SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boz uit de bocht!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Wat heeft iedereen toch met de pirate bay?!?! is dat echt de enige torrent site die ze kennen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef dreamzk het volgende:
Hehe kom er net achter dat ik met de VPN client waarmee ik vanuit huis kan inloggen op het universiteitsnetwerk, op de originele pirate bay kan zonder proxy servers op te zoeken enz. Scheelt me weer wat moeite
Dat niet, maar vind dit top100 altijd wel relaxed als ik niet weet wat te downloadenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met de pirate bay?!?! is dat echt de enige torrent site die ze kennen?
Echt wel ?!?!*&*@&?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met de pirate bay?!?! is dat echt de enige torrent site die ze kennen?
Moeite?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:38 schreef dreamzk het volgende:
Hehe kom er net achter dat ik met de VPN client waarmee ik vanuit huis kan inloggen op het universiteitsnetwerk, op de originele pirate bay kan zonder proxy servers op te zoeken enz. Scheelt me weer wat moeite
Niet iedereen heeft een private trackerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je mist wat uitroeptekens en vraagtekens om je post kracht bij te zettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een private tracker
Sommige users hebben dat nodig ja, dan worden ze misschien een keer serieus genomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mist wat uitroeptekens en vraagtekens om je post kracht bij te zetten
Lukt me niet bij iemand die toiletpapier moet bietsen bij de coffeeshopquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige users hebben dat nodig ja, dan worden ze misschien een keer serieus genomen
Vandaar dat ie ook !!!! en ????? moet gebruiken hequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukt me niet bij iemand die toiletpapier moet bietsen bij de coffeeshop
Heb je wc papier in huis? Dan is dat zand zo weg hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
Weer met de blote billen op het zand gezeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douglas heeft daar ook wel een handje vanquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
die commentator ook... maher verdient geen rood omdat ie jong en onbezonnen is. en de andere keer is Douglas de kneus omdat ie dat soort dingen doet. iets met objectief?
klopt, maar om dan te zeggenschap maher dat zou mogenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Douglas heeft daar ook wel een handje van
Hoeist met beste team van Nederland gegaan tegen een middenmoter?quote:
Goed hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoeist met beste team van Nederland gegaan tegen een middenmoter?
Heldensage! Zometeen bier drinken met Mauricequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierre en Rossdale op weg naar werk
[ afbeelding ]
Pierre en Rossdale ook op weg naar werk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef Michhas het volgende:
HELP, welke telefoon zal ik kopen?
Hihaho
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische sourcequote:
Ja, 1080. Russisch inderdaad, maar alleen plaatsnamen zijn Russisch. Geen last van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische source
Ahquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, 1080. Russisch inderdaad, maar alleen plaatsnamen zijn Russisch. Geen last van.
Geen jets dus kut.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
De beta van BF3 was ook dikke bagger. Bij MoH valt het nog wel mee. Is gewoon COD achtig maar dan met BF gemixt. Snap ook niet waarom ze maar 1 map doen tijdens een beta. Of op zijn minst een map terwijl het overdag is.
Mischien dat ik hem wel ga halen.
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal ik de xbox aanzetten voor een live pack opening ?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ineens breekt de rechter schelp van mijn geliefde turtlebeach headset af.
2 jaar, jezus...mijn headsets houden het nooit langen dan een jaar vol, maar dat is omdat ze nog wel eens rondgeslingerd wordenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:48 schreef KoningStoma het volgende:
Gewoon spontaan
Bijna 2 jaar zonder problemen meegegaan. Gelukkig blijft hij zitten met wat plakband.
Lijm 'm aan je oor. Problem solved.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:04 schreef KoningStoma het volgende:
Morgen even met een lijmpistool vastkoeken en dan kan-ie nog twee jaar mee.
Wat ook wel weer logisch is, ze denken daar nog steeds dat als je het eerder in de winkel legt, je de piraterij tegen gaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is daar al een fatsoenlijke rip van? Wat ik gezien heb zijn allemaal gare rips van een Russische source
quote:
Matig. -1quote:
Denk het niet, kwam waarschijnlijk net uit de kroeg of was onder invloed van iets andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Matig. -1
"Ik wil er 2! Ik wil een iPhone en een iPad, tuurlijk man."
Zou hij nou uiteindelijk wel in de rij hebben gestaan?
Is gewoon show.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk het niet, kwam waarschijnlijk net uit de kroeg of was onder invloed van iets anders
Waarom vraag je het danquote:
Alsof iemand met een crackberry geld heeft voor een iphonequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Matig. -1
"Ik wil er 2! Ik wil een iPhone en een iPad, tuurlijk man."
Zou hij nou uiteindelijk wel in de rij hebben gestaan?
Heb je ook gezien dat hij in die wedstrijd twee keer wordt nagetrapt?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij in die wedstrijd twee keer wordt nagetrapt?
Dit is er een vanquote:
Zeker! Tesla kutjes alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn bouwskills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |