quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, het leven is net een bord spaghetti, niet?
Ain't it cute?quote:
En strijken!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah![]()
Straks afwassen en stofzuigen
Ik zeg maar niks dan....quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks dan....![]()
Behalve dan dat god zijn persoonlijke wingman naar aarde heeft gezonden, wat een baas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je hem op stoomfunctie zet is het nog best lekker warm hoor.quote:
Ja, das waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je hem op stoomfunctie zet is het nog best lekker warm hoor.
Mijn zussen hebben bij elkaar opgeteld 6 kinderen, de 7e is op komst. Ik weet wel waar ik het over hebquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoor ik van veel ouders.
Vriendje!quote:
Ik heb het niet zo op kinderen, maar dat ligt meer aan de ouders van tegenwoordig. Maar ik zie mezelf niet als een mamafiguur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zussen hebben bij elkaar opgeteld 6 kinderen, de 7e is op komst. Ik weet wel waar ik het over heb. Mijn broer heeft nu met een vrouw die al een 5 jarig dochtertje heeft, echt een schat van een kindje is dat
![]()
. Keilief, geen druktemakertje en kan zichzelf ook prima vermaken met speelgoed of kleurplaten
.
[..]
Vriendje!![]()
Dat ligt aan de opvoeding jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op kinderen, maar dat ligt meer aan de ouders van tegenwoordig. Maar ik zie mezelf niet als een mamafiguur.
Klopt, ja. De kinderen van mijn stiefmama zijn wel goed opgevoed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt aan de opvoeding ja. Ik zie ook wel duidelijk verschillen tussen de 3 kinderen van mijn oudste zus en de 3 van mijn ena oudste zus
. Ach ja, die wonen ook betrekkelijk ver en zie ik niet zo vaak
. Dat zal bij mijn zusje anders zijn, die woont ook in Den Bosch
.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, ja. De kinderen van mijn stiefmama zijn wel goed opgevoed.Heel fijn is dat.
heerlijk, dank je, jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |