abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117769228
obvious troll is obvious :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117769561
Lief zijn voor elkaar mensen!
Neem een voorbeeld aan Son O+

sonjasilva twitterde op maandag 08-10-2012 om 19:47:44 @pykemusiq Ik hou van jou, precies zoals je bent reageer retweet
pi_117769607
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:33 schreef piglet het volgende:

sonjasilva twitterde op maandag 08-10-2012 om 19:47:44 @pykemusiq Ik hou van jou, precies zoals je bent reageer retweet
Oh mén _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_117769704
Als Mr Darcy het zegt, is het toch anders.
Tap tap tap
pi_117771120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Of Bruno Mars.
pi_117771687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
_O-
Ja maar die zegt toch ook 'like' ipv 'love' ;)
pi_117772110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef piglet het volgende:

[..]

_O-
Ja maar die zegt toch ook 'like' ipv 'love' ;)
Minder klef O+
Tap tap tap
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:01:13 #58
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117772705
Ik vind Willem-Jozef wel een verademing, zo tegenover het rancuneuze toontje van veldsla!

Ying en yang. Dat spreekt Son vast aan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 9 oktober 2012 @ 14:49:09 #59
22592 crew  Ole
pi_117774704
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Willem-Jozef wel een verademing, zo tegenover het rancuneuze toontje van veldsla!

Ying en yang. Dat spreekt Son vast aan.
Alleen komt ie niet echt geloofwaardig over.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_117775163
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allebei persoonlijk betrokken bij deze gate.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:03:12 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117775293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat wil WJ laten geloven dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:03:42 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117775319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:59 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allebei persoonlijk betrokken bij deze gate.
:D :') _O-

Ja, dat denk ik ook :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117775571
Ik mis al een aantal delen die foto in de OP met het hoofd van Pyke op dat hondje. Heeft iemand die nog? O~)
pi_117776885
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:43 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wat ik me oprecht afvraag; Heb jij een reden om zo fel van leer te tekken tegenover fokkers die zich kritisch uitlaten over Sonja?

In de basis ben je het gewoon met de meesten hier eens dat ze een psychisch probleem heeft.
Maar heeft ie dan geen punt?
Stel ze heeft echt psychische problemen, dan lijkt het me niet erg behulpzaam om dit soort bagger over jezelf op internet te moeten lezen, of het nou de keiharde waarheid is of niet.
-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:42:48 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117777094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:37 schreef splendor het volgende:

[..]

Stel ze heeft echt psychische problemen, dan lijkt het me niet erg behulpzaam om dit soort bagger over jezelf op internet te moeten lezen, of het nou de keiharde waarheid is of niet.
Zoals ze zelf zegt: 'je hoeft het toch niet te lezen?'.

Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat er o.a. op dit forum over heur geroddeld wordt dus tja.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_117777276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Zoals ze zelf zegt: 'je hoeft het toch niet te lezen?'.

Ik denk dat ze ondertussen wel weet dat er o.a. op dit forum over heur geroddeld wordt dus tja.
Dat weet ik wel zeker. De vraag is alleen of iemand die echt psychische problemen heeft, als dat het geval is, voldoende sterk in zijn schoenen staat om daar weerstand aan te bieden en het kan negeren.
Je wordt er toch mee geconfronteerd als familie of vrienden dit tegenkomen en ermee komen, niet wetende dat ze zelf allang weet hoe er over haar geroddeld wordt.

Roddelen is één ding, maar roddelen terwijl je misschien iemand beschadigt vind ik toch wel erg ver gaan.
-
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:51:23 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117777429
willem-jozef is zeker niet munne maat, maar hierin moet ik hem wel gelijk geven. Verdomme.
Heb in deze reeks ook al eerder laten vallen dat ik het voor mij overduidelijk humoristische SHO-toontje, compleet met knipoog in deze reeks mis. Vooral een naar, narrig en wraakzuchtig lijkend toontje overheerst en dat vind ook ik ergerlijk en too much.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2012 @ 15:51:50 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117777438
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef splendor het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. De vraag is alleen of iemand die echt psychische problemen heeft, als dat het geval is, voldoende sterk in zijn schoenen staat om daar weerstand aan te bieden en het kan negeren.
Je wordt er toch mee geconfronteerd als familie of vrienden dit tegenkomen en ermee komen, niet wetende dat ze zelf allang weet hoe er over haar geroddeld wordt.

Roddelen is één ding, maar roddelen terwijl je misschien iemand beschadigt vind ik toch wel erg ver gaan.
Met roddelen kan je altijd wel iemand beschadigen. Ik zou het ook dom/stom vinden als familieleden of vrienden aankomen met; 'HEU! Weet je wat ik over je las?'. Dat is toch dom als je weet dat iemand labiel is en daar uberhaupt al geen behoefte aan heeft? Als zij niet op d'r eigen naam googled is er geen probleem imo. Bovendien, ze schrijft zelf columns e.d. dus ze weet dat commentaar kan krijgen natuurlijk.

Waar ik overigens niet mee wil zeggen dat ik het eens ben met alles wat hier wordt gezegd hoor, maargoed.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_117777483
quote:

[..]

Ja, dat heeft hij zeker want ik vind het ook aannemelijk.
Op zich vind ik niet dat ze hier nou heel hard wordt aangepakt, een enkele uitzondering daargelaten. Het zijn voornamelijk haar columns, tweets en facebookberichten waar reacties op komen.

De Vriendin biedt haar een podium om op zijn zachtst gezegd bedenkelijke berichten met Nederland te delen dus dan kun je verwachten dat daar op gereageerd wordt.

Een enkeling hier komt tamelijk rancuneus over, maar verder vind ik dit topic niet hatelijk. Ze doet ook, voor zover mij bekend, niet echt iets waardoor haat gegrond zou zijn. Ze mept geen mensen in elkaar en plundert geen supermarkten in Haren of iets in die trant. Ik denk dat het sowieso in Nederland wel meevalt. Als je dat vergelijkt met internationale sterren zoals Britney Spears en Charlie Sheen, wiens labiele gedragingen echt breed uitgemeten werden in de pers...
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:09:47 #70
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117778034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Als zij niet op d'r eigen naam googled is er geen probleem imo.
Holy fack wij staan ook echt op de eerste pagina als je Sonja Silva googlet :o
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_117778177
quote:

[..]

Als zij psychische problemen heeft, dan is ze een rund om elke week álles maar dan ook álles over haar leven, dat van haar zoon en vriend te schrijven. Kom nou zeg _O- Elke mongool weet dat je niet alles in de media moet gooien, maar Mien Koe doet het al vrijwillig. ):O

En maar blaten over haar aandoeningen, hi-la-risch.
pi_117778262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:46 schreef splendor het volgende:

Je wordt er toch mee geconfronteerd als familie of vrienden dit tegenkomen en ermee komen
Ze sabelt haar eigen zoontje (en dus familie) neer, hoeveel gekker kan het worden? :D
Welke moeder gaat openlijk schrijven hoe druk of 'anders' haar kind wel niet is?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 oktober 2012 @ 16:46:14 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_117779344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze sabelt haar eigen zoontje (en dus familie) neer, hoeveel gekker kan het worden? :D
Welke moeder gaat openlijk schrijven hoe druk of 'anders' haar kind wel niet is?
Dit vroeg (vraag) ik mij idd af, :').
pi_117781811
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:45 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een vrouw met een fikse schulden en een dikke BKR registratie aan d'r broek.

Dus zelfs als ze weinig nodig hadden, is het voor haar wel veel geld neem ik aan. :-p
Ik ben wel benieuwd hoe jij dit weet?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:46:10 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_117787027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Best nog gekker: veldsla die daar nog een schepje bovenop doet. Hij wijzigt zijn posts (gelukkig) nog wel eens, maar ik heb toch anekdotes over Silva's zoon gelezen waarvan ik dacht: moet dat openbaar?
Net als opmerkingen over BKR-registraties en dat soort zaken.

Als je zo begaan bent het het welzijn van haar zoon, hou je bepaalde insiders' kennis ook buiten fora, vind ik.

Vergis je niet hoor, ik ben dol roddelen en heb niet gauw meelij met ijdele Bn'ers en hun beslommeringen. Maar zelfs ik vind de persoonlijke rancune die hier een podium krijgt, wat twijfelachtig.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')