Moslims die klagen, ook niks nieuwsquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef dreamzk het volgende:
Internet abo afgelopen thuis, poekie kapot. Ik ben niet meer connected
TOEVALLIG? TOEVALLIG? NEEN, IK SPEEL HET JUIST OPZETTELIJK NIET, SCHORRIEMORRIE!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speelt er iemand hier toevallig ook Torchlight 2?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:49 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
TOEVALLIG? TOEVALLIG? NEEN, IK SPEEL HET JUIST OPZETTELIJK NIET, SCHORRIEMORRIE!![]()
Pierrequote:
Las het ook ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)orzaken-wow-bloedbad
Nah kan gewoon respawnen... nutteloos dus maar wel grappigquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Las het ook ja.
Heb er weinig verstand maar stel dat je dan 5000 uur er in hebt zitten ben je dan personage gewoon kwijt?
hahaquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)orzaken-wow-bloedbad
Haha, geweldigquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pierre
Deze kwam ik toevallig nog tegen toen ik gisteren beetje naar oude video's aan het kijken was.
Was helemaal vergeten.
Pussy. Net gewoon in korte broek naar de gym. *Realest-Killah*quote:
Dezequote:
Dezequote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
David August is gewoon een f-ing baas.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 06:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb per ongeluk blanco topic report verstuurd door mijn kut telefoon
leugens hij staat er niet bij, wel een update gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Mechromancer klasse is vanaf vandaag al te spelenHmm opnieuw beginnen of eerst verder met mijn siren?
Oke Rossdale.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Mechromancer klasse is vanaf vandaag al te spelenHmm opnieuw beginnen of eerst verder met mijn siren?
Staat hij niet op de marketplace?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
leugens hij staat er niet bij, wel een update gehad
Ach vanavond vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rond 11 uur iig niet, weet niet of ie immiddels al wel op live staat
Zit nog voor 1 keer doortrekken in de spoelbakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:05 schreef Frankii het volgende:
Water is tot 5 uur afgesloten en ik moet poepen als een malle.
En ik stink naar bier en rook.
Ons spoelwater komt direct uit te leiding.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit nog voor 1 keer doortrekken in de spoelbak
In dat geval gewoon schijten, en om 5 uur pas doortrekkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ons spoelwater komt direct uit te leiding.
Oke Stef.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun is tp aan het jatten bij de coffeeshop
Stef, He'j het verstaand in'n tuk zit'n ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Teun is tp aan het jatten bij de coffeeshop
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke Rossdale. Wil je een lekker stukje speculaas?
Chocolade pepernotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernoten
Truffelkruidnotenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, dat ga ik zo even halen denk ik. Samen met chocolade-pepernoten
Speculaasquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:
Van de Albert Heijn? Die zijn inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik had laatst ook van die cappuccino-kruidnoten, man man wat een genot
Klopt, dat was ik nog vergeten toe te voegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van de Albert Heijn? Die zijn inderdaad lekker
Wordt je alleen wel snel misselijk van.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer paar zakken inslaan
Je moet die met Yoghurt chocola pakken die zijn goddelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer paar zakken inslaan
Ja die ook inderdaad!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die met Yoghurt chocola pakken die zijn goddelijk
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die met Yoghurt chocola pakken die zijn goddelijk
Die krengen blijf je ook gewoon eten inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die zijn echt fantastisch heb al 3 van die zakken op dit jaar
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wooptie fucking doo!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef Bozz187 het volgende:
oh shit die nieuwe south park afleveringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, jij probeert me uit te lokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja wil je weer zo gaan doen ouwe man...
Ik vraag of je een stukje speculaas wil wat is er in jou kutje gekropen mafketelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, jij probeert me uit te lokkenMoet je nu niet gaan huilen
Het lijkt erop dat ze het meer voor noobs gemaakt hebben.quote:
Komt goed uit voor jou dan toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het meer voor noobs gemaakt hebben.
waarom zo gemeenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt goed uit voor jou dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |