SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-1
Mijn stream schakelt meteen over naar From Russia With Love
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Dat krijg je als je alleen maar 18 jarigen in je team hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 2-0 wasdenk waarom juich jij..
![]()
![]()
Het was wel een uitstekende kopbal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Naja.. leuke compilatie maken van zijn leuke acties en goaltjes tegen VVV etc.. verdienen ze genoeg aan.. voor 350.000 gekocht, kun je geen verlies op maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 350 matige buitenspelers.![]()
Alsof het echt een domme eigen goal wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha, diegene die zei dat Sporkslede er in moest, wat een held!![]()
Gewoon pech. Wel lullig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
18 jarigen? Dat mag heul niet, je mag maar met 11quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat krijg je als je alleen maar 18 jarigen in je team hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
donequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
Steven doe eens wat aan de TT dubbele TT's zijn kut.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
ahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
18 jarigen? Dat mag heul niet, je mag maar met 11![]()
Het is zo voorspelbaar he. Frank zegt het ook altijd in de rust... Let de eerste minuten na rust op want dan gooien ze even de beuk er in. En ja hoor"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oeff scheelde niks
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gepaald!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lukoki/Babel doen het prima vandaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ga je ergens anders afrukken manquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Toch gaat Utrecht winnnequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Stiggie het volgende:
Babel is echt helemaal terug van weggeweest
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ajax gaat dit toch wel winnen denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Babel kon het niveau in het buitenland gewoon niet aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Stiggie het volgende:
Babel is echt helemaal terug van weggeweestVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En over een tijdje is hij weer weg van teruggeweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Stiggie het volgende:
Babel is echt helemaal terug van weggeweestUn dann rettet kein Kavallerie,
Babel heeft zn beste wedstrijd in Duitsland met Ajax tegen Dortmund gespeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel kon het niveau in het buitenland gewoon niet aan.
oei, een schrammetje op de knie.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
In het buitenland heeft hij voornamelijk op de flanken gespeeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Babel kon het niveau in het buitenland gewoon niet aan.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Hier mag het weer wel, lekker bezig scheids.
Debiel.![]()
![]()
Geen echte mannen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Boerrigtert gaat het doen
Goede actie van Sana weer. Hij is inderdaad stuk-ken beter op links.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie welquote:
Waardeloze scheidsrechterOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajaxpubliek jankt telkens als ze de bal kwijtraken om een overtreding
HAAL DIE SANA EEN KEER ERUIT DE BOER!!!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Had een kaart moeten wezen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Staan ze te klagen bij de scheidsrechter ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ajaxpubliek jankt telkens als ze de bal kwijtraken om een overtreding![]()
Treurigquote:
Oh dus dat wilde Wesley doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Staan ze te klagen bij de scheidsrechter ja?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Fluiten
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ajax supporters
Staan hun eigen spelers uit te fluiten.. MongolenGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Ajax supporters
Staan hun eigen spelers uit te fluiten.. MongolenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moeten ze maar leren voetballen ipv met 0,0 inzet spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Ajax supporters
Staan hun eigen spelers uit te fluiten.. Mongolenmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ben je nu supporter af?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Moeten ze maar leren voetballen ipv met 0,0 inzet spelen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Sana op rechts. Gaat hij nu nog slechter spelen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat gebeurt overal als je zo inspiratieloos speelt, plus die gasten betalen om een goede wedstrijd te zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Ajax supporters
Staan hun eigen spelers uit te fluiten.. Mongolen![]()
Utrecht komt er niet echt aan te pas.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja want dat is natuurlijk precies hetzelfde als je ongenoegen uiten.quote:
Mongool.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik denk het wel. Maar wat een verademing op links zeg. Ik ben overtuigd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:51 schreef Muto het volgende:
Sana op rechts. Gaat hij nu nog slechter spelen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eriksen moet nu de kar trekken als vedette.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
En Achilles '29quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Moet wel goed komen met al zijn ervaringquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
Eriksen moet nu de kar trekken als vedette.![]()
Ik ook, plus Feyenoord en PSVquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Maar even ingezet op 2-1 en 3-1, Ajax wint toch.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind Eriksen meer iemand die zich graag laat trekken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:52 schreef Muto het volgende:
Eriksen moet nu de kar trekken als vedette.![]()
Wanneer gaat er eens iemand met een tondeuse over die pleeborstelkop heen?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Zuivere strafschop daar
Dus dan is het opeens goed? Je bent er toch om je club te supporten!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat gebeurt overal als je zo inspiratieloos speelt, plus die gasten betalen om een goede wedstrijd te zien.
Of ze t nou goed doen of even wat minder!Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Hoeveel heeft die Sana gekost?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
5 potjes gelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Minder dan Cisséquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jullie zijn genaaid.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Je hoort ze toch zingen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:56 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dus dan is het opeens goed? Je bent er toch om je club te supporten!
Of ze t nou goed doen of even wat minder!![]()
Het is een verschil als je club het slecht doet door kwaliteitsverschil of door inzet.![]()
En maar janken op de scheidsrechterquote:
Jullie door van der Herik.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alleen af te stoppen met overtredingen die Sana
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zo kan je het ook zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen af te stoppen met overtredingen die Sana
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
geen bril?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Afgekeken van Feyenoord, die corner.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zingen? Dat abrupt wordt gestopt wanneer er een jood een verkeerde actie maakt, goed bezig hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hoort ze toch zingen?![]()
Het is een verschil als je club het slecht doet door kwaliteitsverschil of door inzet.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Dat het werkt in fifa betekend niet dat je het ook in de wedstrijd moet doen, lullo.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
wie wintOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Engelse scheidsrechtersquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Janken op scheidsrechters is bijna altijd terecht in Nederland, die zijn gewoon bedroevend slecht.
Lekker doorgaan. Mooie Engelse pot zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:55 schreef Paul het volgende:
Mulenga werd vastgepakt, had penal moeten zijn![]()
Goed gebruik gemaakt van het hele veld door AjaxOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op die eikel na ja.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Leven is oneerlijk he?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef Paul het volgende:
Ajax wordt echt weer ouderwets vernederd door Utrecht. Te grappig.![]()
Ajax speelt nog steeds beter dan Utrecht hoor. Ook dramatisch, maar wel minder dramatisch dan utrecht.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
En Utrecht wordt elke wedstrijd vernederd, behalve tegen Ajax dan. Te grappig.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef Paul het volgende:
Ajax wordt echt weer ouderwets vernederd door Utrecht. Te grappig.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Alleen is het nog de vraag in welk doelquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maakt niet uit. Ajax schiet er dalijk nog wel 3 in.![]()
![]()
Dat gelul altijd over 'Engels Voetbal' en 'doorspelen'.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maakt niet uit. Ajax schiet er dalijk nog wel 3 in.
In dit geval is dus de uitzondering van toepassingquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ploeg die het vaakst scoort... Meestal iig
Lekker mannelijk voetbal. Mooi hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef Muto het volgende:
Dat gelul altijd over 'Engels Voetbal' en 'doorspelen'.![]()
ERIKSEN FAALHAASWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eriksen
Ik zeg niks. Maar ik denk het wel.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bullshit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Lekker mannelijk voetbal. Mooi hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, je weet het nooit... De bal is rond, etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dit geval is dus de uitzondering van toepassing![]()
Als ze winnen dan graag maar 2.. 3-1 dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maakt niet uit. Ajax schiet er dalijk nog wel 3 in.![]()
![]()
LOLZOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Eriksen vorige week belangrijk voor Ajax.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wat een kutfaalhaas ben je toch.
Hey Jojoquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wat een kutfaalhaas ben je toch.![]()
![]()
Dat bestaat dus niet. Het is niet veel meer dan hier, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef HowardBeale het volgende:
[..]
Lekker mannelijk voetbal. Mooi hoor.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ok ik ben om, Eriksen hoor atlijd te spelen. In elk geval zolang hij bij ajax is.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Zorro het volgende:
Ok ik ben om, Eriksen hoor atlijd te spelen, In elk geval zolang hij bij ajax is.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen wat een kutfaalhaas ben je toch.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Eriksen moet in de winterstop gewoon weg. Maakt niet uit waar. Ook al is het Sparta, weg ermee. Dit schiet gewoon niet op.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen moet in de winterstop gewoon weg. Maakt niet uit waar. Ook al is het Sparta, weg ermee. Dit schiet gewoon niet op.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen moet in de winterstop gewoon weg. Maakt niet uit waar. Ook al is het Sparta, weg ermee. Dit schiet gewoon niet op., ik hoop idd dat hij nog lang bij Ajax blijft en een basisplaats houdt
![]()
![]()
Nu al tijdrekken?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tyf toch opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Ik zie het.quote:
Maar ik deel niet je frustratie dat snap je natuurlijk wel.
Maar maak je niet druk het wordt 2-1.. misschien nog 3-1.![]()
Ik ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..], ik hoop idd dat hij nog lang bij Ajax blijft en een basisplaats houdt
![]()
![]()
Ook de spelers onderling. Gaat veel mis vandaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
't is weer als vanouds ergeren vandaag.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je moet een gegeven koe niet in de sloot vallenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij je zelf![]()
![]()
Jan Wouters, die speelde pas mannelijkOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet je niet huilen in een hoekje? Weer iemand die een andere mening heeft.![]()
Opzich zie ik het nog wel goedkomen. Ajax domineert de wedstrijd wel..... Als Eriksen hem er nou gewoon had ingeknaldMaargoed er komt vast nog wel zo'n soort kans
Ach, t'is voor jullie niet zo erg als voor de Feyenoord supporters.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
't is weer als vanouds ergeren vandaag.![]()
Wouterse gaat ook zijn eigen schoenen controleren
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
NAC speelt vanavond pas.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Neger watquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je moet een gegeven koe niet in de vallen![]()
![]()
Ja, als ze dat nou eens zouden doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:04 schreef elby1988 het volgende:
Als ze nou eens gewoon een paar ballen erin zouden schieten..VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Stemming hier is wel omgeslagen ten opzichte van een uurtje geleden.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Ajax kan veel beter dan dit, dat is wel duidelijk. Maar dit is de realiteit nuEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ajax gaat gewoon winnen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Klopt. Ben je een vrouw?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat de kansen er niet zijn bedoel ikVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax begon goed en met inzet, het is nu beetje slapjes zoals altijd bij half 1 wedstrijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
Stemming hier is wel omgeslagen ten opzichte van een uurtje geleden.![]()
Oh wacht, in de war met Barcelona.quote:
NAC, Barcelona, what's the difference?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moeten ze maar een bruine boterham eten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax begon goed en met inzet, het is nu beetje slapjes zoals altijd bij half 1 wedstrijden.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax begon goed en met inzet, het is nu beetje slapjes zoals altijd bij half 1 wedstrijden.dat gehuil altijd over half 1
NAC en Barca zijn idd makkelijk te verwarren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh wacht, in de war met Barcelona.
NAC, Barcelona, what's the difference?![]()
Eriksen en dode spelmomenten. Waarom hij die neemt is mij nog steeds een raadsel.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Barca zit ook in Breda.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NAC en Barca zijn idd makkelijk te verwarren.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Marktwaarde hoog houden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Eriksen en dode spelmomenten. Waarom hij die neemt is mij nog steeds een raadsel.
Serieus. Dat soort domme kutopmerkingen hoor ik doorgaans alleen bij het nederlands elftal als er zo'n dom wicht naast je staat.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zei je dat ook bij de assist tegen Madrid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over jou. Die nu huilt. In een hoekje.
Dit blijft gewoon 1-1
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht doe eens lief en tik die 1-2 erin.![]()
De tering
bijna 1-2What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
WAs toch buitenspel.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
sinds wanneer volg jij ons vaderlandse trots?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus. Dat soort domme kutopmerkingen hoor ik doorgaans alleen bij het nederlands elftal als er zo'n dom wicht naast je staat.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja als je er zoveel neemt gaat het vast wel een keertje goed ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zei je dat ook bij de assist tegen Madrid?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik zeg doenquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je schat en ziet alles totaal verkeerd maar goed dat is nooit anders geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over jou. Die nu huilt. In een hoekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |