Ik lach toch helemaal niet.quote:
Kan je toch niet bij voorbaad al zeggen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
3 projectjes lopen allen nog in de running.
Ik vraag me eigenlijk af hoe snel er gezoend wordt gemiddeld?
Bij de een wordt er niet gezoend omdat er geen klik is, bij de ander wordt er op de eerste date gezoend. Valt weinig over te zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
Het is altijd leuk om te zien hoe zoenen een issue is voor veel jongere mensen, terwijl de focus in de dertigers-leeftijdscategorie dan weer meer ligt op de vraag of er op de eerste date geneukt gaat worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef Craptacular het volgende:
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reagerenquote:I love tall
big feet and dick jij?
Jij reageert normaal altijd op spam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef FAUSTINO het volgende:
Keek even op een datingsite en zag dat ik een berichtje had,
[..]
Hoe moet je hier nou weer fatsoenlijk op reageren
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij reageert normaal altijd op spam?
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Homo-datingsite hoeft dus niet perse spam te zijn helaas. Krijg vaker dit soort berichten dan de normale leuke berichtjes.
Ook al staat er met koeienletters geen one-night-stands dat begrijpen ze schijnbaar niet
Dan blijven ze berichten sturen met, heb je mijn berichtje gehad? Je weet niet wat je mist!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien iemand die hoopt op een two-nightstand?
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iemand hier wel eens naar een speeddate geweest?
Zit alleen op datingsites als ik mij verveel en niks heb te doen. Digitaal mensjes kijken op een zondagmiddagquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
Ik ben een keer geweest als wijze van ludiek kado aan een vriendin. Alle vrouwen klagen bij voorbaat, tijdens het gesprek en in de naborrel over het gebrek aan leuke mannen. Overigens wel met complimenten voor ondergetekende.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een collega van mij doet het wel eens en is er erg over te spreken. Zij vindt het leuker dan internetdaten. Misschien ga ik het ook maar eens proberen. Ben met het daten via datingsites wel een beetje klaar.
aldus de 22 jarige, werkeloze single momquote:oww jij bent zo iemand die een mevrouw perfect dan heb je in deze maatschappij pech en ken je beter een eind aan je leven maken een perfect persoon bestaat niet!!!!
Prachtig dat soort reactiesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
Sommige reacties op datingsites....
[..]
aldus de 22 jarige, werkeloze single mom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |