Met allemaal een assertiviteitstraining en een cursusje mindfulness achter de rug.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
TE erg gewoonZijn allemaal van die "lekker gek" types met korte kittige kapsels gok ik
Bwahahah echt hequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Met allemaal een assertiviteitstraining en een cursusje mindfulness achter de rug.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Jee zeg, die Vriendin....
Ik lees nog liever de gezellige brochures van de DELA.
Dit zegt iemand op het Vriendin forum, maar dat zal toch nietquote:Ik meen ergens gelezen te hebben dat Sonja voor de Viva gaat schrijven.....
Nee, volgens mij is dat gewoon hun manier om de Viva te bashen. Ze schijnen daar allemaal een grondige hekel aan de Viva te hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef piglet het volgende:
[..]
Dit zegt iemand op het Vriendin forum, maar dat zal toch niet
O, is dat hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat gewoon hun manier om de Viva te bashen. Ze schijnen daar allemaal een grondige hekel aan de Viva te hebben
je snapt er.niets van jij..... man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Jee zeg, die Vriendin....
Ik lees nog liever de gezellige brochures van de DELA.
Libelle is volgens mij de grootste, Margriet zal ook ergens in de buurt zitten.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Libelle is volgens mij de grootste, Margriet zal ook ergens in de buurt zitten.
Kortom: dat Vriendin het tweede grootste 'dames'blad is, is bullshitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]![]()
Margriet 241.323
Libelle 420.828
Dus niet echt in de buurt, had ze dichter bij elkaar verwacht
*Kuch*, dat staat er niet:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef SEMTEX het volgende:
Kortom: dat Vriendin het tweede grootste 'dames'blad is, is bullshit
Op 2 na is dus nummer 3.quote:Het weekblad is het op twee-na-grootste vrouwenblad in Nederland met een wekelijkse oplage van 131.500
Die reacties van die Anita's daar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Ole het volgende:
Welke FOK!ker heeft dit topic geopend
http://www.vriendin.nl/fo(...)ok-iets-uit-vriendin
Maar dus groter dan de Viva en de Flair?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
*Kuch*, dat staat er niet:
[..]
Op 2 na is dus nummer 3.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
*Kuch*, dat staat er niet:
[..]
Op 2 na is dus nummer 3.
Geen idee, ik ben geen vrouwenbladen-expert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dus groter dan de Viva en de Flair?
Het begint met een 'v' en eindigt op 'eldsla2000?'quote:Ik koop een blad als me interesseert wat erin staat en het wordt zo steeds minder. Als je mij al vind zeiken, wat moet je dan wel van Sonja denken, ik verzin tenminste niet allerlei kwalen voor mezelf, mijn kind en mn scharrel.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ze hebben wel leuke smilies op dat kusknuffelkroel forum
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dus groter dan de Viva en de Flair?
Ja, die vind ik stukken leukerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef piglet het volgende:
[..]
Blijkbaar wel:
Viva oplage 77.593
Flair oplage 100.610
Verbaast mij ook!
Vergeet de workshop "lekker in je vel" nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Met allemaal een assertiviteitstraining en een cursusje mindfulness achter de rug.
En iemand die naar wordt van Robert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die reacties van die Anita's daar.Verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |