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Maher haakte Rosales = natrappen = rood.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rosales schopt tegen het op dat moment lichtjes omhoogstaande been van Maher op = natrappen = rood.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Maher haakte Rosales = natrappen = rood.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Stevenzenl het volgende:
graag op anoniem![]()
Idd. Hij gaat makkelijk liggen maar dat zal elke voetballer doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Maher haakte Rosales = natrappen = rood.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
met 11 spelen is overrated dacht verbeek,quote:
dus die had wat geld op 2x rood gezet en daardoor bleef altidore door zeuren
en maakt gorter nu geen overtredingen meer![]()
Nee, kijk maar eens bij het damesvoetbal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Idd. Hij gaat makkelijk liggen maar dat zal elke voetballer doen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een meme posten, haha wat leuk.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Dit wordt een rage!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een meme posten, haha wat leuk.![]()
Trollquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:01 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Maher deed zijn been omhoog en Rosales liep ertegenaan. Rosales had rood moeten hebben.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
met 11 spelen is overrated dacht verbeek,
dus die had wat geld op 2x rood gezet en daardoor bleef altidore door zeuren
en maakt gorter nu geen overtredingen meer
Zul je zien dat Gorter nog 1 kleins misstapje maakt en z'n 2e geel krijgt![]()
![]()
Ik zag 3-0 twente staan , ik dacht wat raar? toen zag ik 2 rode kaarte en dacht ooooh ja makes sense.graag op anoniem![]()
Dat Douglas rood kreeg weet ik nog wel...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Braafheid is ook niet echt 'braafheid'|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die krijgt nog wel rood let maar op.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, ik heb Tadic in m'n team, dat dan weer wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
OEHHH!!! bijna goal AZ|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mwehehe vervelend Marokaantje[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Braafheid had gelijk al rood moeten hebbenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan had AZ al 1-2 gestaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Braafheid had gelijk al rood moeten hebben|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jesis, Braafheid
Wat stond er voor statistiek? last het niet helemaal..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar ben je waarschijnlijk linksback voor
Haten op Braafheid terwijl die man zoveel heeft betekend voor het hedendaagse voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is hij scheel?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja waarschijnlijk wel.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
laatste keer 2x rood 1 aug 2009 pelle + nog iemandquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat stond er voor statistiek? last het niet helemaal..![]()
Fifaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is net alsof ik Fifa zit te spelen zo met Evert
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Swerts.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
laatste keer 2x rood 1 aug 2009 pelle + nog iemand[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat was nog met Koeman als trainer, wat een ramp.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
laatste keer 2x rood 1 aug 2009 pelle + nog iemand|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een meme posten, haha wat leuk.
Deathlift or Die.![]()
quote:quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel rood let maar op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Staat er los van. Fifaquote:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Wat?quote:
Edit: oh man van de mats.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ze scoren nog wel 2 keer in 90 + 3quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef RvLaak het volgende:
Ik vind het vooral zwak van Twente dat het maar 3-0 is tegen 9 man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |