twitter:sonjasilva twitterde op maandag 08-10-2012 om 19:47:44@pykemusiq Ik hou van jou, precies zoals je bent reageer retweet
Oh ménquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef piglet het volgende:
twitter:sonjasilva twitterde op maandag 08-10-2012 om 19:47:44@pykemusiq Ik hou van jou, precies zoals je bent reageer retweet
Of Bruno Mars.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Als Mr Darcy het zegt, is het toch anders.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Als Mr Darcy het zegt, is het toch anders.
Minder klefquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja maar die zegt toch ook 'like' ipv 'love'
Alleen komt ie niet echt geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Willem-Jozef wel een verademing, zo tegenover het rancuneuze toontje van veldsla!
Ying en yang. Dat spreekt Son vast aan.
Volgens mij zijn ze allebei persoonlijk betrokken bij deze gate.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen komt ie niet echt geloofwaardig over.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei persoonlijk betrokken bij deze gate.
Maar heeft ie dan geen punt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wat ik me oprecht afvraag; Heb jij een reden om zo fel van leer te tekken tegenover fokkers die zich kritisch uitlaten over Sonja?
In de basis ben je het gewoon met de meesten hier eens dat ze een psychisch probleem heeft.
Zoals ze zelf zegt: 'je hoeft het toch niet te lezen?'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef splendor het volgende:
[..]
Maar heeft ie dan geen punt?
Stel ze heeft echt psychische problemen, dan lijkt het me niet erg behulpzaam om dit soort bagger over jezelf op internet te moeten lezen, of het nou de keiharde waarheid is of niet.
Dat weet ik wel zeker. De vraag is alleen of iemand die echt psychische problemen heeft, als dat het geval is, voldoende sterk in zijn schoenen staat om daar weerstand aan te bieden en het kan negeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoals ze zelf zegt: 'je hoeft het toch niet te lezen?'.
Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat er o.a. op dit forum over heur geroddeld wordt dus tja.
Met roddelen kan je altijd wel iemand beschadigen. Ik zou het ook dom/stom vinden als familieleden of vrienden aankomen met; 'HEU! Weet je wat ik over je las?'. Dat is toch dom als je weet dat iemand labiel is en daar uberhaupt al geen behoefte aan heeft? Als zij niet op d'r eigen naam googled is er geen probleem imo. Bovendien, ze schrijft zelf columns e.d. dus ze weet dat commentaar kan krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. De vraag is alleen of iemand die echt psychische problemen heeft, als dat het geval is, voldoende sterk in zijn schoenen staat om daar weerstand aan te bieden en het kan negeren.
Je wordt er toch mee geconfronteerd als familie of vrienden dit tegenkomen en ermee komen, niet wetende dat ze zelf allang weet hoe er over haar geroddeld wordt.
Roddelen is één ding, maar roddelen terwijl je misschien iemand beschadigt vind ik toch wel erg ver gaan.
Ja, dat heeft hij zeker want ik vind het ook aannemelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef splendor het volgende:
[..]
Stel ze heeft echt psychische problemen, dan lijkt het me niet erg behulpzaam om dit soort bagger over jezelf op internet te moeten lezen, of het nou de keiharde waarheid is of niet.
Holy fack wij staan ook echt op de eerste pagina als je Sonja Silva googletquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als zij niet op d'r eigen naam googled is er geen probleem imo.
Als zij psychische problemen heeft, dan is ze een rund om elke week álles maar dan ook álles over haar leven, dat van haar zoon en vriend te schrijven. Kom nou zegquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef splendor het volgende:
[..]
Ze sabelt haar eigen zoontje (en dus familie) neer, hoeveel gekker kan het worden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef splendor het volgende:
Je wordt er toch mee geconfronteerd als familie of vrienden dit tegenkomen en ermee komen
Dit vroeg (vraag) ik mij idd af,quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze sabelt haar eigen zoontje (en dus familie) neer, hoeveel gekker kan het worden?
Welke moeder gaat openlijk schrijven hoe druk of 'anders' haar kind wel niet is?
Ik ben wel benieuwd hoe jij dit weet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef veldsla2000 het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een vrouw met een fikse schulden en een dikke BKR registratie aan d'r broek.
Dus zelfs als ze weinig nodig hadden, is het voor haar wel veel geld neem ik aan. :-p
Best nog gekker: veldsla die daar nog een schepje bovenop doet. Hij wijzigt zijn posts (gelukkig) nog wel eens, maar ik heb toch anekdotes over Silva's zoon gelezen waarvan ik dacht: moet dat openbaar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze sabelt haar eigen zoontje (en dus familie) neer, hoeveel gekker kan het worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |