SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-1
Mijn stream schakelt meteen over naar From Russia With Love
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Dat krijg je als je alleen maar 18 jarigen in je team hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 2-0 wasdenk waarom juich jij..
![]()
![]()
Het was wel een uitstekende kopbal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Naja.. leuke compilatie maken van zijn leuke acties en goaltjes tegen VVV etc.. verdienen ze genoeg aan.. voor 350.000 gekocht, kun je geen verlies op maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 350 matige buitenspelers.![]()
Alsof het echt een domme eigen goal wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha, diegene die zei dat Sporkslede er in moest, wat een held!![]()
Gewoon pech. Wel lullig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
18 jarigen? Dat mag heul niet, je mag maar met 11quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat krijg je als je alleen maar 18 jarigen in je team hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
donequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
Steven doe eens wat aan de TT dubbele TT's zijn kut.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
ahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
18 jarigen? Dat mag heul niet, je mag maar met 11![]()
Het is zo voorspelbaar he. Frank zegt het ook altijd in de rust... Let de eerste minuten na rust op want dan gooien ze even de beuk er in. En ja hoor"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oeff scheelde niks
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gepaald!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lukoki/Babel doen het prima vandaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ga je ergens anders afrukken manquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Toch gaat Utrecht winnnequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Stiggie het volgende:
Babel is echt helemaal terug van weggeweest
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ajax gaat dit toch wel winnen denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Babel kon het niveau in het buitenland gewoon niet aan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef Stiggie het volgende:
Babel is echt helemaal terug van weggeweestVBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |