SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boz uit de bocht!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Wat heeft iedereen toch met de pirate bay?!?! is dat echt de enige torrent site die ze kennen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef dreamzk het volgende:
Hehe kom er net achter dat ik met de VPN client waarmee ik vanuit huis kan inloggen op het universiteitsnetwerk, op de originele pirate bay kan zonder proxy servers op te zoeken enz. Scheelt me weer wat moeite
Dat niet, maar vind dit top100 altijd wel relaxed als ik niet weet wat te downloadenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met de pirate bay?!?! is dat echt de enige torrent site die ze kennen?
Echt wel ?!?!*&*@&?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met de pirate bay?!?! is dat echt de enige torrent site die ze kennen?
Moeite?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef dreamzk het volgende:
Hehe kom er net achter dat ik met de VPN client waarmee ik vanuit huis kan inloggen op het universiteitsnetwerk, op de originele pirate bay kan zonder proxy servers op te zoeken enz. Scheelt me weer wat moeite
Niet iedereen heeft een private trackerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je mist wat uitroeptekens en vraagtekens om je post kracht bij te zettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een private tracker
Sommige users hebben dat nodig ja, dan worden ze misschien een keer serieus genomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mist wat uitroeptekens en vraagtekens om je post kracht bij te zetten
Lukt me niet bij iemand die toiletpapier moet bietsen bij de coffeeshopquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige users hebben dat nodig ja, dan worden ze misschien een keer serieus genomen
Vandaar dat ie ook !!!! en ????? moet gebruiken hequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukt me niet bij iemand die toiletpapier moet bietsen bij de coffeeshop
Heb je wc papier in huis? Dan is dat zand zo weg hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Weer met de blote billen op het zand gezeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douglas heeft daar ook wel een handje vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
die commentator ook... maher verdient geen rood omdat ie jong en onbezonnen is. en de andere keer is Douglas de kneus omdat ie dat soort dingen doet. iets met objectief?
klopt, maar om dan te zeggenschap maher dat zou mogenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Douglas heeft daar ook wel een handje van
Hoeist met beste team van Nederland gegaan tegen een middenmoter?quote:
Goed hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeist met beste team van Nederland gegaan tegen een middenmoter?
Heldensage! Zometeen bier drinken met Mauricequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierre en Rossdale op weg naar werk
[ afbeelding ]
Pierre en Rossdale ook op weg naar werk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Michhas het volgende:
HELP, welke telefoon zal ik kopen?
Hihaho
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische sourcequote:
Ja, 1080. Russisch inderdaad, maar alleen plaatsnamen zijn Russisch. Geen last van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische source
Ahquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, 1080. Russisch inderdaad, maar alleen plaatsnamen zijn Russisch. Geen last van.
Geen jets dus kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
De beta van BF3 was ook dikke bagger. Bij MoH valt het nog wel mee. Is gewoon COD achtig maar dan met BF gemixt. Snap ook niet waarom ze maar 1 map doen tijdens een beta. Of op zijn minst een map terwijl het overdag is.
Mischien dat ik hem wel ga halen.
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik de xbox aanzetten voor een live pack opening ?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ineens breekt de rechter schelp van mijn geliefde turtlebeach headset af.
2 jaar, jezus...mijn headsets houden het nooit langen dan een jaar vol, maar dat is omdat ze nog wel eens rondgeslingerd wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:48 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon spontaan
Bijna 2 jaar zonder problemen meegegaan. Gelukkig blijft hij zitten met wat plakband.
Lijm 'm aan je oor. Problem solved.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:04 schreef KoningStoma het volgende:
Morgen even met een lijmpistool vastkoeken en dan kan-ie nog twee jaar mee.
Wat ook wel weer logisch is, ze denken daar nog steeds dat als je het eerder in de winkel legt, je de piraterij tegen gaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische source
quote:
Matig. -1quote:
Denk het niet, kwam waarschijnlijk net uit de kroeg of was onder invloed van iets andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Matig. -1
"Ik wil er 2! Ik wil een iPhone en een iPad, tuurlijk man."
Zou hij nou uiteindelijk wel in de rij hebben gestaan?
Is gewoon show.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk het niet, kwam waarschijnlijk net uit de kroeg of was onder invloed van iets anders
Waarom vraag je het danquote:
Alsof iemand met een crackberry geld heeft voor een iphonequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Matig. -1
"Ik wil er 2! Ik wil een iPhone en een iPad, tuurlijk man."
Zou hij nou uiteindelijk wel in de rij hebben gestaan?
Heb je ook gezien dat hij in die wedstrijd twee keer wordt nagetrapt?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij in die wedstrijd twee keer wordt nagetrapt?
Dit is er een vanquote:
Zeker! Tesla kutjes alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn bouwskills.
Moslims die klagen, ook niks nieuwsquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef dreamzk het volgende:
Internet abo afgelopen thuis, poekie kapot. Ik ben niet meer connected
TOEVALLIG? TOEVALLIG? NEEN, IK SPEEL HET JUIST OPZETTELIJK NIET, SCHORRIEMORRIE!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speelt er iemand hier toevallig ook Torchlight 2?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
TOEVALLIG? TOEVALLIG? NEEN, IK SPEEL HET JUIST OPZETTELIJK NIET, SCHORRIEMORRIE!![]()
Pierrequote:
Las het ook ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)orzaken-wow-bloedbad
Nah kan gewoon respawnen... nutteloos dus maar wel grappigquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Las het ook ja.
Heb er weinig verstand maar stel dat je dan 5000 uur er in hebt zitten ben je dan personage gewoon kwijt?
hahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)orzaken-wow-bloedbad
Haha, geweldigquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pierre
Deze kwam ik toevallig nog tegen toen ik gisteren beetje naar oude video's aan het kijken was.
Was helemaal vergeten.
Pussy. Net gewoon in korte broek naar de gym. *Realest-Killah*quote:
Dezequote:
Dezequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
David August is gewoon een f-ing baas.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb per ongeluk blanco topic report verstuurd door mijn kut telefoon
leugens hij staat er niet bij, wel een update gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Mechromancer klasse is vanaf vandaag al te spelenHmm opnieuw beginnen of eerst verder met mijn siren?
Oke Rossdale.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Mechromancer klasse is vanaf vandaag al te spelenHmm opnieuw beginnen of eerst verder met mijn siren?
Staat hij niet op de marketplace?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leugens hij staat er niet bij, wel een update gehad
Ach vanavond vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rond 11 uur iig niet, weet niet of ie immiddels al wel op live staat
Zit nog voor 1 keer doortrekken in de spoelbakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Frankii het volgende:
Water is tot 5 uur afgesloten en ik moet poepen als een malle.
En ik stink naar bier en rook.
Ons spoelwater komt direct uit te leiding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit nog voor 1 keer doortrekken in de spoelbak
In dat geval gewoon schijten, en om 5 uur pas doortrekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ons spoelwater komt direct uit te leiding.
Oke Stef.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun is tp aan het jatten bij de coffeeshop
Stef, He'j het verstaand in'n tuk zit'n ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun is tp aan het jatten bij de coffeeshop
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Rossdale. Wil je een lekker stukje speculaas?
Chocolade pepernotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernoten
Truffelkruidnotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernoten
Speculaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
Van de Albert Heijn? Die zijn inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik had laatst ook van die cappuccino-kruidnoten, man man wat een genot
Klopt, dat was ik nog vergeten toe te voegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van de Albert Heijn? Die zijn inderdaad lekker
Wordt je alleen wel snel misselijk van.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer paar zakken inslaan
Je moet die met Yoghurt chocola pakken die zijn goddelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer paar zakken inslaan
Ja die ook inderdaad!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die met Yoghurt chocola pakken die zijn goddelijk
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die met Yoghurt chocola pakken die zijn goddelijk
Die krengen blijf je ook gewoon eten inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die zijn echt fantastisch heb al 3 van die zakken op dit jaar
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wooptie fucking doo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef Bozz187 het volgende:
oh shit die nieuwe south park afleveringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, jij probeert me uit te lokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wil je weer zo gaan doen ouwe man...
Ik vraag of je een stukje speculaas wil wat is er in jou kutje gekropen mafketelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, jij probeert me uit te lokkenMoet je nu niet gaan huilen
Het lijkt erop dat ze het meer voor noobs gemaakt hebben.quote:
Komt goed uit voor jou dan toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het meer voor noobs gemaakt hebben.
waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt goed uit voor jou dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag of je een stukje speculaas wil wat is er in jou kutje gekropen mafketel
Wtfquote:
Alsof je elke ruft niet dik gesnoven hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Pixell het volgende:
Wtf, zit al de hele dag ontzettend smerig te ruften
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Pixell het volgende:
Wtf, zit al de hele dag ontzettend smerig te ruften
Kwart voor 5 ben ik gaan zitten, toen maar even gewacht ik door kon spoelen.quote:
Jongen dan spelen wij toch lekker Call of Dooty, Dominos!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 05:39 schreef KoningStoma het volgende:
Beetje klooien met forge. Dat kan niet met black ops 2 he? Nee he? loserzzz [ afbeelding ]
Ja lekker heb u er ook een tassie bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:39 schreef PierreTT het volgende:
Hallo hallo hier de visboer hoeveel makrelen wilt u ha ha lekker makreeltjes een voor een knaak vier voor een tientje wie maakt me los
da ken je toch ook gewoon in je broekzakkie doen joh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja lekker heb u er ook een tassie bij.
he man je mic staat uitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:10 schreef Rossdale het volgende:
"Houdt u ook zo van kamperen?"
"Jazeker! Alleen heb ik zelf geen slaapzak"
"Ach meneer, dan gaat u toch gewoon even met de beentjes over elkaar zitten!"
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig, anders werkt dat knopje blijkbaar niet meer
Ik geef daar misschien wel iets om?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof iemand daar een neuk om geeft.
godverquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik geef daar misschien wel iets om?
Ik maak jouw interesses toch ook niet belachelijk.
Rohit, noob of Rohan.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik geef daar misschien wel iets om?
Ik maak jouw interesses toch ook niet belachelijk.
Rohit, noob of Rohan.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Onthoud 1 ding, natte bobspleet.
[ afbeelding ]
Dat soort plaatjes beginnen nu toch echt een hoog 9fag gehalte te krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke Timquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes beginnen nu toch echt een hoog 9fag gehalte te krijgen.
Laten we dan niet over jou beginnen, Tim.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes beginnen nu toch echt een hoog 9fag gehalte te krijgen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
le okquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Laten we dan niet over jou beginnen, Tim.
Precies jahquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar de jouwe daarentegen.
[ afbeelding ]
And he's not under my bed ofzo moe je maar effe kijkequote:
U zocht op Pierre not under my bed. Resultaat:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
And he's not under my bed ofzo moe je maar effe kijke
Wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ons stadion in clubs heet weer bij PierreTT om de hoek
Snel iets typen voor je in de bus moet stappen is geen goed ideequote:
Langedwarsstraatstadion.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe heet ie precies?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het stadion heet Bij PierreTT om de hoek
Ik zou het doen altijd lachen gieren brullenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Snel Fifa kopen en in mijn eigen stadion spelen
no life!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lollerskates, nog maar 1 side mission.
Wordt eens tijd om je tanden te poetsen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef Michhas het volgende:
I got a dirty mouth, and a bitch with a fat ass from the dirty dirty south.
ahaha xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wordt eens tijd om je tanden te poetsen dan.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Rensjebree het volgende:
HOE DAN!
[ afbeelding ]
Een dag voor dat ik een nieuwe krijg.
na 7,5 jaar nokt hij er mee...
ja hij staat
HA zelf lekker voor je! swemmelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker voor je.
En dat zeg ik alleen omdat ik niet weet wie de fok jij bent.
Zo even potje knallen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
HA zelf lekker voor je! swemmel
Dat komt omdat je alleen maar kutspellen speeltquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker voor je.
En dat zeg ik alleen omdat ik niet weet wie de fok jij bent.
Liever een kutspel dan een penisspel. wink winkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen maar kutspellen speelt
Beetje manpussy bespelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Liever een kutspel dan een penisspel. wink wink
wil je hasj wil je wiet? wa een fiets? iedereen wil een fietsquote:
Lol ik ook,meteen kopen man,doen het goed in de vuurkorfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik krijg een ad voor Feyenoord sjaals op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |