Ik vermijd het serie A topic al door die randdebiel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, bianconeri heeft het Feyenoord topic gevonden.Hopelijk blijft hij daar.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermijd het serie A topic al door die randdebiel.
Die gozer spoort echt niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sowieso. Echt genietenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi. Wijven knokken altijd kenkertjesmerig.
Komt niet vaak wat nuttigs uit bij hem inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV heeft volgens mij wel een makkelijk programma de komende tijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie dip komt ook weer sneller dan je denkt
Neuh, totaal voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie dip komt ook weer sneller dan je denkt
quote:
Jullie staan nog onder Ajax achterlijke kneusquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Oh, leuk. Kansloze clubdiscussies in de SC. Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
Ja weet ik. Ik pas mij gewoon aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie staan nog onder Ajax achterlijke kneus
Deze top 4 gaat ook strijden voor de titel, de rest voor degradatiequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
Oh, leuk. Kansloze clubdiscussies in de SC. Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ]
Twente gaat als eerste afhaken denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze top 4 gaat ook strijden voor de titel, de rest voor degradatie
Tja betalende mensenquote:
Ach als die nieuwe kuip er ooit komt krijg je daar hetzelfdequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
was een groep vrouwen, maken ze net een foto op het moment dat er eentje naar de wc moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |